Ja ik heb in de 10 maanden maar 1 keer mijn ei gevonden dus het bestaat wel dat je zonder ei ongesteld word helaas. Heb het ook nagevraagd aan de huisarts
Gezien ik bij de jongste tot 7 dagen na NOD nog negatief teste met de action test, zal ik morgen een 2v5 test halen van kruidvat. Morgen is me NOD. En zal dan zondag ochtend ermee testen. Pf...
Ik krijg me toch een pijnlijke linkertepel!! Rechts een beetje maar links is niet normaal. Er dan naar kijken doet al pijn
Nee, totaal niet, maar voel ook aan alles dat ik ongesteld ga worden vandaag of morgen.. What else is new Al paar dagen heel licht bruinverlies en krampen (wat sinds vandaag bizar genoeg is gestopt), dus helaas voor mij vrees ik.. Ik duim voor jullie!!
Even een vraag.. Vrijdagmiddag positieve ovulatietest, dus vandaag of morgen mijn ei.. Dan vanaf maandag 14 dagen tot mijn NOD? Dus dan 29 juli NOD?
Ja volgensmij wel ongeveer... Sommige hebben ook een korte lf dus dan is het korter of langer verschil dus best per persoon
Kan iemand mij helpen? Witte afscheiding is dat voor of na je ei of is dat er soms ook gewoon random?
Hier dag 8 alweer. Ik verwacht ergens tussen dag 17 en dag 28 een positieve test. Nog 9-20 dagen afwachten.. zucht zo klinkt het wel lang hahah.
MIjn gyn zei letterlijk tegen mn man als heb vrouw het geilst is is ze het vruchtbaarst. Ik moest daar ook zo hard om lachen!
Haha... de laatste berichten moet ik wel even om lachen hoor hahah! Wat een gynaecoloog zeg om dat zo te zeggen. Denk dat ik dan niet wist waar ik moest kijken haha! Ik denk wel dat er een waarheid inzit, in de dierenwereld zie je dit ook terug. Spannend, de eerste positieve testen die eraan komen of ovulaties die al voorbij zijn. Weer die wachtweken in gaan. Hopelijk veel mooie positieve zwangerschapstesten deze maand. Ben benieuwd!