Ik heb 7 oktober een terugplaatsing gehad van een blastocyste cryo (dag 4 na eisprong). Zit nu dus op wachtdag 5. Het is alweer de 5e terugplaatsing voor ons. Ik dacht superrelaxed te zijn, maar het begint toch een beetje tegen te vallen. De ene keer voel ik van alles, de andere keer niks. Het is ook wel vergelijkbaar met de vorige keren. Het liefst voelde ik me nu compleet anders haha, maarja ik weet ook wel dat het in dit stadium niets zegt. Heb overigens Ovitrelle gespoten op 1 oktober en ben na de eisprong begonnen met Lutinus 3x1 tablet. Heb de laatste dagen toenemend last van vermoeidheid, koud zijn, af en toe misselijk, al zere borsten/tepels (vanaf Ovitrelle al) en af en toe menstruatiekrampjes. Mocht van het ziekenhuis aankomende woensdag op zich wel testen (wachtdag 10)..mocht ie negatief zijn en ik niet ongesteld gewoon later nog eens testen. Ben heel bang voor een nieuwe teleurstelling, maar ben er aan de andere kant ook al zo aan gewend...zucht...wat zijn ze zwaar die wachtweken! Iemand die ervaringen wil delen?? Vooral positieve zijn van harte welkom . Of zit je zelf op het wachtbankje?
hai heb gisteren terugplaatsing gehad (1e keer) maar heb ook al sinds dat ik de ovitrelle gespoten heb last van mijn borsten spannende tijd, nu ben ik nog heel positief maar na mijn iui ook de 1e week heel positief 2e week een stuk minder en ongeduldiger. hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt!
Is het niet zo dat je pas zwangerschapsverschijnselen krijgt op de 1e dag van je verwachte menstruatie, omdat je dat pas hcg in je Irene hebt. Tja ik weet het ook niet zeker hoor. Wat ik wel weet van mijn fertiliteitsarts is , dat je dan pas misselijk kan zijn.
Ik zit in dezelfde wachttijd... heb 2 okt pregnyl gespoten en de 7e terugplaatsing van een cryootje uit onze 2e ICSI gehad. Ik heb ook al een paar dagen wat vage klachten, maar weet ook dat dat heel misleidend kan zijn, dus het is inderdaad gewoon afwachten helaas! Overigens kan het wel, hoor. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik vrij snel na terugplaatsing last van obstipatie gehad, duurde een week. Dat vond ik wel heel typerend, want had er nooit last van. Achteraf is dat volgens mij wel een heel duidelijk teken geweest. Maar daar nu geen last van, dus dat maakt ook wel weer een beetje onzeker. Je mag woensdag al testen? Ik mag van het zh pas de 22e testen... Maar volgens mijn cyclus kom ik op donderdag uit, dus ik denk niet dat ik nog tot de 22e ga/kan wachten.. Spannend... Ik hoop dat we allemaal een mooie positieve test krijgen! De tweede week is inderdaad een stuk lastiger!
Dank je! Al ben ik bang dat ik geen test meer hoef te doen.... Het heeft nog niet doorgezet, maar de eerste tekenen hebben zich al aangekondigd helaas