Hmmm dat is niet wat mij is verteld op het zkh. Ik hoefde niet te testen want hun schatten mijn eisprong op dag 13/14 En als ik dan heel de vruchtbare week om de dag seks zou hebben zou voldoende moeten zijn. Dus als dat zo is zou ik dat wel heel k*t vinden, want daar ben ik niet vanuit gegaan. Ben er wel Acht er dat het bij mij meer dag 16/17 is. Heb dan ook rekbaar slijm. Maandag mss maar even bellen met ze
Nou, dit vind ik wel heel vreemd van jouw zkh. Omdat je eisprong wordt opgewekt is het zeker niet zo dat ie dan op de gemiddelde cyclusdag springt! Beetje waardeloos vind ik het, dat ze je dit zo wijsgemaakt hebben! Een lichaam is geen robot... als je rond dag 16-17 rekbaar slijm hebt zit je in je vruchtbare periode, dus je eitje springt dan enkele dagen daarna! Hier echt nog nooit een ovulatie gehad op dezelfde tijd, het wisselt echt elke ronde! Op het kaartje die ik je liet zien was mijn ei op cd18 terwijl vorige ronde mijn ei op cd15 al was, het is dus echt nooit hetzelfde.
Ik had dus een week voor eisprong al “vruchtbare” symptomen, die daarna verdwenen en vervolgens weer terugkwamen, dus een typisch geval van een ei dat toch nog verder door moest groeien voordat ie kon springen.
Ik ben er vanuit gegaan wat ze me op het zkh vertellen dat dat klopt lekker dan... nu ga ik zeker even bellen maandag en dan zorgen ze maar maar ik zwanger ben volgende maand Pffff kut eisprong, kut pillen, kut zkh....
@Jesje88 wat balen joh! Vooral de niet juiste voorlichting vanuit het ziekenhuis. Vanochtend hier ineens vanuit het niets een knaller van een positieve ovulatietest. Gisteravond nog geen enkel teken dat het eraan zat te komen. Zo raar! Tegelijk ook weer slijm met bloed dus ik weet niet wat ik ervan moet denken. Probeer er nu maar niks van te denken Morgenochtend naar de kliniek voor de iui. Ik zal de lijst eens terugzoeken, heb eindelijk een nod!
NOD-lijst 26 augustus t/m 8 september deze sneuneuzen gaan door tot allemaal op roze 26 augustus (2) Wjvm Willemijn- 34 jaar - 1e kindje - ronde 9 Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje- ronde 20 (waarvan 3 IUI's gecanceld) 28 augustus (3) BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ronde x (al meer dan 2 jaar bezig dus tel kwijt) Aimra - 42 jaar - 1e kindje - ronde 17 (ronde 7 na mk) Romy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 11 (ronde 1 na mk) 29 augustus (1) Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 14 30 augustus (4) Wasabi - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 HB89 -30 jaar- 1e kindje - ronde 1 Ishaya - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 Kiki84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 31 augustus (3) Jesje88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6(4e met letrozol) Jiba - ? jaar - ? kindje - ronde ? Palmpje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 1 september (4) Ro1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Iemand1991 - 27 jaar - 1e kindje Newbee26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Angela22- 26 jaar - 2e kindje - 6e rondje na mk 2 september (2) Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje - tel kwijt (mei 2017) MMM, ronde 1 IVF, Gonalf Es89 - 30 jaar - 2e kindje - MMM; TP#3 3 september (2) Julias - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Snies - 24 jaar - 2e kindje - ronde 3 (met clomid) 4 september (2) Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 5 september (2) Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 RVB - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 6 september (5) Gerdi - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 (ronde 7 totaal) mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Poetie85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 17 D3rde - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 7 september (2) Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- ronde 5 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 20 (4e na MA) 8 september (3) PluisM - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kinde- ronde 16(2e na vmk) Ibtsmz - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 10 september (1) Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 9 NOD onbekend (1) DCG - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 MMM Nieuwe Nod’s: 12 september (1) Avuna - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 (NOD is een gokje) 16 september (1) Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 2 MMM