NOD groepje 26 augustus t/m 8 september - door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Niell, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik zou em verassen ;)
    Snap dat het voor je gevoel lang duurde, je kreeg je ei pas erg laat idd, maar nu zie je maar weer dat geduld beloond wordt ;)
    Is jullie zo gegund meid!❤️

2. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

11 mei 2013
    1.725
    853
    113
    In de eerste ronde had ik ook zo lange cyclus. Maar ik had toen mijn ei gemist! Super fijn dat jij het hebt gevonden!

3. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @PluisM
    Jaaaa nogmaals gefeliciteerd!!
    Duidelijk hoor. En idd leuk om iets bijzonders te bedenken.
    @DCG Ja mijn cycli zijn nog geen vier weken lang dus die gaan er snel doorheen. ;) gemiddelde is 26 dagen. Heb mijn eitje nog niet gevonden maar net een ovu test gedaan en die was er bijna. Dus denk vanmiddag piek. Dus hopen dat mijn vriend vanavond en morgen nog even zin heeft. :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

LilyB vindt dit leuk.
  4. LilyB

LilyB Niet meer actief

Jaaa dan gaat het idd snel :) wel fijn hoor, hier altijd cycli boven de 30 dagen!
    Ooeeehhh ja hoor eitje, hij is er bijna!
    :roflmao::roflmao: Sleur hem de slaapkamer in meid!! You go girl!:roflmao::thumup:

Nora92 vindt dit leuk.
  5. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He hallo! Dit is nog niet positief he!?? Foto is wel later genomen. Vanmorgen 10.45 getest.

Bijgevoegde bestanden:

6. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Heb je vaker met deze getest? Knallen ze bij jou? Soms is dit mijn piek, gelijke strepen. Afgelopen ronde had ik er eentje die donkerder was dan controlestreep. Dus hij kan donkerder, dus je zit dichtbij. Ik zou vandaag zeker seks hebben, blijven testen en je man vast voorbereiden dat ie morgen weer ‘moet’ hahaha. Ik zal foto van mijn test erbij doen.

Bijgevoegde bestanden:

LilyB en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  7. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh wauw dat is pas een knaller!! Okee ik zal nog even doortesten. Dank voor je reactie:thumup:

Visje79 vindt dit leuk.
  8. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hij is idd nog nèt niet positief... ik zou vanmiddag of vanavond nogmaals testen en idd hele gezellige dagen tegemoet gaan ;)

Visje79 en Pioenroos92 vinden dit leuk.
  9. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @DCG Oké dank voor het mee kijken!! Haha ja er liggen al meerdere soldaten klaar. Uh wat zeg ik. Hele legers met diverse soorten tanks:D

@Visje79 Ik gebruik voor t eerst ovulatietesten. Dus weet niet of ze kunnen knallen:)

LilyB en Julias vinden dit leuk.
  10. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Tanks! :roflmao::roflmao::roflmao:

LilyB vindt dit leuk.
  11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    @Pioenroos92 we lopen alweer gelijk, ik had vanmorgen net zo'n ovutest! Hopelijk vanavond een knaller.. Alleen wij moeten deze maand even overslaan, dus ik hoop voor jou dat je tanks goed zullen aanvallen :roflmao: mijn man zijn soldaten zijn in rust haha zielig he

LilyB, Pioenroos92 en Visje79 vinden dit leuk.
  12. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Jaaaaaaaaa oooooohhh die is zooooo duidelijk!!!!!! Mooooi dame!!!!! Gefeliciteerd!!!
    Heerlijk avondje gehad? Het kokhalzen is hier aan het beginnen. Nog niet zo veel, maar in de ochtend is het wel raak. Soms wat heftiger, maar nog goed te doen. Merkte vanmorgen in het bos dat het met de jongste in de draagdoek dat het toch wat pijn deed in mijn onderbuik. Dus het begint echt te worden!

Ik hoop dat je ei dan niet lang meer op zich zal laten wachten!

Dat zei ik ook... En tadaaa!

LilyB en Ebrum vinden dit leuk.
  13. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hahaha iemand moet de gewonde soldaten verzorgen:roflmao::roflmao::roflmao: Hopelijk lopen we volgende ronde weer gelijk! Of zwanger natuurlijk:rolleyes:

CupCake88 en LilyB vinden dit leuk.
  14. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Snap er niks van nog steeds geen knal test gesignaleerd.
    Wel had ik gisteren zo'n melkachtig dikke sliert. En sindsdien doen mijn tepels ontzettend branden.
    Krijg normaal alleen pijnlijke borsten wanneer mijn progesteron omhoog gaat door een eisprong.
    Dus weet niet of ik hem nu gemist heb of nog moet komen. :confused:

15. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    9 dpo en suuuuper moe, en ik heb ook gevoelige borsten al vanaf 4 dpo daarvoor eigenlijk nooit. door alle vage lijntjes vorige maand durf ik echt niet eerder dan 11/12 dpo te testen. Maar oh oh oh wat houd het me bezig! Ik heb weer zo ontzettend veel hoop! I hate it!
    Ik heb alles alweer berekend! Van uitgerekende datum tot datum geplande keizersnede tot verlof en wanneer ik geslachtsbepaling zou kunnen doen. Please zeg me dat ik niet de enige ben die dit doet!

CupCake88, Pioenroos92, Julias en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Ebrum

Ebrum Fanatiek lid

11 mei 2013
    1.725
    853
    113
    Haha, nee je bent niet de enigste! Ik duim voor jou!

Vandaag 5 dpo en heb ook ontzettend last van me borsten en gevoelige eierstokken. Ben zo benieuwd. Maar heb ook twijfels :(

LilyB vindt dit leuk.
  17. LilyB

LilyB Niet meer actief

We gaan vanavond pas ;) 21:15 begint de film en is pas tegen middernacht afgelopen. Kunnen lekker makkelijk op een knopje drukken voor de bediening dus laat de wijn maar komen hahaha :D
    Begin flink op te blazen bij mijn buik dus ik denk dat ik zo eerst ook maar even oorlog ga voeren :roflmao: soldaten met tanks en de hele mikmak erbij, in de hoop dat ze de verovering weer gaan winnen :thumup:

Ooh de kwaaltjes.... lijkt me erg vervelend om te moeten kokhalzen de hele tijd! Maar de kwaaltjes herinneren je er natuurlijk wel aan dat er vanbinnen iets prachtigs in ontwikkeling is :)

Julias vindt dit leuk.
  18. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oooh zo spannend dames!!! Ik hoop zo met jullie mee dat jullie snel goed nieuws te melden hebben ❤️
    En dat vooruit rekenen is denk ik iets dat ons allemaal wel bezig houdt hihi, wij vrouwen willen nou eenmaal overal goed op voorbereid zijn haha.

19. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hmm volgens mij heb ik dat vlak voor mijn eisprong of de dag van eisprong ook.... dus misschien toch je piek gemist?

20. LilyB

LilyB Niet meer actief

Nou dan zit er nog maar 1 ding op; AANVALLUUUUUHHH :thumup::D:roflmao:

Pioenroos92 en Julias vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina