Ja, altijd een paar dagen voor een menstruatie. Vorige keer had ik ook bruine afscheiding en toen bleek ik wel zwanger maar werd het een miskraam. Die zwangerschappen daarvoor had ik helemaal geen bruine afscheiding. Ik ga niet testen nu, voelt toch echt alsof ik ongesteld ga worden. Hopelijk volgende ronde meer geluk
Spannend!! Kom je gezellig bij mij op het wachtbankje Ik zit even heerlijk bij de kapper! Gisterochtend droomde ik dat ik zwanger was Vanmorgen vroeg de kapster ( ook een vriendin van mij ) of ‘het’ al gelukt was Nieuw haar, nieuwe baby?
@Aimra gewoon op internet. Zal straks eens kijken of ik de site kan vinden. Ik vond het ook zeer apart. Maja ik ga wel door met testen en dan zien we het vanzelf wel. Zit nu op dag 39...
Jazeker, ik kom bij je zitten! Kijk maar meer knal kan niet en dat op een actiontest Ik ben voor: nieuw haar en baby Zaterdag ga ik naar de kapper
Ik vind het inderdaad heel vreemd over komen, maar ik ken de context niet. Ik ben benieuwd naar de site. Ik zou idd doorgaan met testen en straks tempen als je terug bent van vakantie
**NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2019 ** Door tot iedereen op roze! 01 augustus (2) Mariah - 26 jaar - ronde 3 - 2e kindje Mamsje1987- 32 jaar- ronde 7- 4 e kindje 11 augustus (1) Roxy1994 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje 18 augustus (1) Amy1989 - 30 jaar - ronde 5 (ronde 1 na mk) - 2de kindje 27 augustus (1) Aimra - 42 jaar - ronde 7 na mk - 1e kindje 2 september (2) Iemand1991 , 27 jaar , 1e kindje Eabeltsje - 30 jaar - 4e kindje - ronde 7 Zwanger in juli Hadassa - 41 jaar - ronde 2 - 5de kindje Utrech - 20 jaar - ronde 2 - 1ste kindje (Amy1989 - 29 jaar - ronde 3 na mk - 2de kindje - *mk met 5.6 weken) MamaE88 - 30 jaar - ronde 1 na mk - 2de kindje (4de zwangerschap) Ws91, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zoetekoek - 34 jaar - ronde 3 - 2de kindje Wachtbankje (2) Zwanger (5) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Mamsje1987 Hoe is het met jou? Hoeveel cd ben je nu? En Mariah? Ik kan je niet @ naam niet vinden Volgens mij is dit niet de laatste NOD-lijst. @Mamsje1987 stond ook op 2 september geloof ik
**NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2019 ** Door tot iedereen op roze! 01 augustus (2) Mariah - 26 jaar - ronde 3 - 2e kindje 11 augustus (1) Roxy1994 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje 18 augustus (1) Amy1989 - 30 jaar - ronde 5 (ronde 1 na mk) - 2de kindje 27 augustus (1) Aimra - 42 jaar - ronde 7 na mk - 1e kindje 2 september (2) Iemand1991 , 27 jaar , 1e kindje Eabeltsje - 30 jaar - 4e kindje - ronde 7 Mamsje1987- 32 jaar- ronde8, 4 e kindje Zwanger in juli Hadassa - 41 jaar - ronde 2 - 5de kindje Utrech - 20 jaar - ronde 2 - 1ste kindje (Amy1989 - 29 jaar - ronde 3 na mk - 2de kindje - *mk met 5.6 weken) MamaE88 - 30 jaar - ronde 1 na mk - 2de kindje (4de zwangerschap) Ws91, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zoetekoek - 34 jaar - ronde 3 - 2de kindje Wachtbankje (2) Zwanger (5) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Het gaat goed hoor hier, even tijdje van de pagina af geweest, merkte dat ik er teveel mee bezig was. Afgelopen ronde ging helaas niet door want de donor kon niet. Maar deze ronde weer wel gelukkig Zit nu op dag 12 van mijn cyclus, verwacht van het weekend mijn eisprong. Spannend weer. Ik moet heeeel veel terug lezen haha.
**NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2019 ** Door tot iedereen op roze! 11 augustus (1) Roxy1994 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje 18 augustus (1) Amy1989 - 30 jaar - ronde 5 (ronde 1 na mk) - 2de kindje 27 augustus (1) Aimra - 42 jaar - ronde 7 na mk - 1e kindje 2 september (4) Iemand1991 , 27 jaar , 1e kindje Eabeltsje - 30 jaar - 4e kindje - ronde 7 Mamsje1987- 32 jaar- ronde8, 4 e kindje Mariah - 26 jaar - ronde 3 - 2e kindje Zwanger in juli Hadassa - 41 jaar - ronde 2 - 5de kindje Utrech - 20 jaar - ronde 2 - 1ste kindje (Amy1989 - 29 jaar - ronde 3 na mk - 2de kindje - *mk met 5.6 weken) MamaE88 - 30 jaar - ronde 1 na mk - 2de kindje (4de zwangerschap) Ws91, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zoetekoek - 34 jaar - ronde 3 - 2de kindje Wachtbankje (2) Zwanger (5) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
**NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2019 ** Door tot iedereen op roze! 11 augustus (0) 18 augustus (1) Amy1989 - 30 jaar - ronde 5 (ronde 1 na mk) - 2de kindje 27 augustus (1) Aimra - 42 jaar - ronde 7 na mk - 1e kindje 2 september (4) Iemand1991 , 27 jaar , 1e kindje Eabeltsje - 30 jaar - 4e kindje - ronde 7 Mamsje1987- 32 jaar- ronde8, 4 e kindje Mariah - 26 jaar - ronde 3 - 2e kindje Onbekend (1) Roxy1994 - 22 jaar - 1e kindje - 2e ronde Zwanger in juli Hadassa - 41 jaar - ronde 2 - 5de kindje Utrech - 20 jaar - ronde 2 - 1ste kindje (Amy1989 - 29 jaar - ronde 3 na mk - 2de kindje - *mk met 5.6 weken) MamaE88 - 30 jaar - ronde 1 na mk - 2de kindje (4de zwangerschap) Ws91, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje Zoetekoek - 34 jaar - ronde 3 - 2de kindje Wachtbankje (2) Zwanger (5) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) Mezelf even op onbekend gezet omdat ik geen idee meer heb
@Roxy1994 Maakt niks uit! Hoe was je vakantie? Of ben je er nog? Ik sta op 2 september, anderhalve week later dan NOD Was nog niet echt wakker denk ik toen ik dat in vulde
Ik ben er nog. Morgen naar huis! Even lekker uitgerust! Seks zat er helaas niet in omdat ik af n toe die bloedingen had en dat vindt vriendlief smerig :’). Maarja stel ik had deze dagen een eisprong vind ik het niet eens erg dat t dan deze keer niet gelukt is. Wil nu gewoon ongesteld worden
Ah dat snap ik! Gewoon een nieuwe ronde in! Hey dames, hoe staan jullie tegenover een whatsapp groepje?
Nou iedereen die graag wil @Eabeltsje een privé bericht doen met telefoon nummer? Is dat een idee dat jij hem dan aanmaakt? Of wil je dat liever niet @Eabeltsje