bloeding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annabuik, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabuik

annabuik Actief lid

3 feb 2007
    383
    0
    0
    Hallo allemaal,
    dit is voor mij alweer de tiende ronde en begin het toch wel een beetje somber in te zien. Heb alle vreemde symptomen wel voorbij zien komen de laatste maanden maar heb nu weer een nieuwe :rolleyes:

Zit nu op de 20ste dag en kreeg gister inene een bloeding, niet veel maar wel rood/roze. Nu heb ik meestal een positieve ovutest op dag 14 of 17, dus mn ei op dag 15 of 18. hebben meer meiden zo'n bloeding tussendoor?

Ovulatiebloeding kan het niet zijn voor mn gevoel, want ik heb maar een korte cyclus, dan zou mn ei deze keer wel erg laat zijn. En innesteling is meestal een beetje oud bloed naar mijn idee.
    Iemand anders ook deze tussentijdse bloedingen?

liefs annabuik

2. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Annabuik innestelingsbloeding kan donkerbruin zijn maar ook rood/roze hoor.
    Dus misschien toch een innesteling?

Succes!

Liefs Farfan

3. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hai Annabuik,mijn innestelingdbloeding was eerst een klein beetje roze en daarna helderrood!
    Dus je hebt nog alle kans!
    Hopen dat het gelukt is.
    Laat je het weten?
    Groetjes Linda :p

4. Bienie

Bienie Lid

7 mei 2007
    24
    0
    0
    Haai

Ik zit op het moment in dezelfde situatie als jij.
    Ik heb maandag (een week na mijn ei) een bloeding gekregen. Begon met bruin bloed en werd daarna roze/rood. Alleen is dit totaal anders dan mijn normale ongi. Ik zie het alleen maar een heel klein beetje bij het afvegen.

Ik hoop dus het met innesteling te maken heeft alleen duurt het nu al vier dagen en of dat zo lang kan duren weet ik eigenlijk niet.

Hoe lang heb jij al last van bloedverlies?

groetjes Sabine

5. annabuik

annabuik Actief lid

3 feb 2007
    383
    0
    0
    Hai!, de bloeding is nu gestopt, het heeft 2 dagen geduurd. Nu een beetje verkleuring, vond het wel erg vreemd maar we zien het wel. Verwacht dat ik hem weer bij mn lijstje nietszeggende symptomen kan plaatsen.
    Bedankt voor jullie antwoorden!

Deel Deze Pagina