Dames, Even heel iets anders Hoeveel dagen voor je NOD positief getest. Ik heb een hele voorraad gekocht bij de action Ik zit op 8 DPO tot nu toe negatief
Action heeft veel HCG nodig...dus die zal dan ook voorlopig nog wit blijven zo ver voor NOD. Mijn 1e zwangerschap 2 dagen voor nod licht positief.
Action heeft maar 25 nodig, en op je nod zou je rond de 100 moeten zitten. Dus volgens mij zijn die dan best gevoelig. Ik had de zw van mijn mk in september 2 dagen voor nod positief getest met een action test
hahaha klopt. Ik heb een hele voorraad gehaald. Kan gewn niet wachten om een positieve test te zien..:x Denk wij allemaal. Als ik zo naar je handtekening kijk. Worden wij op de zelfde dag ongi 13 februari
Snap ik meid...dat hebben we allemaal! 13 maart nod idd! Spannend! Voor ons nu 2e ronde. We hebben vorig jaar ons dochtertje verloren met 24 weken zwangerschap en hebben daarna 4 maanden gewacht en nu weer proberen
O pijnlijk gevoel is dat. Ik miskraam en bbz beide met 5 weken. Augustus tot November pauze genomen November geprobeerd. December ging me man met vakantie Januari to heden
Ze was kerngezond! Alles erop en eraan. Maar ik kreeg out of the blue weeën en had 3 cm ontsluiting...vervolgens een infectie door al het bloedverlies en 2 dagen later werd ze geboren, maar gewoon veel te vroeg.
Hier 5 dagen voor de NOD. Had eigenlijk tegen mezelf gezegd: nu even testen, maar het is sowieso te vroeg dus zal niks zien. (Tja had ze nu eenmaal in huis) en zou de tweede pas een paar dagen later doen. Zag ik op het randje van het schermpje een licht streepje dus ik denk huh die test is niet goed. Zit niet goed in elkaar omdat de controle streep in het midden zat en de teststeep onder de rand. Dus ik uitelkaar gesloopt. Huh lichte streep. Dus toch maar nr twee ook gedaan en ook positief!!! Ukkie is nu al 20 maanden
Hier ook vorige week positief getest met de action testen. Ik ben 5 dagen voor NOD begonnen met testen, toen ik goed keek dacht ik een tuur streepje te zien, maar dacht in eerste instantie dat ik mezelf voor de gek hield.. 2 dagen later weer getest en ja hoor het streepje stond er nu toch echt! Positief dus!! Op de dag zelf was hij nog mooier een dikke goede streep!! Succes! @ Juul jeeetje wat heftig! Ik vond het al moeilijk om ze met 12 weken te moeten laten gaan, laat staan dat je al zo ver bent.. Sterkte met dit verlies!
Ik begon op 10 dpo, negatief Toen op 11 dpo, positief 🙈 het is echt gek, maar 1 dag kan echt verschil maken
Hoeveel dagen voor nod zegt niet zoveel omdat iedereens luteale fase een andere duur heeft Je kan beter vragen hoeveel dpo, dus de hoeveelste dag ma de eisprong werd er positief getest.