NOD groepje 26 augustus t/m 8 september - door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Niell, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dan helpt even opnieuw opstarten wel. :o::roflmao:
    Nee ik let nooit op kwaaltjes! Test altijd standaard 10 dagen na de positieve ovulatie test. :) heb een LF van 12 dagen.

Vlindertje95 en LilyB vinden dit leuk.
  2. LilyB

LilyB Niet meer actief

Knap zeg dat je niet op kwaaltjes let! Hier altijd wel iets op te merken haha.
    Ik ga zo hard duimen dat je een streepje gaat zien!❤️

Nora92 vindt dit leuk.
  3. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Tuur streep???

Ishaya vindt dit leuk.
  4. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja duimen duimen duimen! Ik ook voor jullie!

LilyB vindt dit leuk.
  5. Ishaya

Ishaya Actief lid

23 aug 2018
    102
    133
    43
    Vrouw

Bijgevoegde bestanden:

Vlindertje95, es89, myka27 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oehhhj hoeveel dpo??

7. Ishaya

Ishaya Actief lid

23 aug 2018
    102
    133
    43
    Vrouw
    Ja, dus ik zie het somber in. Heel licht streepje. Ik krijg het moeilijk op de foto. Vandaag of morgen nod.

8. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Dat is erg lief, dankjewel! We zitten hier inderdaad met best veel dames die ofwel in MMM zitten of al langer dan een jaar aan het proberen zijn. Om dan nog te zwijgen van de tegenslag die velen ook al hebben gehad onderweg :(
    Ik besef nu ook enorm hoeveel geluk ik deze ronde heb gehad maar besef ook meer dan ooit dat het allemaal zo kwetsbaar is en we niets onder controle hebben.
    Ook nu ik zelf zwanger mag zijn erger ik me nog rot als ik lees of hoor dat het bij iemand meteen raak was, dat blijft er nog even in hangen dus blijkbaar :D
    Het is gewoon allemaal niet eerlijk dat het voor velen zo'n moeizaam proces moet zijn!
    Waar is dat toverstokje hier ergens? :)

Fitgirl82, LilyB, Julias en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou vind hem anders behoorlijk duidelijk. En ja mijn testen krijgen ook altijd een hele fotoshoot. :D doutzen kroes is er niks bij...

Even goed uitplassen nu, twee uur niks drinken en dan nog eens testen!! :D

Julias, LilyB, Ishaya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Ishaya

Ishaya Actief lid

23 aug 2018
    102
    133
    43
    Vrouw
    Was de vraag voor mij bedoeld? Ik reageer er heel brutaal op. 17-18 aug positieve ovu test. Dus ik ga uit van een eisprong op 19 aug. Dan ben ik nu 11-12 dpo toch. Het is allemaal nog een beetje nieuw voor me.

Eulalia, Julias, Nora92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Ishaya

Ishaya Actief lid

23 aug 2018
    102
    133
    43
    Vrouw
    Ik snap je helemaal. Ik ben nu ook zo'n bitch bij wie het blijkbaar in 1 keer raak is. Ik vind het ook echt heel oneerlijk. Ik had het niet durven hopen aangezien ik 3 weken geleden slecht nieuws kreeg over mijn baarmoeder. Er zit onuitgenodigd een flinke vleesboom ter grootte van 7cm bij 10cm. Gisteren te horen gekregen dat het niet kwaadaardig is.

Ik gun het iedereen van harte, maar voel mij nu momenteel echt heel schuldig. Tevens kan ik ook niet blij zijn. Eerst zien op een echo, dan geloven.

12. Ishaya

Ishaya Actief lid

23 aug 2018
    102
    133
    43
    Vrouw
    Okeeeeee, I will try. Oh jeetje, er gaat van alles door mijn hoofd. Betekent dit ECHT positief..jemig...

Doutzen Kroes is er niets bij...ik lig hier dubbel!:roflmao:

Julias, Nora92 en LilyB vinden dit leuk.
  13. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hihi ja was voor jou bedoeld!!

Ishaya vindt dit leuk.
  14. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Niet schuldig voelen!! We willen allemaal graag zwanger worden. Dat jij zwanger raakt, staat mij niet een zwangerschap in de weg hoor. Het is niet alsof je mijn zaad hebt ingepikt whaha!

Vlindertje95, Lisa890, LilyB en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Zou leuk zijn! Ik heb geen idee hoe lang die is. De 2x dat ik temperatuurde werd ik zwanger en tussendoor bv of pil gebruik.. Fingers crossed!

Niet schuldig voelen! Iedereen hier wil zwanger worden en ik ben zo blij als het raak is! Je test is mooi zichtbaar hoor!

LilyB vindt dit leuk.
  16. LilyB

LilyB Niet meer actief

Je hoeft je echt nergens schuldig om te voelen ❤️ Voor iedereen duurt elke ronde die niet gelukt is als te lang!
    Of je nu 1 ronde bezig bent, of al enkele jaren, de teleurstelling blijft net zo groot.
    Ondanks dat ikzelf (en vast meerdere dames hier) al een behoorlijke tijd bezig ben, en dan ook nog een vmk heb gehad, is mijn gunfactor er naar de andere dames absoluut niet minder om geworden.
    Ben juist oprecht blij om roze streepjes bij jullie te zien ❤️
    Dus please, geen schuldgevoel en wees blij dat het jullie zo snel gegund is :)

@Lisa890 ik snap jouw gevoel ook, maar oh meid het is jullie sowieso zo van harte gegund ❤️

Ishaya, Lisa890 en Julias vinden dit leuk.
  17. LilyB

LilyB Niet meer actief

Idd fingers crossed!! Kom maar op met een roze lijst! :D

Julias en Ishaya vinden dit leuk.
  18. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ik zie m ik zie m ik zie m! Even geruststellen! Ik vind dit een mooi en roze streepje voor 11 dpo! Kwam ie binnen de tijd? Want als het eerst wit was en na opdrogen lijntje danne weet ik het niet maar wanneer hij binnen afleestijd was dan feliciteer ik je voorzichtig!

Ik heb vandaag een pauze in Mn menstruatie.... op dat 4 amper iets. Ik haal me niks in Mn hoofd maar Maf toch? Iemand ook wel eens?

Ishaya vindt dit leuk.
  19. Ishaya

Ishaya Actief lid

23 aug 2018
    102
    133
    43
    Vrouw
    Dank jullie wel lieve meiden. Ik duim voor jullie allen, ik gun het jullie allemaal zo erg!!!!

Ik heb 0 besef, omdat ik elk moment voel dat ik ongesteld word. Wellicht hoort dat erbij?
    Ik heb vanochtend 3 pakken 2v5 van kruidvat gehaald. Een paar pakken minder waren blijkbaar voldoende geweest:eek:

Nu nog maar zien hoe het verder gaat. Bovendien maken wij een verre reis volgende week. Dus vind het ineens wel erg spannend allemaal.

Ro1990, LilyB en Nora92 vinden dit leuk.
  20. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ben altijd maar twee dagen ongesteld hihi! Maar zit wel eens verschil tussen de ene en de andere. :)

LilyB en Ishaya vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina