NOD Forum per week en nog een vraag

Discussion in 'Over deze site' started by Iris, Dec 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    dag Dames,

Eindelijk ga ik deze twee vragen eens stellen:

Kan het NOD forum niet veranderen in per week.
    Dat is veel overzichterlijker. De een moet aan het begin van de maand
    menstrueren de ander aan het eind.
    echt veel meer werk is het niet. Je hoeft nl niet 52 weken te plaatsen maar alleen de weken die van belang zijn.
    Zoiets als : Nod week 50, Nod week 51, Nod week 52 enzovoorts.Of de maand onderverdelen in 4 weken. Wedden dat de meiden dat veel prettiger vinden?

Nog een vraagje:
    Zou er een topic geopend kunnen worden bij temperatuurkaartjes met alleen Niet zwanger kaartjes net zoals de zwangerkaartjes, zonder kletsen.Dan kun je goed vergelijken!Het is bij de niet zwanger kaartjes heel moeilijk op te zoeken hoe die kaartjes eruit zien.

Goeie ideeen he? of niet...
    Liefs Irisje

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Dat van nod per week lijkt me een goed idee.
    Ik heb me net gemeld bij nod januari, maar mijn nod is 31 januari, dus het kan net zo goed februari worden.

3. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi

NOD per week hebben we ooit gehad, vonden we niet handig, dus hebben we er maand topics van gemaakt. Het was voor ons niet bij te houden om alles te lezen,

En de tempkaartjes, dit is ook eigenlijk ook de bedoeling, zie maar mijn eerste bericht in de tempkaartjes, alleen vinden meiden het fijn ook daar te kletsen. Dan wordt het dubbel op, 2 keer ergens je kaartje plaatsen.

Bedankt voor het meedenken.

groetjes

4. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Oostzaan
    hoihoi

tsja, oke als een nod forum per week teveel werk is om bij te houden dan is het jammer dat jullie het niet willen doen. Ik ga nooit naar de nod fora omdat ik het onoverzichterlijk vind. Ik probeer het wel iedere keer maar je moet dan op een gegeven moment zoveel lezen en schrijven om het een beetje bij te kunnen houden.

Wat de temp kaartjes betreft;
    Ik zou eigenlijk willen vragen of er een paar dames 'niet zwanger temp kaartjes' onder de topic 'wel zwanger kaartjes' kunnen zetten, puur voor het vergelijken.

Bedankt voor jullie reactie
    groetjes irisje

5. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat lijkt me niet handig irisje, aangezien dat alleen voor de zwanger kaartjes is. dat word te verwarrend.

veel meiden posten elke dag hun kaartje onder tempkaartjes, elke dag ff gluren en je ziet ze voorbij komen.

Dus liever niet, nietzwanger kaartjes onder zwangerkaartjes..
    dan slaat dat topic de plank mis.

En by the way, aan die kaartjes van nietzwangeren valt niet veel te zien hoor, tempen is puur voor je eisprong en wordt pas interesant als je voorbij je normale luteale fase gaat met hoge temp. heb prachtige kaartjes voorbij zien komen, kon niet missen zou je denken, nou mooi niks helaas.

dus ik denk dat we het voorlopig zo laten.

groetjes

6. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Oostzaan
    ah oke...

Maarreh, ik bedoelde niet In het topic zwangerkaartjes, maar een topic maken Onder het topic zwangerkaartjes. Of zeg ik het nou verkeerd?

iris

7. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Oostzaan
    nog even,

Waar ik nou zo benieuwd naar ben nl is de 'tweede temp stijging na ei'. Ik wil zien op verschillende kaartjes wanneer dat gebeurt en wanneer dus niet. Gewoon uit pure interesse en ik gewoon wil onderzoeken wat de temp je over de hele cyclus nog meer kan vertellen zoals bijv. innesteling. En er is wel degelijk vaak een verschil in kaartjes, (niet altijd, sommige kaartjes lijken idd heel mooi) dat heb ik eerder wel gezien en dan heb ik niet over de dagen dat je kunt gaan testen.

Dit is nou typisch Iris, die haalt graag het onderste uit de kan.

Maar ik snap het al hoor; wat ik wil kan niet, punt uit.

groeten van iris

8. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb al meerdere keren een 2de tempstijging na ei gekregen. Dan geeft hij aan dat je triphasic bent.. geen 1 keer was dat omdat ik zwanger was.
    Het KAN innesteling zijn maar kan ook niet zo zijn. Je kan een dip krijgen bij je innesteling, maar die dip kan ook niks betekenen. Pas na de posi test kun je zeggen of dat het te maken had met een innesteling.

Helaas echt een instrument voor je eisprong.. als je veel kaartjes wil zien dat kun je bij fertility friend ook in de gallery kijken, menstruatie kaartjes en zwanger kaartjes..

groetjes

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat kan niet, aangezien zwanger kaartjes een topic is onder temperatuurkaartjes, daar kun je geen topic in openen.

10. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Oostzaan
    ahhh, oke ik snap het.

Ik zal idd daar dan even gaan kijken.
    bedankt voor de tip.

groet iris