NOD GROEPJE 1-15 juli 2019 door tot iedereen op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mamsje1987, 19 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stella2018

Stella2018 Actief lid

22 mei 2019
    450
    317
    63
    Vrouw
    Ook nog steeds geen positieve test? Ik zit ook nog steeds te wachten helaas:cry:

2. Ws91

Ws91 Actief lid

28 sep 2017
    484
    441
    63
    Vrouw
    Hier toevallig net deze test... zal die eraan komen??? Ik hooop het. Temperatuur al 2 dagen laag!

Bijgevoegde bestanden:

Mamsje1987 vindt dit leuk.
  3. Stella2018

Stella2018 Actief lid

22 mei 2019
    450
    317
    63
    Vrouw
    Ziet er belovend uit! Jaloerss

Ws91 vindt dit leuk.
  4. Ws91

Ws91 Actief lid

28 sep 2017
    484
    441
    63
    Vrouw
    Ahh, t hoeft alleen niet zo te zijn al vaker een oplopende test gehad hoor. we zullen het zien aan Mn temperatuur binnen nu en 2/3 dagen. Hopelijk bij jou ook snel verandering!!!!!

Stella2018 en Nvd vinden dit leuk.
  5. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    #145 Nvd, 25 jun 2019
    Laatst bewerkt: 25 jun 2019
    Ik weet het, probeer er ook niet op te letten maar het gebeurd. 2de deel van mijn hoofd is sterker dan het verstand. Vannacht heel levendig gedroomd en mn bed uit liggen zweten. 2 dingen waarmee het de vorige keer startte. Maar ja dat zweten is met dit weer niet raar, en zo'n droom heb ik weleens vaker. Dus zo ontkrachtig ik zelf ook weer gelijk elk mogelijk hintje dat het weleens raak is. Blij als het volgende week is. Kan ik weer 2 weken "normaal" leven.

In maart kon ik het uitstellen tot 2 dagen na NOD ( die viel op donderdag en op zaterdag getest) wilde heel graag testen mijn mijn man erbij. Nog steeds super blij dat ik dat deed. Voor mij was het eigenlijk wel al 100% zeker toen. EN heb super leuke foto's en een filmpje van onze test en onze reactie op het 2de streepje. Mijn man geloofde er niks van en moest nog 3x kijken in de gebruiksaanwijzing.

In mei heb ik zelf eerder getest 3 dagen van te voren omdat ik mijn man hoopte te kunnen verrassen tijdens ons 10 jarig samen zijn, maar voelde al niet raak en was het niet.

Deze maand ga ik nog langer wachten. Ik ben word uiterlijk dinsdag ongesteld en dan gewoon weer samen in het weekend testen of heel misschien woensdagochtend als hij een thuiswerkdag heeft. (ervan uitgaande dat de ongesteldheid niet doorzet natuurlijk)

Ik test liever niet eerder omdat
    a) een witte test heel pijnlijk is
    b) ik altijd een paar uur later ongesteld wordt wat ik zonde vind.

Ik gebruikte bij het moment dat ik het zeker wist een wat duurdere clearblue maar wel gewoon met streepjes. Daarna opvolging gedaan met van die rete goedkope strips https://www.bol.com/nl/p/ovulatietest-50-teststrips-zwangerschapstest-15-teststrips/9200000082322111/?s2a=

Laatste x een early en een 2x5 van de kruitvat dus die liggen hier nog. Ga volgende keer dan ook gewoon die gebruiken en begin met de early slaat hij tenminste echt mooi uit als het raak is

6. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Kan zeker al ziet hij er bij mij soms wel eens zo uit en dan weer een paar dagen minder en daarna ineens plof dubbele streep. Andere keren loopt hij perfect op, lijkt niks over te zeggen

7. Mamsje1987

Mamsje1987 Niet meer actief

Maca poeder is een wortel uit de Andes gebergte het is goed voor je vruchtbaarheid en reguleert je hormoon huishouding en dus je cyclus

Stella2018 vindt dit leuk.
  8. Mamsje1987

Meiden ik heb op dag 15 Eisprong gehad de bevestigd het. Nu heb ik 3 dingen die ik echt heel raar vind!!!

