Hier net met 9dpo getest en omowit... Pff waarom kan ik niet gewoon wachten met testen baal nu ontzettend.
Eens! @Snies positief nieuws dus! Ik blijf duimen voor je dat je toch echt zwanger bent nu! Pff na mijn witte test vanmorgen Ineens misselijk, hoofdpijn en een steektiet buik doet ook raar.. Misschien herhaling van vorige maand... Witte test en dag erna rood...
Ja ik had wel gehoopt dat er wat meer roze namen mochten bijstaan al Maar er zijn er nog een hoop die kans maken deze ronde dus de duimen draaien zich gek hier Ik heb vanochtend voor men eigen gemoedsrust nog een keer bloed laten prikken en men hcg is op 4 dagen gestegen van 240 naar 1900! Ik mag van mijn gyn wekelijks prikken nu tot aan de echo, gewoon om de onzekerheid wat in te tomen
Achja op die manier natuurlijk! Mja hormonen kunnen echt een aanslag op je lichaam maken jammer genoeg. Ik moet progynova en utrogestan tot mijn 12 weken nemen, dus hang er ook nog effe aan vast. Maar het zijn wel onwijs goede ondersteuners, we nemen ze voor een goed doel
Wat een mooie stijging! En wat fijn dat je van je gyn gewoon elke week even mag prikken! Zo hoort het , een gyn met hart voor zijn patiënten!
Ah super fijn! Dat stijgt goed door! En voel je je niet schuldig. De kans dat we allemaal opeens op roze komen is natuurlijk klein! We zitten hier niet met een normaal NOD groepje.
Hihi we zijn tenslotte de infertiele sneuneuzen Maar wat extra roze zou wel leuk zijn Hier voorlopig nog geen sprake van, ik moet nog even “opnieuw opstarten” haha.
Hahaha dat klinkt alsof je je baarmoeder even uit en weer aan moet zetten. Jaaa hoop echt dat we snel allemaal die mooie twee roze streepjes gaan zien! Ik zit nog heel ongeduldig op het wachtbankje.. Nog 5 dagen wachten.
Wat ontzettend fijn! En super gyn! Mooi gebruik van maken als het goed voelt! Ben vandaag al 11 dpo. Kan het me niet voorstellen dat er nu nog iets gebeurd. Wel lief van je! Ik snap ook niet waar dat blijft! We zijn met zo veel! Of, eerst de sneuneuzen aan de beurt! Het is jou iig vreselijk gegunt en ben super blij voor je!
Net een 2v5 gedaan van kruidvat omdat ik me ongesteld voel worden en het nog niet ben. Ik heb een tuuurstreepje.. Dus nog niets wijzer shoot me
Ik weet niet hoelang je LF normaal gesproken is? Innesteling kan ook gewoon rond 9-10 dpo en dan zal een test op 11dpo te vroeg zijn om hcg te detecteren Zit niks anders op dan hopen en afwachten ❤️