IUI-D 22 september (1) Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4 24 september (2) Eulalia 29 jaar - 4e kindje - ronde 4 Stimpy84 - 34 jaar - 1e kind -ronde 13 26 september (3) Denise1 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 5 Neelatje - 37 jaar - 2e kindje - ronde te veel (vanaf mei '17) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 12 27 september (1) Xavina - 27 jaar - 3e kindje - ronde 2 1 oktober (1) Niel - 28 jaar - 1e kindje - vanaf mei 2018, ronde 12 na miskraam 3 oktober (1) Ebrum - 28 jaar - 2e kindje - ronde 15 ♡♡♡♡♡ Totaal: (48) Wachtend op eisprong (17) Wachtbankje (26) Zwanger (1) Ongesteld (5) MMM (6) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest (1) Zwanger Augustus: Lisa890- 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ronde 5 MMM, menopur + ovitrelle + utrogestan + progynova)
Ik weet niet of het niet de juiste voorlichting is geweest, maar baal wel flink nu... tot nu toe wel steeds een regelmatige cyclus van 30 dagen sinds ik letrozol gebruik
Snap je gevoel helemaal Daarom heb ik heel lang erbij getempt en alles bijgehouden in de app fertility friend. Hierdoor wist ik na enkele maanden een beetje waar ik op moest letten om mijn eisprong te herkennen. Afgelopen ronde heb ik juist helemaal niks meer gedaan, niet getempt, geen extra tarwekiemolie en teunisbloemolie, gewoon alleen puur de letrozol geslikt en de foliumzuur, ik herkende gelijk mijn eisprong en heb ik alleen 2x getempt na vermoedelijke eisprong voor de bevestiging! Gewoon ook puur omdat alles me teveel stress opleverde. Ik denk zelf dat ook dat mijn ei netjes op cd15 kwam omdat ik er dus niet al teveel mee bezig was (stress kan je eisprong namelijk ook uitstellen). Die ronde was ik ook zwanger (toeval of echt puur door het stressvrij zijn) helaas wel een vmk maar dat kan dus ook zijn door de pcos, hierdoor heb je wat hogere kans op een miskraam. Ik zou het idd wel even bij het zkh aankaarten, en vooral nu proberen te letten op je “vruchtbare” symptomen en bij rekbaar slijm ervanuit gaan dat je vruchtbaar bent (en dus sowieso die dagen klussen) Succes meid en een hele dikke knuffel voor jou
Wat fijn dat je nu een positieve ovu test hebt!! Slijm met bloed kan een ovulatiebloedinkje zijn, hoef je je geen zorgen over te maken. Heel veel succes morgen met de iui ❤️
Oh wat goed dat je cyclus 30 dagen blijft! Dan zou je er dus vanuit kunnen gaan dat je eitje wel ongeveer op dezelfde dag springt. Misschien is jouw LF dan iets korter? Als jij op cd16-17 vruchtbaar slijm hebt zou het kunnen dat je ei op cd18-19 springt. Dan zou je LF rond de 11-12 dagen zijn.
Ik heb 3 mnd geen menstruatie gehad en kwam via echo van de huisarts uit bij fertiliteit voor beoordeling van de echo. Daar zagen ze geen afwijkingen op. Alles nagekeken in bloed en zaadonderzoek ook goed. En toen zei die dat ik mocht starten met letrozol. Dus wss omdat ik geen eisprong heb, maar waar dat dan aan ligt geen idee
Oh zo. Wat gek dan he, als alles goedgekeurd is dat je dan geen eisprong krijgt. Maar goed, een vrouwenlichaam zit soms gek in elkaar
Als ik dit nu teruglees vind ik het zelf ook erg raar en snap ik het niet waarom ik niet meer weet zelf van waarom ik letrozol slik...
Wees blij dat je het gebruiken mag en dat je een nette cyclus ervan hebt Nu alleen nog even proberen uit te vogelen rondom welke dag je eitje daadwerkelijk springt, dan zal het vast en zeker goedkomen (Zolang je sowieso om de dag klust zit je altijd goed, maar dan zou ik wel sowieso tot cd18 volhouden)
Dat doen we iedere maand al... Dus snap het gewoon niet. Waarom wil het nou niet lukken?! Dan maar een maand lang om de dag
heel zuur is het.. Er staat toch wel ongeveer een jaar voor om zwanger te raken (gemiddeld genomen) dus het zou zomaar elke ronde plots raak kunnen zijn... Zolang je deze nette cyclus blijft houden heb je elke ronde kans. Het gaat goedkomen meis, echt waar. Mag jij ze voor 6mnd gebruiken? En heb je al enig idee wat de vervolgstap is? Hier mag ik tot 6mnd gebruiken, indien geen zwangerschap zou ik een hsg moeten ondergaan, maar aangezien ik vorige ronde wel zwanger was weet ik niet of dat verschil maakt. Ik geloof dat ik daarna dan weer voor 6mnd letrozol zou krijgen... beetje dubbel vandaag, zit op cd25, geen eisprong gehad, 3e tablet provera op vandaag, vorige ronde op cd25 mijn eerste positieve test. Wordt je ook eventjes flink down van Maar goed, nog een weekje dan mag ik eindelijk ook weer starten, dat geeft me wel weer goeie hoop