Ik heb gisteren Mn haar gekleurd en de verf pakte niet! Gewoon niks gedaan. Dir heb ik nog nooit meegemaakt ik haal Mn producten bi de kappershop dus geen troep uit een drogist! Dus ik vind dir heel raar.
    Gisteren nieuwe acryl nagels laten zeggen en ze vallen er gewoon af’
    Dir had ik ook bij zwangerschap van ons middelste zoontje....!
    En ik heb weer een vreemd gevoel alsof ik een balon in Mn buik heb.... dir had ik bij de laatste zwangerschappen ook. Maar dat kan toch niet 4 dagen na eisprong al?
    Ik snap het echt even niet.
    Ik had afgelopen maanden steeds gevoel het is niks en was dan al echt een beetje verdrietig gelijk naar de eisprong maar ik heb nu best goed gevoel dat het raak kan zijn. We zullen zien

9. Ws91

Ws91 Actief lid

28 sep 2017
    484
    441
    63
    Vrouw
    Pfff hier ook het geval, net test gedaan weer lichter. Ik snap er de ballen niet meer van hoor, wat Is mijn lichaam toch raar na Mn bevalling :cry:

10. Ws91

Ws91 Actief lid

28 sep 2017
    484
    441
    63
    Vrouw
    Ik heb geen idee of je zo vroeg symptomen kan hebben! Meestal nestelt het tussen de 5 en 9 dagen in!

11. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Prednison gaat harder opbouwen vanaf de bevruchting symptomen dan het zou doen wanneer de bevruchting niet is gelukt. Het kan dus best zijn dat je nu al symtomen ervaart alleen komen ze nog niet van de HCG.
    Alleen komt dan nu het spannende deel, de innesteling en die gaat heel vaak (60%) mis meestal net voor de ongesteldheid had moeten komen, je denkt dan dus gewoon dat je ongesteld bent geworden. Je hebt dus grote kans dat de bevruchting goed is gegaan en dat je je daardoor zo voelt. Nu is het dan spannend afwachten of de innesteling helemaal lukt. Dat gaat nog een aantal dagen duren.

12. Nvd

Nvd Bekend lid

15 mrt 2019
    650
    543
    93
    Vrouw
    Geeft temperatuten niet meer duidelijkheid voor je? Heb ik nooit gedaan. Wil ik komende maand mee starten als ik toch niet zwanger blijk deze maand.

13. Mamsje1987

Ja ik weet het ik heb dat al vaker gehad idd dat her steeds weer af brak net voor NOd ook wel vage testen die dan weer afliepen..... toch heb ik er wel een goed gevoel over dat had ik afgelopen maanden niet zei ik vrij snel naar eisprong al tegen Mn man is niks geworden deze maand!
    Vind het alleen zo opmerkelijk dat Mn haar verg niet gepakt heeft en dan nu de acryl die los laat

14. Ws91

Ws91 Actief lid

28 sep 2017
    484
    441
    63
    Vrouw
    Dit is Mn 2e cyclus dat ik temperatuur! Temperatuur erg laag vanmorgen 36.1

Bijgevoegde bestanden:

15. Ws91

Ws91 Actief lid

28 sep 2017
    484
    441
    63
    Vrouw
    Dit is mijn test van net. Hij is wel aanwezig maar nog lang niet zon knaller als vorige maand. Dus ik test gewoon door, eens moet die ovulatie komen. Het fijne aan temperaturen is dat ik dat dan kan zien. Ennnn we vrijen om de dag deze week tweede week. Hopelijk houden we t nog even vol dan als die ovu op zich laat wachten :o:

Bijgevoegde bestanden:

16. Mamsje1987

Ik denk dat je vanavond of morgen toch wel een knaller hebt hoor!

Ws91 vindt dit leuk.
  17. Mamsje1987

Wat is je temp normaal dan? Geen dip??? Ik had dag voor dat ik Mn lh piek had juist een temp dip!

Ws91 vindt dit leuk.
  18. Ws91

Ws91 Actief lid

28 sep 2017
    484
    441
    63
    Vrouw
    Ja wel een dip haha net zoals nu!
    ik hoop het! Ja wel een dip net zoals nu!

19. Amy1989

Amy1989 Fanatiek lid

5 mrt 2019
    2.175
    2.045
    113
    Vrouw
    Spannend allemaal met de aankomende eisprongen!!

Ik heb sinds net veel ovulatiepijn. Nu hebben we zondag voor het laatst seks gehad. En vanavond weer, hopelijk is het nog op tijd haha! Ik weet met die pijn niet of de eisprong eraan komt of dat ie al gesprongen is.

20. Stella2018

Stella2018 Actief lid

22 mei 2019
    450
    317
    63
    Vrouw
    Bij mij is die helaas ook weer minder snap er niks van ik zit vandaag op dag 28..... Vorige keer zat hij op dag 33 dus het kan nog..... Maar doordat het allemaal zo lang duurt heb ik veel minder kansen per jaar :(

Deel Deze Pagina