NOD GROEPJE 1-15 juli 2019 door tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mamsje1987, 19 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsje1987

Mamsje1987 Niet meer actief

Jee super

Daisy98 en Ws91 vinden dit leuk.
  2. Ws91

Ws91 Actief lid

28 sep 2017
    484
    441
    63
    Vrouw
    Wat jammer Stella!

Stella2018 vindt dit leuk.
  3. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Aargh wat kun je het jezelf toch moeilijk maken. N.a.v. andere berichten dacht ik ach wat ik test gewoon met een 2v5 die ik nog had liggen en negatief. Nu word ik bang dat ik het toch mis heen, mijn lichaam toch niet meer ken na de miskraam. Tegelijk weet ik dat ik de vorige keer ook amper wat zag en op 11dpo zit dus dat een gewone test waarschijnlijk negatief is. Het helpt wel om een eventueel klap kleiner te maken als ik toch ongesteld wordt dinsdag of woensdag een voor nu gewoon niet meer testen. ..

4. Ws91

Ws91 Actief lid

28 sep 2017
    484
    441
    63
    Vrouw
    Ahhh, ik herken t wel heb ookal gedacht dat ik zwanger was terwijl dat niet zo was. Maar je bent nog vroeg!!!!! Dus de hoop niet opgegeven!

Mamsje1987 vindt dit leuk.
  5. Ws91

Ws91 Actief lid

28 sep 2017
    484
    441
    63
    Vrouw
    ** NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2019 **

2 juli (1)
    Nvd, 33, Ronde 2 na miskraam, 1ste kindje
    4 juli (2)
    Hadassa, 41 jaar, ronde 2, 5e kindje
    Mariah, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje
    Daisy, 21 jaar, ronde 1, 1e kindje

5 juli (1)
    Eabeltsje, 30 jaar, ronde 5, 4e kindje

6 juli (1)
    Iemand1991 , 27 jaar , 1e kindje
    Luna86, 32 jaar, 3e kindje

7 juli (2)
    Smienaatje, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje
    Mamsje1987, 32 jaar, ronde 6, 4de kindje

8 juli (0)
    Aimra, 42 jaar, ronde 15, 1e kindje

9 juli (1)

10 juli (2)

Amy1989, 29 jaar, ronde 3 na mk, 2de kindje
    Poeftoef, 30 jaar, ronde 1, 2de kindje

11 juli (1)
    MamaE88, 30 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje (4e zwangerschap)

12 juli (1)

Silke27 , 28 jaar, ronde 2, 5e kindje
    Ws91, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje

13 juli (1)

Anoniempie1, 34 jaar, ronde 3, 4e kindje

14 juli (0)

15 juli (0)

Totaal (14)

Wachtbankje (7)
    Zwanger (0)
    MMM (0)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]

6. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Ik had wel eerder hoop zeker toen ik 2 weken overtijd was maar toen voelde ik me nooit zwanger. Nu wel, maar wat ik voelde neemt ook af. Misschien dat de innesteling toch niet goed is gegaan ofzo.

En denk ook nu dat het bloeden misschien een aanloopje hoe ingesteldheid is. Is maar heel weinig en bruin ondertussen, heb nooit eerder gebloed voor mijn ongengesteldheid, dus samen met de steken vorige week zondag en de vreselijk rugpijn geloof ik echt in een inesteling en dacht dat het bloed daarbij hoorde. De innesteling geloof ik nog steeds maar of hij goeds gegaan, daar krijg ik een hard hoofd in.

7. PoefToef

PoefToef Actief lid

29 mei 2019
    161
    183
    43
    Vrouw
    Ik ben op het wachtbankje maar het lukt mij helaas niet op mijn telefoon om de kleurtjes te kopiëren.

Mijn man loopt hard van stapel. Hij had het vanmorgen al over een groot gezin en een 3e...

Daisy98, Nvd en Hadassa vinden dit leuk.
  8. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    Ik snap er ook niks meer van. Vorige cyclus opeens op 8 dagen na positieve ovulatietest wat helder bloed en bruin bloed. Dit bruine hield ik tot 14 dagen na positieve ovulatietest. Toen werd ik gewoon 2 dagen echt ongesteld. Deze ronde vorige week vrijdag positieve ovulatietest gehad. Zaterdag middag na de seks druppeltje bloed op de handdoek. Niet duidelijk of het van mij of van hem vandaan kwam. Toen maandag eenmalig een beetje oranje/bruinig slijm. Dinsdag seks gehad onder de douche, en toen weer woensdag, vrijdag en vandaag beetje oranje/bruinige afscheiding. Geen idee of het door de seks komt, of dat deze ronde het bruin verlies wel weer heeeel vroeg begint. Zit nu dus weer op 8 dagen na positieve ovulatie. Vorige keer was het wel echt meer bruinig. Nu neigt het meer naar oranje of donker geel.... Ik word zo moe van mn lichaam .

9. Ws91

Ws91 Actief lid

28 sep 2017
    484
    441
    63
    Vrouw
    Ik heb dus altijd een week voor NOd een klein beetje bloed verlies, bij mij zegt het helaas niks

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    @Nvd, wat ontzettend jammer zeg die test. Je zit op 11 dpo toch vandaag? Ik hoop dat het alsnog goed gaat komen en je een mooie test in handen mag houden volgende week. Zo vermoeiend dit hè, konden we maar naar binnen spieken hè. Sterkte, lijkt me echt even heel moeilijk.

Ik heb gewerkt vandaag en lig even heel moe op bed. Morgen en maandag ook werken (zorg) ff geen puf om overal op te reageren. Komt later wel.

