NOD groepje 26 augustus t/m 8 september - door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Niell, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Inderdaad bijzonder dat de uitslag dan maar zo minimaal is...

    Fijn te horen dat er weer eitjes in aantocht zijn! Kom maar door met die roze testen hoor!!!
     
  2. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ooh meiden, wat zijn jullie toch schatten ❤️❤️
    Ik zeg niks bijzonders hoor :oops:
    Probeer gewoon voor zover ik kan iedereen te steunen en raad te geven.
    Maar vind het superlief van jullie ❤️❤️❤️
    Dat we allemaal maar snel op roze mogen :thumup:
     
    Lisa890, Enigma en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  3. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Als je test gisterochtend positief was, zal die hooguit morgenochtend springen, maar kan idd ook iets eerder. Glibberslijm is vaak een teken dat je ei eraan komt, maar kan ook de dag van eisprong gewoon aanwezig zijn. Heb je verder iets van eipijn?
     
  4. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Temperatuur is omhoog geschoten! 37,2 (gister 36,7) Wanneer ik morgen ook hoge temp invul geeft FF aan dat Mn ei gister was!

    Heb alleen beetje Valsgespeeld, ben pas gaan temperaturen toen slijmverlies in zicht kwam. Het begon op 36,5

    En nu afwachten maar! Nod is nu 25e (12 dpo) maar 11 dpo ga ik testen de 24e
     
    Julias vindt dit leuk.
  5. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Alleen... nu heb ik nog steeds “egg white...” is ie dan echt nèt gesprongen of klopt Mn temp toch niet?
     
  6. PluisM

    PluisM Actief lid

    11 aug 2019
    164
    259
    63
    Vrouw
    Ik had ook wel vragen. Ik had ‘s avonds namelijk mn piek gevonden qua ovulatietest, maar de volgende ochtend schoot mn temp al omhoog. Is mn ei dan zo snel gesprongen of is de temp al omhoog op de dag van de eisprong?
    https://www.fertilityfriend.com/home/724f01
     
  7. PluisM

    PluisM Actief lid

    11 aug 2019
    164
    259
    63
    Vrouw
    Ze zeggen dat je temperatuur 12-24 uur na je ei stijgt. Maarja misschien is het bij elke vrouw ook wel weer anders :rolleyes: Nu je zo’n grote stijging hebt zou ik er sowieso vanuit gaan dat je eitje is gesprongen.
     
  8. CupCake88

    CupCake88 Fanatiek lid

    27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Misschien heb je precies het einde van je piek gevonden? Of heb je die dag vaker getest? Misschien was het begin van je piek al de nacht ervoor en dan zou het kunnen dat hij al gesprongen is..?
     
  9. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ja ik denk het wel! Misschien heb je einde lh piek gemeten? Of testte je 2x p.d.?
     
  10. PluisM

    PluisM Actief lid

    11 aug 2019
    164
    259
    63
    Vrouw
    Ik heb s ochtends ook getest, toen was de streep heel duidelijk maar nog net niet positief. En de dag ervoor (‘s ochtends) hetzelfde. Dus pas die avond vond ik echt mijn piek. Het maakt op zich niet uit, het ei is wel gesprongen. Maar wanneer? :confused:
     
    CupCake88 vindt dit leuk.
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    In sommige gevallen kan het ook mogelijk zijn dat je een hele korte piek hebt gehad en dat je ei zelfs springt OP de dag van positieve ovutest :)
     
  12. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Tempen is vaak heel betrouwbaar hoor. Kan idd ook voorkomen dat je nog 1a 2 dagen eggwhite verliest, zou ook restjes sperma kunnen zijn die het lichaam nu naar buiten werkt omdat ze niet meer nodig zijn ;)
     
    Eulalia vindt dit leuk.
  13. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Iewl haha
    Naja ik ben in de gloria hopelijk vinden ze elkaar daarbinnen en rest er mij niks meer dan geduldig afwachten Laat dat nou toch heel moeilijk zijn...
    gelukkig staat er genoeg afleiding op het programma,
    Verjaardag jongste dochter zondag, kinderfeestje oudste woensdag, er ligt nog een berg administratie en het huishouden kan ook wel een boost gebruiken! Èn er moet gewerkt worden, as we speak, zit weer sneaky op werk op mijn telefoon
     
