Ik heb nog 1 kruidvat test die ik morgen of vrijdag wil gaan doen. En als die wat meer op is gelopen ga ik stoppen met testen. Al twijfel ik wel of ik nog de CB digital ga halen
ZIjn er vandaag nog meiden die gaan testen? Ik zie in het rijtje ook @Smienaatje die haar NOD al heeft gehad. Heb je toevallig al getest?
Ohhhh wat een geklets, leuk! Sorry, ben wat stil, maar weer begonnen op werk na de vakantie en heeeel druk...! Gefeliciteerd mooie zwangere dames!! Heb tot gisteren een aantal dagen gehad met wat menstruatiepijn, maar heel licht en gisteren een heeeeel klein beetje bruinverlies.. Mja, ik dénk dat ik og ga worden want ook enorme PMS last... We gaan het maar weer zien, ik ga iig nog niet testen.
Hier nog steeds heerlijk ongesteld (not) merk wel da de bloedingen erger zijn dan toen ik aan de pil zat, maar de buikkrampen zijn wel minder dan toen ik aan de pil zat. Ik ga denk ik rond dag 12/13 weer beginnen met ovu testjes en dan hopen dat hij wat eerder komt nu!
Cyclus van 36 dagen is opzich best netjes houd er rekening mee dat je aan het ontpillen bent dus sta niet gek te kijken als je een maand overslaat
Ik heb net getest. Maar (helaas?) negatief. Is een action early test. Iemand ervaring mee? Ik ben vandaag 11 dpo. Over 3 dagen me NOD. Denk gwn me menstruatie afwachten...
Bij mij was de action early ook heel lang wit. Ik vind zelf de predictor early een fijne test, daar testte ik op 10 dpo duidelijk positief mee. Aanrader dus
Bij mijn jongste met gewone action test tot 3 dagen na NOD nog negatief. Heb 3 pakken gehaald. Ga morgen ochtend weer 1 proberen. Anders eens die predictor proberen. Ben benieuwd....
Nee daar ben ik me ook van bewust. Ik ga doortesten tot een dag of 30/35 en dan geloof ik het wel voor die maand
Ik dacht het eerlijk gezegd al op je eerste test te zien die je net hierboven geplaatst hebt. Hoop het enorm voor je iig.
Ben zoooo bang voor morgen iemand nog tips? Voor mijn doktersbezoek. Zal ik gewoon vragen of ik een doorverwijzing mag naar het ziekenhuis of afwachten wat de dokter zelf zegt?
Aah snap ik! Maar dat is ergens voor nodig, je zit daar niet zonder reden hé. Ik zou 'gewoon' je verhaal doen en toelichten wat je zelf graag zou willen. Daarna kan de huisarts altijd nog vertellen wat hij er van denkt.. Hoelaat heb je morgen je afspraak?