Ik twijfel heel erg, voel vrij weinig. Al heb ik elke keer wel kleine steekjes, en voor mij idee was ik vanmorgen wat misselijk. Maar ik ga nergens van uit. Ik durf nu nog niet te testen maar als ik jou test zie haha.. twijfel om morgen testen te halen haha.
Ik zou morgen even testen dan weet je wel meer toch? Als je negatieve test hebt weetje ook genoeg.... maar ik duim op roze voor jou!
Ja inderdaad zit nog heel erg te twijfelen welke test, ik heb nu nog een predictor expres liggen maar op het doosje staat dat die echt pas op nod dag kan. Vorige keer op die van kruidvat en action tuurstreepjes en toen werd ik alsnog ongesteld. Jullie een idee welke test goed en gevoelig is ?
Jeetje wat rot voor jou, misschien inderdaad gewoon langs de huisarts gaan om te na te laten kijken. Heel veel sterkte
Hee Stella, ik wil je even een hart onder de riem steken. Ik snap helemaal wat je voelt, die lange cyclussen wat een ellende. Ik zou inderdaad een bezoekje aan de huisarts brengen, die kan je doorsturen naar de gyn. Ik had een wachttijd van 2 maanden voor de gyn, we mogen over precies 3 weken gaan ivm onregelmatige cyclus na me bevalling. Het enige wat je kan doen is als je eventueel ongesteld wordt binnenkort, meteen vanaf dag 1 te gaan temperaturen. De gyn vraagt dit meestal tijdens eerste bezoek om dit eens 2 maanden te gaan doen. Dan heb je dat in ieder geval in de pocket. Een vriendin van mij had dit ook, PCOS geconstateerd tijdens onderzoeken. 2e ronde met clomid zwanger na 1,5 jaar proberen. Ik houd dit ook elke x in me achterhoofd. Nu 2 cyclussen getemperatuurd en gelukkig daarin een eisprong te zien! Laat je koppie niet hangen en bel morgenvroeg gewoon je huisarts!!!! Die kan je doorsturen en dan voel je eindelijk wat rust omdat je geholpen wordt!
@Hadassa Super gefeliciteerd!!! Ik hoop dat alles goed gaat en je over een dikke 8 maanden een prachtig godsgeschenk in je handen zult hebben!!!
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap met 11 dpo getest met de predictor early en kreeg toen al een hele duidelijke streep. Direct daarna met kruidvat 2voor5 getest en daar kreeg ik de dagen er na een mooie oploop. Op de NOD predictor express gedaan en ook een duidelijke streep.
Vanaf 2 dpo (!!) al af en aan wat lichte verkleuring (oranje) op wc papier. Vandaag op 9 dpo ook wat helderrood gespot en de hele dag een erg vervelende steek links in mn onderbuik gehad. Voor mij heeft de tarwekiemolie niet geholpen om een betere LF te krijgen. Toch maar de gynaecoloog bellen voor onderzoek.
Snap ik dat je niet goed durft te testen. Het is dat ik wel moest ivm de scan die ik anders vanmiddag kreeg, anders had ik ook nog niet getest hoor. Je ziet maar, je hoeft helemaal geen symptomen te hebben. Ben erg benieuwd, zou zo leuk zijn!
Naar eergisteren een beetje bloed verlies en gisteren de hele dag zeuren in Mn buik en een lagere temp dacht ik einde oefening, maar vandaag is Mn temp flink gestegen
NOu ik heb verloren en getest. Met een predictie geen Early maar een gewone ik hd geen early meer. En ik denk in de verte wat te zien!!!