Jaa geen idee ik was ook fan van die maar ben het vertrouwen in die nu wel kwijt denk oprecht dat hij bij mij vals positief was
Ik weet het niet, ik heb de test bewaard en er komt geen indrooglijn. Denk dat indrooglijntjes ook echt grijs zijn.. Die van jou was wel echt roze. Het blijft wel vreemd, ook nog geen menstruatie?
Meer zo van waar heb je niet last van de hormonen gieren door m'n lijf ene keer misselijk andere keer rugpijn ik heb puistjes ene keer vrolijk maar ook vaak verdrietig en geen positieve ovulatie test
Vandaag hevige buikkrampen en veel bloedverlies. Zo extreem dat mijn man me moest ophalen. Ik moest hier al rekening mee houden morgen mag ik nlg langs huisarts weet niet meer wat ze via de telefoon allemaal zei. Denk een doorverwijzing oid was er met me hoofd niet bij
Wat leuk Mn ouders waren er ook wij hadden ze verrast met kaartjes, eitje is weer precies als vorige maand gesprongen op dag 15 exact als vorige ronde dus daar ben ik wel blij om en geeft me het gevoel dat Mn lichaam wel weer een beetje normaal is zeg maar. Vorige maand had ik rond eisprong ook hele erge zere borsten en misselijk enzo! Nu niks dus hoop gewoon dat het hormonaal weer een beetje op orde is. Heb jij her volgehouden? De kwaaltjes kom nu dus wel echt opzetten. Spannend hoor
Fijne vakantie wij gaan over 3 weken ook richting Italië lekker genieten en wie weet brengt het juist wat moois