    CupCake88, Julias en LilyB vinden dit leuk.
  14. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Haha jaaa laat dat eitje maar lekker bevrucht worden!! Zijn idd lange vervelende dagen die voorbij lijken te kruipen... gelukkig heb je al een heleboel afleiding waardoor de dagen vast om zullen vliegen! Alvast een hele fijne dag gewenst zondag (als ik het niet vergeet dan stuur ik zondag ook nog even een berichtje)
    Enneuh.... heerlijk he, even stiekem op zp in de baas zijn tijd :p
     
  15. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Dat klinkt allemaal goed zeg! Gefeliciteerd met je kinderen en je ei :D
     
    LilyB vindt dit leuk.
  16. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Even van mij afschrijven:

    Bah wat voel ik mij verdrietig :cry:
    Als je tussen neus en lippen door te horen krijgt dat iemand zwanger is waarbij je je afvraagt of dat slim is gezien alle omstandigheden en dan jezelf een kindje kan verwelkomen die niets te kort komt doet het ontzettend veel pijn.

    Ik weet dat ik niet mag vergelijken, maar soms zou een diagnose waarbij het nooit meer lukt zoveel meer rust geven als een diagnose dat er nog een aantal percentages zijn dat zwanger worden zal gaan lukken. Omdat je dan jezelf kunt verwijten dat het lichamelijk mogelijk is om zwanger te worden alleen de zwangerschap uitblijft.

    Daarbij speelt de eerste keer zwanger worden ook niet mee, sterker nog dat wekt ook frustratie op omdat het toen wel lukte..

    En misschien moet ik het meer loslaten, maar ja gaat zo moeilijk als je in een traject zit. :cry:
    Alles draait om het zwanger worden of ik nou wil of niet.

    Sorry voor mijn geklaag, er zijn ook dagen dat ik het positief in zie maar vandaag gewoon even niet.

    Welke ovulatietesten raden jullie trouwens aan? Denk zelf aan sensitest en cb digital.
     
  17. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Och lieverd toch :( snap je frustraties en verdriet helemaal hoor. Hier ben ik ook vaak boos en verdrietig geweest hoor, om dezelfde reden als van jou... neem nou het verhaal van mijn buren een tijdje terug; haar schoonzus heeft borderline, heeft 2 kinderen, is gestopt met anticonceptie ivm maagbloeding, zegt heel bot: geen kinderen meer voor mij, als het er zit laat ik het “GEWOON” weghalen.
    Let maar eens op, over een tijd zie je haar met een 3e lopen hoor, durf ik mijn handen voor in het vuur te steken..
    Dit zijn dan ook weer van die situaties waarvan mijn bloed gaat koken!
    Gelukkig kun je hier lekker van je afschrijven :) bij deze een hele dikke knuffel voor jou ❤️ Kop op meid, jouw beebje komt er ook ❤️
    En wat betreft je vraag: sensitest is idd fijn, maar ik vond zelf de dipsticks van 2BE sure ook heel fijn, ook altijd een piek mee gevonden.
     
    Snies vindt dit leuk.
  18. Julias

    Julias Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ach @Snies en @DCG :( duim mijn duimen eraf voor een kindje voor jullie!!! Kom hier lekker klagen. Er zijn zo veel dames die jullie begrijpen! De confrontatie van een zwangerschap van een ander kan dan net even te veel zijn... Dikke knuffel!!!
     
    LilyB en Snies vinden dit leuk.
  19. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Lief ❤️
    Dat is idd wel fijn dat er hier op het forum zoveel meer begrip is dan in de directe omgeving.
    Voor nu gaan we maar gewoon “rustig” door waar we gebleven waren..
     
  20. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hoe istie vandaag met jou myka??
     
    myka27 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina