10 dpo en een hele waslijst aan symptomen heb er al een hele hoop genoemd hier. Maar de steken zondagmiddag, extreme moe, hoge bloeddruk, veel dromen, toenemende afscheiding en enorme onderrugpijn zijn de meest opvallende
Als het nu echt raak is ben ik nu 2x zwanger geweest van 1x sex op de dag dat ik een ovulatie test beet had. Door omstandigheden kunnen we niet vaker dus we pakken de test als moment en dan die avond sex. Wel zorgen er ervoor dat ik ook klaarkom na mijn man om dr zwemmertjes een duwtje de goede richting op te helpen en daarna nog een tijdje met de billen op een kussen. Dus met wat er nu al klaar zwemt in je is genoeg hoor
Spannend ik zit nu op 6 dpo.... En heb even terug gezocht naar de kwaaltjes bij me zoontje en nu. En dan is opmerkelijk dat ik toen op 3/4 dpo ? Had toen niet getempt dus wist niet zeker welke dag Mn ei was. En nu 3 dpo beide dagen gevoel of ik een ballonnetje in Mn buik had. 4/5 dpo zeer hevige stekende buikpijn met name liezen! Verder heb ik her erg koud en vlage misselijk! Zo spannend dit
Leuk om al jullie symptomen te lezen en klinkt ook hoopvol zeg. Spannend nog even voor jullie! Ik zit nu op 8dpo. En ondanks dat ik enorm moe ben niet echt ergens last van. Vanmorgen wel even een poosje beetje ongie gevoel in buik en zwaar gevoel. Nu niet meer, ook geen steken in liezen meer. Temp nog steeds 37.2, al dagen hetzelfde. Maar ik heb nooit echt kwaaltjes gehad eigenlijk. Ondanks dat ik niet wil testen, zal ik dit maandag toch moeten doen op 11dpo. Heb s’middags nl een ct-scan van mijn onderbuik. Druk werkweekend voor de boeg, maar leidt ook ff af. Fijn weekend allemaal.
Top dankjewel! Mijn ovutest is inmiddels niet meer positief dus ga er vanuit dat me ei wel gaat springen of al is gesprongen en morgen dan temp verhoging hooop ik!
Ja uiterlijk overmorgen moet je temp wel stijgen. Ik had dag 12/13 posi test dag 14 negatief en dag 15 eisprong
Misschien een stomme vraag, maar hoe werkt dat temperaturen precies? Ik had woensdag en donderdag positieve ovulatie testen. Kan ik dan nu nog temperaturen of heeft dat geen zin meer?
Spannend hoor, klinkt wel alsof er veel op roze gaan deze ronde!! Ik hoop het zo!! Ik had gister wat roze verlies heel weinig en nu af en toe wat steekjes en soms wat misselijk. Maar ga nergens vanuit.
Temperaturen moet je beginnen rectaal elke ochtend voor je opstaat op hetzelfde tijdstip vanaf de eerste dag van de menstruatie. Dan zet je dit in een grafiek en zie je na de eisprong een stijging. Die moet 3 dagen hoog blijven wil het bevestigen dat je eisprong geweest is. Blijft de temperatuur hoog tot nod dan heb je kans op een zwangerschap. Of heb je tussentijds een daling en weer een stijging kan dit de innesteling zijn. Wordt je ongesteld daalt je temperatuur
Dank voor je uitleg! Hopelijk is het niet nodig, maar mocht het wel nodig zijn dan ga ik dit de volgende ronde eens proberen!
Klinkt ook enorm goed, heb het ook geregeld koud en dat met dit weer Gek he dat je eigenlijk al weet dat het raak is zo van te voren. Ik had elke keer hoop en alleen die keer dat het raak was wist ik het gewoon zeker en nu ook. Ben zo benieuwd