Klopt je kunt een paar dagen later een tweede piek hebben. Lh schommelt sowieso heel erg. Voor de menstruatie kan het ook toenemen. Ik heb wel eens een keer door getest tot aan de menstruatie. Ik was nieuwsgierig hoe het zat Bij een zwangerschap na NOD knalt de ovulatietest op een gegeven moment. Nog bijna meer dan bij een eisprong Er zijn maar weinig die op 6/7 dpo positief testen Bij een zwangerschap. Was het maar zo. Direct na de eisprong zou ook fijn zijn
Ja ben al wat meer gerustgesteld! Ik zit nog maar 6/7dpo. Veel te vroeg natuurlijk. Maar net dus ineens veel doorzichtig rekbaar slijm. Maarja we zullen het zien zondag! Raar lichaam
Het ligt er aan hoe laat je een positieve ovulatietest had. Als dat s’avonds zou zijn dan is aannemelijker dat je ei 30 of 1 mei was. Bij 10 mei ongesteld is je lf 9 of 10 dagen. Heb je dit 1 ronde of meer rondes getest? En was dit direct na het stoppen van de pil? Een lf van 9 of 10 is redelijk kort. Ik dacht dat een lf van 10 de ondergrens was bij de gyneacoloog, in ieder geval bij mijn gyn. Ik zou even in de gaten houden wat het de komende cyclussen doet. Ik zou namelijk eerder verwachten dat je lf wat langer is dan 9/10, ook gezien je leeftijd. Maar ook dit hoeft natuurlijk niet, er zijn altijd uitzonderingen. Als je ouder wordt kan een lf wel wat teruglopen. https://www.mamaenzo.nl/korte-luteale-fase/
@Aimra De vorige keer was het 1 ronde dat ik het getest had. Even opgezocht toen was het rond 19:00, die positieve test de 28e dus. Dus dan uitgaan van 30 april mijn eisprong en 10 mei ongesteld toen. Komt mn Lf op 10 dagen uit (of 9) de 10e werd ik ongesteld dus dan is de laatste dpo 9dpo toch? Dan duurde mn cyclus die keer maar 9dpo . deze keer om 12:30 een positieve ovu test op 26 mei, heb de 26 en 27e helaas geen seks kunnen hebben maar de 28e wel. Ik dacht dat kan nog wel aangezien je ei ook vaak 48 uur na positieve test nog kan springen. Dus mijn kans is nihil?
Je eitje springt na de positieve ovulatietest ca 24-48 uur later. Je lf zal dan idd ca 9/10 zijn geweest. Als je net met de pil bent gestopt kan je cyclus nog wat onregelmatig zijn. Ik zou het even een paar rondes in de gaten houden. Ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is Je eitje zal tussen 27 juni 12.30 en 28 juni 12.30 gesprongen zijn. Je eitje leeft 24 uur waarvan de eerste 12 uur het beste doorgankelijk is voor een zaadje. Ik denk wel dat je kans hebt. Heb je voor 26 juni ook sex gehad?
Graag gedaan! Ik wilde je niet ongerust maken, maar meer dat je even alert er op bent. Sex op de 23ste is ook prima. Zaadjes kunnen 5-7 dagen leven. Dus deze dag telt ook nog mee Is jouw partner ook rond jouw leeftijd?
Oooo dan heb ik echt tranen van geluk hè dan word dag 38 eindelijk ei dag laat het dan ook maar een mega goede zijn na lang wachten
Huh die testen moeten toch een smiley krijgen en geen rondje? Nog nooit gezien die testen dus geen idee hoe die werken
Pfoee en ik vond dag 26 al lang... zo gaat het snel he met je geld door al die ovu testen maar wat fijn voor je !! nu hopen op een positieve zw test!
Jaaa dat moet ook maar aan het 2 de streepje te zien zit hij er wel aan te komen volgens mij ( ook al moet je niet naar streepjes kijken)
Hè meiden ik ga jullie toch nog niet verlaten.... mijn roze verlies is gestopt! Ik verga alleen van Mn onder rug het is vreselijk! Ik heb de osteopaat gebeld en die heeft erna gekeken en zegt dat er niks scheef staat of wat dan ook. Hij wijdt het toch hormonaal. Zegt Mn man in eens.... weetje nog dat we er op deze manier achter kwamen dat je zwanger was van onze eerste.... en dag klopt in het zij vanwege de onwijs erge rugpijn toen doorgestuurd naar de Seh voor onderzoek en wat bleek zwanger! Overigens was ik toen op dag 15 posi cb en op dag 32 in zij positief getest thuis was negatief.... roze verlies heb ik bij de tweede gehad vanaf week 3 tot week 17..... we wachten het maar af. Zondag nod.... en ik ga niet eerder testen als maandag..... ik heb stilletjes hoop dat dir gewoon een late innesteling is