Daisy98, Nvd en Mamsje1987 vinden dit leuk.
  11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Tjonge, dat is toch ook bijzonder hè. Maar je hebt er toch voor gekozen je kindje alleen op te voeden hè? En nu probeer je zwanger te worden via een donor toch? Krijg je inseminaties in het zhs? Vind het nogal wat hoor, knap van je zo alleenstaand en een sterke mama!

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ik moet wel testen maandagmiddag net uit mijn werk ivm de ct-scan maar wil gewoon liever niet. Als test negatief is, verwacht ik er ook niks meer van nl. Ik wacht liever nog tot nod. Ik vind die witte testen zo verdrietig altijd. Teveel gezien eerlijk gezegd en ik word er altijd zo depri van en denk dan dat het niet meer gaat lukken om ooit gezond zwanger te mogen worden. Ik blijf bidden en hopen dat het toch zo mag zijn maandag.

Stella2018 vindt dit leuk.
  13. Mamsje1987

Pffff
    Hier ben ik ook een beetje alle vertrouwen kwijt al Mn kwaaltjes lijken als sneeuw voor de zon te zijn verdwenen..... ik denk dat het niks geworden is deze maand merk dat ik er ook wel echt wen beetje van baal. En dat ik er heel onzeker van word.
    Bij de eerste zijn we 25 maanden bezig geweest bij de tweede 15 maanden! En de derde 6 maanden.
    Ik denk als ik serieus alle ronde mee tel ook waarvan we zeiden nou we zien het wel we nu al wel weer een jaar aantikken.
    Ik vind het zo frustrerend en ik word er echt verdrietig van.

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    het gekke is dat mijn lichaam schijnbaar niet echt reageer op progesteron. Ik heb de klachten van pijnlijke borsten en steken in buik met zwaar gevoel, ruimschoots, zeker een week voor nod heel heftig en na de ovulatie is alles weg. Waarop ovu testen blijven steeds nega. Op welk hormoon reageer ik dan vraag ik me af. Ook in zwangerschappen nooit pijnlijke, groeiende of blauw benaderde borsten gehad. Nooit misselijk of spugen, nooit niks zeg maar. Geen rugpijn of buikpijn, nada noppes! Voelde wel mijn banden vrij snel pijnlijk worden maar thats it. Later andere niet hormoon gerelateerde lichamelijke klachten.

Ik had ook nooit borstvoeding, hoe verdrietig vond ik dat. Paar druppels steeds en na welen kolven en aanleggen, vermeerderde dit ook niet.

15. Mamsje1987

Ik snap her hoor zo zit ik ook! baal er dan ook heel erg van en ben dan ook echt gewoon depri en gespannen.
    Zo niet leuk dit

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Jaaaaaaa!! Blij voor je! En nu als de sodemieter aan de ‘slag’ dame:roflmao:

17. mariah21

mariah21 Actief lid

30 okt 2014
    308
    66
    28
    Vrouw
    mama
    zuid holland
    Nee dat niet de vader van mijn dochtertje ging weg toen ik zwanger bleek. Hij wilde dat ik het liet weg halen. Maar dat kon ik niet, toen besloten haar zelf op te voeden.
    En nu wel via een donor, ik heb een hele goede vriend. Ik doe het via zelfinseminatie gewoon thuis. Ik wil het graag gewoon op de normale manier. Als dat niet lukt ben ik al heel gezegend met me dochtertje. Maar toch de wens voor nog een kindje is zo sterk, dat ik heb besloten om het nu via deze weg te doen en ook zal het vast pittig worden, je krijgt er zoveel moois voor terug. Heb er alle vertrouwen in dat dat goed komt :)

Nvd, Hadassa en Mamsje1987 vinden dit leuk.
  18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Haha... dit is jullie poging tot een tweede? Een derde is vrij normaal moet je hem zeggen. Als hè echt een groot gezin wilt mag je beginnen bij minimaal 5.... haha.., daar gaan wij voor nu en ik vind het niet eens een groot gezin eerlijk gezegd!

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Wat zou ik jou nu graag een dikke knuffel willen geven zeg, heb zo met je te doen en snap je ook zo goed. Dit gevoel mag er zijn en laat het er ook uitkomen. Krop het niet op, daardoor voel je je alleen maar ellendiger.

Als je dat gedaan hebt, draai je het om. Hee, ondanks dat het steeds even duurde, werd ik TOCH zwanger! In die tijd heb je deze gevoelens ook absoluut gehad. Soms kan in tegenovergestelde richting denken, je weer nieuwe hoop en moed geven en standvastigheid. Een kind nemen we niet, we krijgen het. Iets wat we krijgen kunnen we niet nemen. Ja, wachten is moeilijk, heel moeilijk maar laten we positief blijven. Je lichaam heeft bewezen zwanger te kunnen worden. Hou je daaraan vast. Soms denk ik ook weleens, als dieren ‘drachtig’ zijn of zoiets, springt er een mannetje op en hoppaaa... 9v/d 10 keer zwanger! Konijnen bijvoorbeeld.... men zegt niet voor niks, het is bij de konijnen af! Haha... tja als we zo denken en het zo bij ons zou gaan hè, zouden we geen moeilijkheden hebben om zwanger te worden. Aan de andere kant vrees ik dat er dan nog zoveel meer zwangerschapsafbrekingen zouden plaatsvinden als dat er nu zijn.
    Dus, houdt moed lieverd en we gaan ervoor! Elke maand een nieuwe kans.

(Ik begrijp je hoor, dit spreek ik ook tegen mezelf)

Nvd vindt dit leuk.
  20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    En.. zoals ik al eerder zei en ervaren hebt, kwaaltjes zeggen in de meeste gevallen niks. Dan zou ik nu al 20 kinderen gehad hebben:cry::)

Deel Deze Pagina