Hier beginnen mijn borsten weer pijn te doen, voel steeds prikkels Vandaag was de eerste dag dat mijn temp weer op 36,6 zat. Lijkt me niet dat er nu al vanalles gebeurt in mijn lijf.... Gister voor het eerst weer actief geweest in de slaapkamer, ik was nog wel wat angstig, maar heb gelukkig geen nabloeding oid gehad dus wrs is alles helemaal schoon daarbinnen
Eigenlijk niet echt, het is een rustige week hier.. Ik ga wel wat daguitstapjes plannen met men zoon dus ik maak zelf wat afleiding maar
Ik zou er niet van schrikken als je lijf net nu actief wordt. Wie weet ga je wel zonder hulp een eisprong krijgen! Oh ik duim mee dat je zonder medicatie gewoon eraan kan beginnen deze ronde, je hebt al genoeg moeten doorstaan meid. Welke CD zit je nu?
Ik ben een stille meelezer en niet zo vaak op zp te vinden. Ik voeg mij wel steeds bij een nod groepje maar zeg niet zo veel Gewoon omdat ik het allemaal wat los probeer te laten... Is er iemand bekend met de ovulatietesten van de action? Ik gebruik ze nu voor het eerst en vraag mij af of de onderste nu al de piek is? Of kan hij nog donkerder? We hebben de afgelopen keren steeds om de dag en rond mijn vruchtbare dagen elke dag sex gehad. Maar goed, nog steeds geen resultaat. Dus nu maar iets minder vaak sex en iets gerichter...
Lijkt me zo zwaar om in de mmm te zitten... Ik kom straks ook wel in ziekenhuis traject, maar omdat wij kleine kindjes maken en mijn placenta maar 2/3e was van wat hoorde en mijn jongste daardoor dysmatuur is gehaald. Ik kan me zo goed voorstellen hoe zwaar het is en dan iedereen om je heen maar zwanger wordt.. De vrees van miskramen kan ik me ook zo goed indenken! Ik hoop zo dat alle dames in trajecten iig op roze gaan deze ronde!!! @Lisa890 sensitest werkt prima bevestigde de zwangerschap van mijn 1e hopelijk doen ze voor jou nu het zelfde!
Pas op cd9, dus sowieso nog vroeg... ook pas 4 dagen “schoon”.... Lief dat je meeduimt ❤️ Meestal met medicatie heb ik een eisprong tussen cd15 en cd19 dus ben echt reuze benieuwd of mijn lichaam het zelf gaat doen
Ik heb nog nooit zo’n duidelijke gehad van action!! Heb er nooit een piek mee gevonden... deze lijkt me dus al aardig positief! Ik zou vanavond en morgen nog even testen om te kijken of ie NOG duidelijker wordt. Als ie morgen dan toch lichter wordt dan is dit zeer zeker je piek. Succes en have fun
Wordt voor jou dus ook heel spannend.. Hier ook bevallen van een prematuur/dysmatuur. Bij mij vertelde de gyn dat ik een kleine baarmoeder heb en dat dat de oorzaak was. De vroeggeboorte wijt ik aan de clomid die ik toen gebruikt heb om zwanger te worden, daardoor heb je dus verhoogde kans op vroeggeboorte... Hoop dat het voor jullie ook snel raak is ❤️
Bij mij is tijdens het IVF naar vorengekomen dat ik een "halve" bicornis heb. Dat betekent dat mijn baarmoeder een gezamenlijk deel heeft en daarnaast twee "hoorntjes". Ook ik heb dus kans op complicaties bij een eventuele zwangerschap (vroeggeboorte en stuitligging). Het medische traject maakt dat niet anders. Ik weet nu alleen van te voren dat ik dat heb ipv dat ze er tijdens de zwangerschap achterkomen.
Zou dit ook de oorzaak geweest kunnen zijn van je miskramen in 2018? Ik snap dat het medisch traject er verder niets aan verandert, krijgen jullie bij een volgende zwangerschap extra controles?
Die vraag heb ik ook gesteld. Ze zeggen van niet omdat dat allemaal vrij vroege miskramen waren (8-9 weken en de laatste zelfs bij 4-5 weken). Ik ga er vanuit dat ik wel onder controle blijf in het ziekenhuis ja ipv dan naar de verloskundige. Ik focus mij nu echt op de ivf behandeling en heb ik echt zo iets dat zie ik dan ook wel weer op mijn pad komen.
Ja daar heb je ook wel gelijk in, nu eerst de focus op het ivf traject. Wil je in elk geval heel veel succes wensen en hoop dat jullie snel met goed nieuws mogen komen
Ik heb ze zelf ook gebruikt en deze vind ik echt wel positief. Je kan eventueel nog een dag of 2 doortesten en kijken wat er dan gebeurd
@Lisa890 die utro is echt gemeen hè! Alle symptomen en lekker toch niet zwanger zijn. Was echt blij dat ik die rotzooi weer kon laten staan. Maar ja, zodra de volgende iui een feit is ga ik natuurlijk weer als een malle bezig met die bolletjes, dan ben ik weer blij dat het bestaat. Heb afgelopen ronde wel per dag opgeschreven welke symptomen ik had. Ik hoop dat het iets gaat helpen de volgende keer qua mezelf gek maken. Dat ik dan duidelijk heb dat het echt de utro is. Ik heb ondertussen een menstruatie from hell weet niet of dat ook nog door de utro kan komen of dat er vorige ronde misschien toch iets aan de hand is geweest wat er nu uit moet. Leuk is anders in elk geval. Het klinkt echt heel lullig, maar vind het fijn hier met andere sneuneuzen te zijn! Het praat toch anders als het niet allemaal het romantische plaatje blijkt te zijn.
Ik heb 2 dagen vollere gevoelige borsten en vandaag heel licht buikkrampjes en opgezette buik. Het kan ook zijn, dat ik er veel op let! Ben benieuwd hoe mijn lichaam reageert na hsg!
Jaa het is altijd een strijd die kilo's maar het kwam nu op een punt dat ik in 9 maanden tijd van gezond gewicht naar obesitas ben geklommen. Voel me echt slecht in mijn vel door mijn fysieke toestand, het gewicht, de bloedarmoede.. Maar mentaal door al het gedoe om het zwanger worden heen. Dus nu inderdaad de knoop doorgehakt! Ik weet dat dit werkt. Ik heb het eerder gedaan en daarna 5 jaar zonder teveel moeite op gewicht gebleven. Dus ik kan het. Ze zei al: normaal moet ik mensen waarschuwen voor verhoogde vruchtbaarheid maar dat hoeft bij jou niet. zodra ik zwanger ben. Veranderd het eetpatroon. En ook na de bevalling voor borstvoeding etc. Heel fijn om wekelijkse begeleiding te krijgen. De munt thee zal ik eens proberen! @Marjo88 Die ziet er positief uit. Zo donker werden de action testen bij mij ook. @Enigma Helemaal mee eens. Wel eens fijn om niet de enige in zo'n nod groepje te zijn die als enige boven de 10 rondes zit en als enige niet op roze gaat.
Kan me helemaal voorstellen dat je nu niet lekker in je vel zit en ook nog al die stress eromheen doet ook niet veel goeds... Fijn dat je het al eerder hebt gedaan en ook op gewicht bent gebleven, dan zal het je dit keer ook vast en zeker lukken!! Go girl!!