Ja geen idee! Ik ga het deze ronde gewoon de hele cyclus proberen.. Maar hoor ook van alleen na eisprong idd.
Hallo dames, zou ik me bij jullie sneuneuzenclubje aan mogen sluiten? Wij zijn inmiddels 2jr en 6mnd bezig voor een 2e kindje, waarvan ik nu 6mnd in de mmm zit. Eerst 4 rondes clomid gehad, helaas een allergische reactie gehad. Nu zit ik aan de letrozol. De 2e ronde met letrozol testte ik positief, maar helaas werd dit een vmk Alle meiden uit mijn groepje zijn zwanger en we hadden een zwangerenclubje geopend. Helaas kon ik niet lang meepraten. Ik praat nog wel met de meiden mee, maar voel me als enige niet zwangere een echt buitenbeentje. De vmk is als het goed is achter de rug nu, heb nu 2 dagen niks verloren... Deze ronde mag ik helaas nog niet starten met letrozol, dus deze ronde is op “pauze”. Ik gebruik nu wel monnikspeper, neem pcos proof smoothies en 2x daags muntthee in de hoop dat mijn lichaam nu zelf een eisprong aanmaakt. Zo niet mag ik over 2 weken bellen voor een kuurtje provera en dan weer starten met letrozol. Dit wordt dus de 7e ronde in de mmm al. Als ik mijn “normale cyclus” aanhoud zou mijn nod 6 september zijn. Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Oja ik ben 32jr en is dus mijn 2e kindje.
Teunisbloemolie is voor een goede rijping van follikels en neem je best van CD1 tot ovulatie. Daarna kan je overschakelen op tarwekiemolie wat kan helpen bij innesteling en ook de luteale fase kan verlengen
Ik heb heel wat berichten gemist merk ik hahaha, ons groepje heeft er zelfs een nieuwe naam bij gekregen Geweldig sommige uitspraken hier! Goed dat er nog wat humor bij kan tussen onze lijdensweg
NOD-lijst 26 augustus t/m 8 september 23 augustus (1) Lisa890- 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ronde 5 MMM, menopur + ovitrelle + utrogestan + progynova 26 augustus (3) Kiki84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 Neelatje - 37 jaar - 2e kindje - ronde te veel (vanaf mei '17) Xavina - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 27 augustus (1) Avuna - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 28 augustus (3) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 11 BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ronde x (al meer dan 2 jaar bezig dus tel kwijt) -Romy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 11 (ronde 1 na mk) 29 augustus (2) Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 14 Denise1 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 4 Ebrum - 28 jaar - ronde 14 30 augustus (3) Niel - 28 jaar - 1e kindje - ronde 11 na miskraam Wasabi - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 Henrike -30 jaar- 1e kindje - ronde 1 31 augustus (4) Jesje88 - 30 jaar - 1e kindje- ronde 6 (4e met letrozol) CupCake88 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Stimpy84 - 34 jaar - 1e kind - ronde 12 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4 1 september (2) Ro1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 15 Iemand1991 - 27 jaar - 1e kindje 2 september (2) Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 9 Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje - tel kwijt (mei 2017) MMM, ronde 1 IVF, Gonalf 3 september 4 september (2) Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 20 (4e na MA) 5 september (1) Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 6 september (1) Gerdi - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 (ronde 7 totaal) DCG - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 MMM 7 september 8 september (2) Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 PluisM - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kinde- ronde 16(2e na vmk) ♡♡♡♡♡ Totaal: (27) Wachtend op eisprong (27) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (4) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest
@DCG Welkom in ons groepje! Je staat erbij op de lijst Ik heb je verhaal gevolgd en vond het zo vreselijk om de afloop ervan te lezen... Ik vind het echt knap van jou hoe vlug je je herpakt en al mooie positieve reacties naar anderen kan geven (zag ik toevallig in ik weet niet meer welk topic). Ik wil alleen maar zeggen dat ik erg met je meeleef en ik hoop heel hard dat je vlug een flinke plakker mag krijgen! Jij verdient dit zo hard. Een dikke knuffel. Vingers kruisen maar voor een ovulatie binnenkort zonder extra medicatie!
