NOD GROEPJE 1-15 juli 2019 door tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mamsje1987, 19 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Ik heb gestart, maar helaas 1 streepje. Morgen test ik nog een keertje, nu wel samen met mijn partner :)

2. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Zoetekoek en Roxy1994 vinden dit leuk.
  3. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Spannend! Hoeveel dpo ben je maandag?

4. Stella2018

Stella2018 Actief lid

22 mei 2019
    450
    317
    63
    Vrouw
    Wel spannend al die testen hoor... Ik duim voor jullie

5. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    De lijst mag wel iets meer roze worden :p

Op hoeveel dpo ben je nu?

Hadassa vindt dit leuk.
  6. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.670
    1.603
    113
    Vrouw
    Jaa ik twijfel wat denken jullie, dus eerst paar keer bruin bij afvegen en net eeen paar druppels roze verloren. Heel waterige roze afscheiding tijdens t plassen daarna met het afvegen niets meer. Zou mn menstruatie komen? Of toch niet. Had net overigens geen buikkrampen of iets gehad voor die afscheiding er uit kwam.
    Vind het wel beetje gek dat er af en toe wat uit komt en dan een paar uur weer niets

7. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.670
    1.603
    113
    Vrouw
    Ik ga morgenochtend een test doen met de action early. Morgen of overmoren mn nod en aangezien die tot 4 dagen ervoor kan zou die positief uit moeten slaan mocht het zo zijn

Spectre, Amy1989, Aimra en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Gebruik jij ovulatietesten @Amy1989? Symptomen zeggen echt niet altijd alles. Als je wel zwanger mag wezen kan je dezelfde symptomen hebben. Hoop met je mee meid. Dikke knuffel!

Aimra vindt dit leuk.
  9. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Die testen gaan uit van gemiddelde luteale fase van 14 dagen. Als van iemand lf 10 is kun je niet op 6 dpo testen. Kan feitelijk wel natuurlijk, maar dat is niet zo bedoeld ;)
    Google maar eens op hoe embryo ontstaat, hoe lang het duurt voordat deze van de eileider in de baarmoeder is en of deze direct innestelt of dat hij nog blijft dwarrelen voordat hij een plekje zoekt. Reuze interessant :p

De innestelingsbloeding ontstaat door de innesteling, het kan er na zijn maar ook tijdens. Dat kan niemand zeggen. Het kan 1 uur duren maar ook 3 dagen. Het kan ook nog even duren voordat bloed uit de baarmoeder komt (dan is het bruiner). Hcg begint gemiddeld 2/3 dagen na innesteling. Dit is allemaal gemiddeld. Het kan ook na 1 dag of na 7 dagen bijvoorbeeld. Sommigen vrouwen testen pas paar dagen na NOD positief.
    Alle smaken kunnen en alle varianten zijn vast en zeker op zp langs gekomen. Moeder natuur heeft dat niet gemakkelijk gemaakt voor ons :rolleyes:

Als je niet zwanger bent en je bloedverlies is niet ten gevolge van een innesteling dan is het denk ik of van het ontpillen of je hebt hele korte lf.
    In dat laatste geval zou ik even contact opnemen met de huisarts en je laten door verwijzen naar gyn. Daar is het nu nog te vroeg voor. Eerst maar eens kijken wat er deze maand gebeurt :) En daarna even paar maanden alles goed monitoren, zou ook gaan tempen. Dat is de enige methode (naast een echo en hormonen checken) die je zelf kunt doen om te weten of een vrouw überhaupt een eisprong heeft.

Ga je morgen testen? :)

Roxy1994 en Hadassa vinden dit leuk.
  10. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Aahh thanks, lief van je! Dat is ook zo, ja! En moet zeggen dat ik bij beide zwangerschappen ook dacht dat ik ongesteld ging worden:roflmao: Maar dan had ik gewoon witte afscheiding. Ik check nu elke maand even met een tampon paar dagen voor NOD om te kijken of de afscheiding al verkleurd. Zag vandaag al wat heel lichtbruins helaas. Dus dan weet ik wel dat ik ongesteld ga worden! Ik gebruik geen ovulatietesten, want ik voel mijn eisprong altijd en het is meestal op dag 13 of 14. Dus best regelmatig. Ik heb een paar jaar geleden wel ovulatietesten gebruikt en dat kwam ook overeen met wanneer ik het voelde. Hoe gaat het nu met jou? :)

Hadassa en Aimra vinden dit leuk.
  11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    @Roxy1994, succes morgen meid. Ik hoop het echt voor je. Je klachten klinken wel als een aankomende menstruatie maar in mijn zwangerschapsclupje hebben we ook iemand die vorige week die afscheiding had en dacht haar menstruatie te hebben. Ze begon deze week met ovulatietesten om haar ei weer op tijd te vinden en die sloegen ineens knal uit. Bleek ze toch zwanger te wezen. Gaaf toch! Ik hoop het voor je meid, slaap lekker en benieuwd naar je test morgen:)

Aimra en Roxy1994 vinden dit leuk.
  12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ze is nog erg vroeg in haar cyclus hoor, grote kans op wit ook al zou ze zwanger zijn. Eenmaal had ze een korte LF maar dat wilt niet zeggen dat ze dat nu weer heeft. Spannend voor haar!

Aimra en Roxy1994 vinden dit leuk.
  13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Je lichaam is ook echt nog aan het ontpillen, daar kan dit ook afkomstig van zijn. Probeer in de rust te komen, jullie beginnen echt net pas lieverd. Doe stress is echt niet goed voor hè. Probeer een beetje te ontspannen en te genieten van dit hele proces! We hopen met je mee dat je zwanger mag zij , zo niet, geef het de tijd en houdt vertrouwen meid!

Spectre, Aimra, Roxy1994 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ahhh, vervelend dat het deze maand weer niet gelukt lijkt te wezen. Totdat het echt rood is blijven er hoop houden, ook al besef ik dat er niemand haar lichaam beter kent als jij.
    Met mij gaat het goed hoor! Dank je wel. Zou fijn zijn als ik een paar roze ‘volgers’ kreeg natuurlijk:p

Amy1989 vindt dit leuk.
  15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Spannend!!! Hoop het zo voor jullie!

Aimra vindt dit leuk.
  16. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

30 nov 2018
    2.670
    1.603
    113
    Vrouw
    Bedankt voor jullie lieve reacties meiden. Ook al weet ik dat hij nog wit kan zijn ga ik morgen toch testen. Zet het niet door als hij negatief is doe ik woensdag of donderdag nog een testje. En daarna maar even aankijken naar de colgende maanden. Ik ga er wel vanuit dat hij negatiet ie op 9/10 dpo

Aimra vindt dit leuk.
  17. Utrech

Utrech Lid

25 jun 2019
    49
    83
    18
    Vrouw
    Ik hoop het zo erg voor jullie meiden! Let niet teveel op symptomen, die zeggen helemaal niks zoals hadassa ook zegt. Vorige maand dacht ik zeker van te zijn dat ik zwanger was omdat ik 'veel symptomen' had. Was ik toch niet zwanger.

@Hadassa hoe gaat het met de zwangerschap? Heb je al wat meer symptomen erbij?

18. MamaE88

MamaE88 Bekend lid

30 jan 2019
    665
    760
    93
    Vrouw
  19. MamaE88

MamaE88 Bekend lid

30 jan 2019
    665
    760
    93
    Vrouw
    Ik ben maandag 10 dpo. Mijn vorige zwangerschap testte ik 9dpo met predictor early een duidelijke streep.

Aimra vindt dit leuk.
  20. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.985
    18.779
    113
    Vrouw
    Nee eerst weer contact met de huisarts voor een doorverwijzing

Aimra vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina