Ooh spannend @Nora92 ik ga duimen voor je! @Vlindertje95 wow wat een mooie testen al voor 10dpo!!! Hopelijk loopt ie mooi op @Fitgirl82 jeetje wat een ontzettend zuur nieuws! ook klote dat je weer opnieuw moet beginnen dikke knuffel voor jou Voor de andere dames die ongie zijn geworden of een negatieve test: dikke knuffel, alle positieve vibes jullie kant op ❤️ Dames op het wachtbankje: nog even geduld en mijn duimen draaien voor jullie!
Hier vandaag de laatste provera op. Temp is zeer hoog vandaag: 37,3! Komt natuurlijk door de provera maar voel me er zo dubbel over, omdat mijn temp 37,3 was toen ik positief testte Heb behoorlijk last van de provera, super zere borsten en veel buikpijn en daarbij ben ik ook nog eens niet te genieten.....dus hopelijk duurt het nu niet lang meer tot de bloeding begint, dan kunnen we dit hoofdstuk afsluiten en vol goede moed weer door.
Hopelijk ben je idd schoon en kunnen jullie snel weer door. Heb je het goed af kunnen sluiten? Hier heeft dat onverwacht toch langer nodig gehad om te verwerken dan ik eigenlijk dacht... sowieso een dikke knuffel ❤️
Nog geen duidelijk streepje! Wel met lichte urine maar kon niet langer meer wachten haha. Doe hem er bij maar denk niet dat jullie iets kunnen zien. Zie het in het echt al niet goed.
Hmmm nee ik zie hem hier niet op Maar ja, je bent ook nog maar 8dpo Maar jij ziet in real life dus wel iets?
Nou niks waar ik de vlag voor uithang haha! Kan niet zien of het gewoon de voorgedrukte lijn is of niet. Zal even niet drinken.. Heb nu wel weer even geduld.
Ik zie helaas niks.. maar denk ook echt dat 8dpo nog te vroeg is.. zou het over 2 dagen nog eens proberen..
Jaa kan soms al duidelijk zijn dan hoor! Maar soms ook niet. Kon het proberen. Even ter referentie: dit was ook 8 dpo.
Oh wow dan heb je echt een vroege innesteling gehad.. hopelijk aankomende dagen weer net zo'n mooi streepje als deze!
Pffff zit al op 11 dpo. Ik vind het vanaf 11 dpo heel spannend . Ben blij dat ik aankomende dagen heel druk ben haha Heb mijn buik getraind afgelopen zondag en heb nu mega veel buikspierpijn dus zal de menstruatiekrampen niet meer voelen hahaha
@Smienaatje oh wat balen @Fitgirl82 ik kan me voorstellen dat het een flinke klap was. Kan me heel goed voorstellen dat het niet voelt als een normale menstruatie. Dikke knuffel. @Vlindertje95 jaaaaaa! Jij hebt mooie streepjes!!! Nu op naar een awesome oploop en een dikke vette streep op je nod. @Nora92 wat jammer, nog geen streepje, maar ja, het is nog vroeg. Wij moeten dus nog maar minimaal 2 dagen geduld hebben... ja, wij ja! vind het bijna net zo spannend Hier inmiddels al wel 3 dpo. Of 2 als ik pech heb Ligt het aan mij of gaat de tijd ineens tergend langzaam.
Veel succes op je echo morgen. Hopelijk heb je dit een plaatsje kunnen geven.. een dikke knuffel ❤ Bah in die onzekerheid blijven da's ook niet alles. Hopelijk heb je vlug duidelijkheid! vind ik niet leuk.. hopelijk 3de keer goede keer, ik duim mee! @Fitgirl82 Dat meen je niet, bah!!! Ik had zo'n goeie hoop voor je. Ik kan me helemaal inbeelden dat dit niet als een gewone menstruatie voelt... er zat ook heel even een deeltje van jullie beiden daarbinnen. Een heel dikke knuffel en hopelijk is volgende ronde de jouwe! @Vlindertje95 wow ik zie een duidelijke streep mag ik je voorzichtig feliciteren of heb je liever dat ik wacht tot je nod? @DCG Wat lastig dat je zoveel kwaaltjes hebt van de provera.. hopelijk ben je hier vlug vanaf en kan je de ronde vlug ingaan! @Nora92 ik lijk toch vaag wel iets te zijn als ik goed tuur.. maar 8dpo is nog zo onwijs vroeg. Ik houd goeie hoop voor je!! Aan de dames in het rood: een dikke knuffel en ik hoop dat volgende ronde veel rozer mag kleuren hier!
@Enigma Jaaaa de tijd kruipt. Ook hier haha. Dat het maar snel 11 dpo mag zijn. @Lisa890 Dankjewel! Ik hoop morgen of overmorgen toch een duidelijk streepje te zien... :S
Ik ben lekker op vakantie dus heb even niet meer gekeken op het forum. Inmiddels heb ik iets van 1600 berichten gemist die ga ik niet allemaal lezen hoor Zit nu rond 9 dpo dus nog ff afwachten, gemiddeld word ik op 11/12 dpo ongesteld. Voel me momenteel niet echt anders dan anders dus wacht het maar rustig af. Er zitten wel een paar testen in m’n koffer maar ik ga pas maandag testen als ik dan nog niet ongesteld ben want heb ook wel eens een cyclus van 28 of 29 dagen gehad (meestal tussen 24-27 dagen). En dinsdag gaan we weer naar huis. Enige nadeel als ik nu een langere cyclus heb is dat ik de geplande hsg moet verplaatsen wat dan waarschijnlijk een maand later wordt. Maar hoop dat ik hem helemaal kan afzeggen