Nou, testen is hier niet meer nodig, vanmorgen kneiter ongesteld geworden. Had er ook niet echt meer op gerekend tbh, en dan is het maar duidelijk toch? Hoe is het bij jou?? @Stella2018 Wat rot meid, hopelijk loopt het los..!!
Zoo hier alweer op dag 13 volgens mijn app krijg ik mijn eisprong op dag 17, geen idee waarom hij dat aangeeft aangezien het de laatste keer dag 26 was. Maar we zullen het zien. Ik denk te voelen dat mijn borsten weer pijn beginnen te doen straks weer even een paar testen halen.
Nog leuke plannen dit weekend? Ik moet morgen naar een verjaardag waarbij het opvalt dat ik niet drink, wat zeggen of doen jullie meestal?
Ik zorg meestal dat ik bob aangezien verjaardagen voor ons altijd 1 tot 2 uur rijden is. Wat je ook kan doen is zeggen dat je antibiotica hebt?
Wat zouden jullie doen morgen ochtend nog is testen kijken of er wel een streepje komt of beter gewoon niet doen
Nee heb voor 13 augustus afspraak bij de gynaecoloog staan doe morgen nog een test als dat niks is wacht ik gewoon tot 13 augustus
Ik had gister en eergisteren positieve ovu testen dus vermoed vandaag eisprong we zulle zien maar ik heb er een goed gevoel over vorige maanden niet. We wachten maar af! Ik reageer deze week even uitgebreider sorry druk druk