Wat vreemd...... kan het niet een innesteling zijn? Of toch bijv aanleg tweeling een afgestoten? Als je zoveel klachten hebt nog ? Heb je nog getest? Ik word er een beetje onzeker van ook al die klachten en toch klein beetje hoop ik hoop niet dat ik ongesteld word dan zou ik echt wel even moeten slikken naar de lichte test vab vanmorgen
Nee na de witte test niet meer getest. Bloed is meer dan wanneer ik ongesteld ben dus lijkt me echt geen innesteling meer. + Ik mis echt mijn dromen op de een of andere manier gewoon alsnog erg laat van mn progesteron ofzo. Geen idee waarom en hoe graag ik ook wel zwanger wil zijn dat is echt niet zo.
** NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2019 ** 2 juli (1) Nvd, 33, Ronde 2 na miskraam, 1ste kindje 4 juli (2) Hadassa, 41 jaar, ronde 2, 5e kindje Mariah, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Daisy, 21 jaar, ronde 1, 1e kindje 5 juli (1) Eabeltsje, 30 jaar, ronde 5, 4e kindje 6 juli (1) Iemand1991 , 27 jaar , 1e kindje Luna86, 32 jaar, 3e kindje 7 juli (2) Smienaatje, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Mamsje1987, 32 jaar, ronde 6, 4de kindje 8 juli (0) 9 juli (1) Aimra, 42 jaar, ronde 15, 1e kindje 10 juli (2) Amy1989, 29 jaar, ronde 3 na mk, 2de kindje Poeftoef, 30 jaar, ronde 1, 2de kindje 11 juli (1) MamaE88, 30 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje (4e zwangerschap) 12 juli (1) Silke27 , 28 jaar, ronde 2, 5e kindje Ws91, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Roxy1994-22 jaar-ronde 1-1e kindje 13 juli (1) Anoniempie1, 34 jaar, ronde 3, 4e kindje 14 juli (0) 15 juli (0) Totaal (14) Wachtbankje (9) Zwanger (1) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Hoi mezelf even toegevoegd. Mijn eerste pilvrije cyclus. Zou uitgaande van 28 dagen 3 juli mijn nod hebben maar pas op dag 26(26 juni) posi ovu test gehad. Dus mijn nod wordt verschoven naar 12 juli . Tenzij mijn LF korter is. Hopelijk gaan we veel roze zien deze maand!
Ik zit ook op een soort van wachtbankje... Was niet gepland.. Maar wel welkom. Weet niet of ik me mag toevoegen?
Hier vandaag 5 of 6 dpo. Hangt er vanaf of mijn ei de dag na ovulatietest is gesprongen of twee dagen daarna. Gisteren halve dag last gehad van steekjes en soms een menstruatie achtige buikpijn en wat een beetje lage rugpijn. Ben benieuwd!
Hier nog een test gedaan die gaat vanaf 10. Maar niks te zien..... dus ik ga ervan uit dat deze ronde niks is! Anders had ik echt wel duidelijkheid moeten hebben op 11 dpo. Ik werd vanmorgen zelfs wakker met geen gevoelige borsten meer. Wel nog wat misselijk.... maar is vast dan progesteron. Ik baal wel echt heel erg!!!!
Ik word gek! Ik leg de test onder de restje die ik gister avond nog heb gedaan. En nu denk ik toch vaag wat te zien!!! Maar als deze vanaf 10 is ( heb ze van een vriendin gekregen gister avond) en de predicotr express pas later waarom leek deze gisteren dan duidelijker ?
Het is vast niks ik wacht Mn menstruatie af zondag als ik dan niet ongesteld ben test ik pas weer. Alle stress word me gewoon teveel!!! Ik kan er niet tegen dus ik wil iedereen heel veel succes wensen en dan trek ik me voorlopig even terug! Succes allemaal lieve meiden en bedankt voor jullie steun
Welke test is dit? Hoeveel miu? 25 MIU schat ik dan in. Het staat op de folie. Zijn ze allebei gisterenavond gedaan? Ze zien er al opgedroogd uit. Op 1 test zie ik iets lichts. De predictor express test net zo gevoelig als de early en volgens sommigen gevoeliger. Je zou beter nog een predictor kunnen doen. Als er een streepje is dan zou het daarop zichtbaar moeten zijn en kun je vergelijken met de predictor van gisteren. De test die je nu gedaan hebt is veel minder gevoelig. Probeer niet gestresst te raken, hoe moeilijk dat ook is, dan wordt elke maand een nare bedoening. Het komt hoe dan ook goed. Het is een kwestie van tijd ❤️
@mariah21 Heb je nog getest? Wij zijn klaar voor meer roze op onze lijst Het mooie blauwe streepje van @Hadassa vraagt om volgers
Test is van innovita op papiertje staat 10 miu Onderste is van vanmorgen foto naar plus minus 10 min genomen de bovenste is van gister avond. Al Mn klachten zijn weg geen zere borsten niks dus het is echt niks ik ben wel zeker dat het gewoon weer niks is
Nee niet meer getest, ik maak mezelf er alleen maar gek mee. Moet morgen ongesteld worden. Ga morgen dagje weg met me dochter als ik in de avond terug ben en er is nog niks ga ik gelijk testen, dan moet het wel goed zichtbaar zijn.
** NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2019 ** 2 juli (1) Nvd, 33, Ronde 2 na miskraam, 1ste kindje 4 juli (2) Hadassa, 41 jaar, ronde 2, 5e kindje Mariah, 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Daisy, 21 jaar, ronde 1, 1e kindje 5 juli (1) Eabeltsje, 30 jaar, ronde 5, 4e kindje 6 juli (1) Iemand1991 , 27 jaar , 1e kindje Luna86, 32 jaar, 3e kindje 7 juli (2) Smienaatje, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Mamsje1987, 32 jaar, ronde 6, 4de kindje 8 juli (0) 9 juli (1) Aimra, 42 jaar, ronde 15, 1e kindje 10 juli (2) Amy1989, 29 jaar, ronde 3 na mk, 2de kindje Poeftoef, 30 jaar, ronde 1, 2de kindje 11 juli (1) MamaE88, 30 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje (4e zwangerschap) 12 juli (1) Silke27 , 28 jaar, ronde 2, 5e kindje Ws91, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Roxy1994-22 jaar-ronde 1-1e kindje 13 juli (1) Anoniempie1, 34 jaar, ronde 3, 4e kindje LolaBloem, 22 jaar, ronde 0, 3e kindje 14 juli (0) 15 juli (0) Totaal (15) Wachtbankje (10) Zwanger (1) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Hoi mezelf even toegevoegd. Mijn eerste pilvrije cyclus. Zou uitgaande van 28 dagen 3 juli mijn nod hebben maar pas op dag 26(26 juni) posi ovu test gehad. Dus mijn nod wordt verschoven naar 12 juli . Tenzij mijn LF korter is. Hopelijk gaan we veel roze zien deze maand![/QUOTE]
Ik vind het erg knap hoe iedereen haar eisprong kan voelen en de symptomen. Ik voel nooit iets. Tot ik ongesteld word, buikkrampen. Vandaag wel misselijk, maar dat komt omdat ik niks gegeten heb.
Ik heb jouw dpo verhaal gevolgd in het andere topic. Ik vind dat zo leuk om te zien. Het is je eerste ronde he? Zou wel leuk zijn als gelijk raak is Wat grappig is is dat veel van onze symptomen erg op elkaar lijken en ook op dezelfde dag voorkomen. Ik zou ook wel dit soort lijstjes in de nod-lijst willen. Leuk leuk leuk Ga je netjes je NOD afwachten of eerder testen?