Ben vandaag 1 dag voor me NOD. 13 dpo dus.. Voel geen buikkrampen oid. Geen naderende menstruatiepijn. Heb me test meteen weggegooid en geen foto van getrokken. Is hetzelfde als me vorige testen. Je ziet ergens een streep of iets soort gelijks maar niet rozig van kleur zegmaar. Nog afwachten
Menstruatie is voorbij. Nu weer naar die spannende tijd of en wanneer ik mijn eisprong krijg, en of mn lf wat langer wordt dan 9/10 dagen..
Nou inderdaad! Spannend voor jou weer! Hoop dat je eisprong wat eerder is nu! Ik ben nog een beetje aan het stressen of de zwangerschapstest gaat oplopen. Vond het namelijk erg licht toen ik voor de tweede keer testte. Dus hoop dat het nog gaat oplopen.
Hier nog steeds niks doorgebroken én geen positieve test. Had ik bij me jongste ook.. Dit is echt spannend Wat doet de rest?
Ik lees wel vaak dat je je rond je ei sprong sexy voelt en meer zin hebt in seks maar ik heb dat dus blijkbaar echt niet! Ben er nu met de ovulatie test wel achter dat ik me voor mijn ei sprong een opgeblazen koe met zere borsten voel Herkennen jullie dit?
Ik voel me altijd sexy als ik bij m'n vriend ben hij heeft iets bij zich waardoor ik mij altijd mooi voel Die koe voel ik me vooral als ik ongesteld ben maar zelfs dan nog meer zin in seks
Haha! Die vriend van jou maar mazzel! Ik voel me juist koe-af wanneer ik dan ongesteld wordt.. Blijf je trouwens wel nu gewoon je ovulatie testen gebruiken? Of wacht je op de afspraak?
Ik doe nog steeds ovulatie testen en om de dag aan de bak vandaag alweer dag 46 we hebben de afspraak staan op 12 augustus dus duurt nog even ben benieuwd of hij nog is positief word of dat ik ongesteld word
Lekker bezig! Ah gelukkig nog redelijk vlot zo in de vakantie periode! Heb je veel cyclussen waarbij je uiteindelijk geen ei hebt gevonden en gewoon ongesteld wordt?