Gek ei! Een lagere cyclus wellicht deze keer? En dank je wel. Heel vaag ergens, maar het is lastig. Wellicht over een paar dagen meer te zien! Ik gun het jullie zo! Ik had het niet erg gevonden nog even te wachten en jullie voor te laten gaan.. Gaan jullie dan snel met me mee op roze? Spannend vanavond!
@Julias niet schuldig voelen, wees juist blij, er zijn niet zoveel geluksvogels als jij Prachtige test! Lekker van genieten meid ❤️
Dan is je eitje wel erg laat dit keer... hopelijk komt ie nu toch snel zodat je cyclus niet al te lang wordt! Knuffel
@PluisM Heb je ook al gekeken naar je temperatuur? Misschien korte piek gehad en gemist op de LH test?
Lief van jullie, bedankt! Hadden het alleen echt nog niet verwacht in 1x... Onwerkelijkheid overheerst... En steeds kijk ik naar die test en ja, het staat er echt! Morgen nog maar één!
Vandaag mijn officiële testdag vanuit de kliniek en weer negatief getest. Mag stoppen met de medicatie en hopelijk word ik snel ongesteld zodat ik door kan met de volgende ronde!
Ja ik kijk juist ook naar mn temperatuur. Die blijft constant schommelen tussen de 36.2 en 36.4 dus daar kan ik echt geen verhoging van maken. Misschien ben ik er wel teveel mee bezig ofzo, dat mn lichaam in de blokkeer stand gaat
Ah wat balen idd... Dus je spiraal is net verwijderd? Maar even afwachten idd. Misschien ronde zonder eisprong.
Ja ik heb mn spiraaltje 5 weken terug eruit laten halen. Toen werd ik daarna netjes ongesteld en nu dus mn eerste echte ronde zonder spiraal. Maarja opzich heeft een koperspiraaltje geen werking op het ontstaan van een eisprong of invloed op hormonen.
Misschien dat je ei verlaat is... kan wel hoor dat je lichaam er toch op reageert, aangezien er nu iets uit je lichaam gehaald is dat er voorheen zat. Eventjes in de gaten houden dus, en anders een kuurtje provera aanvragen, dat kan de boel nog weleens “resetten”.