Kan iemand mij erbij zetten? Mijn NOD is 1 september, ik ben 27 jaar en dit is ronde 7 voor ons 1e kindje. Ik zie veel bekende namen van de vorige ronde, ik hoop dat we elkaar de volgende ronde niet meer zien . Succes iedereen, maar vooral veel plezier hihi ❤️
Ik heb even gegoogled! Je zou het alleen vanaf je menstruatie tot je eisprong moeten slikken, omdat het ook de kans op bloedingen verhoogd. En je het daarom niet mag slikken als je zwanger of eventueel pril zwamger bent.
Hier heb ik teunisbloem ook een ronde geprobeerd Hier werd alles ontregeld, hopelijk werkt het voor jou wel
Aah wat bijzonder lief van je ❤️ Ik heb nog steeds mijn momenten dat ik in een dip zit hoor, maar het wordt al iets makkelijker om mezelf weer op te pakken. Tuurlijk laat ik nog weleens een traantje of krijg ik een brok in mijn keel als ik mijn verhaal deel, maar dat ik zwanger KAN raken is voor mij een hele troost. Het vruchtje is gewoon niet goed geweest, wrs gewoon stomme pech, helaas ben ik een van de velen die dit mee heeft moeten maken. Ookal is het bij mij mis gegaan, ik gun het iedereen en ben oprecht blij voor iedereen die wel een goede oploop heeft. Ook probeer ik anderen gewoon te helpen met het delen van mijn ervaringen, is altijd fijn vind ik om adviezen te kunnen geven en om elkaar te kunnen steunen. Wij hadden een weekend weg geboekt nog voordat ik wist dat ik zwanger was, zijn afgelopen vrijdag tot zondag naar Movie Park geweest, was een hele fijne afleiding, ondanks de confrontatie tijdens toiletbezoek, de buikpijn en mijn verdriet hebben we met ons gezinnetje toch een heel fijn weekend ervan kunnen maken. Ik vind het eigenlijk best erg dat we nu “stilstaan”, het liefst was ik gelijk verder gegaan met de letrozol. De wens is gewoon zo ontzettend groot en wij hebben al behoorlijk wat tegenslagen meegemaakt qua zwanger worden. We gaan gewoon met frisse en nieuwe hoop weer verder, ons plakkertje komt vast en zeker wel, daar gaan we gewoon voor. Het zal wel weer zwaar worden mentaal, deze “pauze” hou ik even bij door te tempen, maar zodra wij weer verder mogen met ovulatie inductie gooi ik alle mikmak weer aan de kant, precies zoals ik dat ook heb gedaan in de afgelopen ronde. Geen stress, geen “plichten”, gewoon alles op me af laten komen en het gezellig maken wanneer we er zin in hebben. Ik heb afgelopen ronde wel gemerkt dat die “rust” me erg goed deed en het allemaal veel sneller leek te gaan. Nu moet ik dus wel even tempen om te kijken of ik zelf een eisprong krijg of niet. Nu alweer cd7 dus we zijn de eerste week alweer doorgekomen. Oef, beetje lang verhaal geworden Jou zit het ook niet echt mee he Ik hoop dat de progynova zijn werk doet en je bms wat verder verdikt hierdoor. Lijkt me ook een heel zwaar traject waar jullie inzitten. Dikke knuffel
Dankje, het is helaas niet anders. Jij ook weer door naar de volgende ronde zie ik... had het zo gehoopt voor je! Dat dit maar een roze maand mag worden dan!
Mijn zusje reageerde ook slecht op teunisbloem, zij bleef constant bloeden!! Ik heb het zelf 2 maanden gebruikt, geen bloedingen en zelfs de eisprong iets naar voren weten te halen het is toch per persoon weer een andere ervaring. Na eisprong idd overstappen naar tarwekiem. Ik hoop dat het bij jou ook positief werkt