Haha de arme soldaatjes zijn in staking Misschien volgende ronde dan in topconditie door de staking en dan winnen ze misschien wel de oorlog
Ooohhh kijk nog heel wat wilds op de planning! Laat dat leger maar komen dan veel plezier vanavond! Nou precies wat je zegt, merk nu wel dat de kwaaltjes zorgen dat ik me met klussen in de keuken ook wat rustiger houd. Voel echt mijn buik en banden bij actie. En dat kokhalzen is wel echt vervelend, maar hoef gelukkig niet te spugen!
Oh gelukkig dat je er nog niet van hoeft te spugen! Hopelijk blijft het dan zo, aangezien overgeven helemaal een ramp is! Ik denk dat het kokhalzen bij mij op zich al spugen zou opwekken! Idd fijn dat de kwaaltjes je ook behoeden voor teveel inspanning. Wat kan een lichaam toch briljant werken he Hier ff heel snel een extra leger klaargelegd, want vanavond denk ik niet dat er iets van komen zal als we beiden aan de alcohol gaan, ik wordt dan alleen maar melig en vind alles grappig hahaha ik ben wat dat betreft echt zo’n “gezelligheidsdrinker” dat ik alleen maar kan lachen tot ik erbij neerval, dus denk niet dat ik oorlog kan voeren in die staat
Oooooh ja, had trouwens vlak voor ons vluggertje een goeie sliert vruchtbaar slijm, vandaar natuurlijk dat ik zo “kriebelig” was Hoop morgen of overmorgen de daadwerkelijke eisprong, buik begint al steeds meer op te blazen (het ballon gevoel begint al )
Haha hele oorlogen worden er gevoerd! Denk dat bij mij dan veel gewonden waren afgelopen ronde... gezien het bloed wat eruit komt stromen @PluisM gefeliciteerd! Alle wachtbankers en eizoekers succes!! Ik vind dat ik wel weer kan beginnen met de ovulatietesten, al is cd3 misschien nog net te vroeg hè
Goedemorgen! Druk weekend achter de rug. Maar heb net mijn piek gemist denk ik. Ovulatie testen waren hele week mega licht. Toen vrijdag ochtend 10 uur al stuk donkerder. (die ik hier had gepost), toen zaterdag ochtend rond 10 uur echt bijna positief, misschien net één tintje lichter dan de controle streep, goed turen. Zaterdag avond rond 18 uur weer licht. Dus denk dat de piek vrijdag avond of de nacht was. Zal vandaag even één doen voor de zekerheid of morgen even temp meten maar ga er vanuit dat piek gister nacht was. Dan is ei vannacht gesprongen of springt vandaag. Dat maakt mijn NOD 4 oktober. Afwachten maar weer!
Oorlog voeren houdt de relatie spannend he Bloedbaden kunnen dan vaak wel tot gevolg zijn hebben de soldaten gestreden tot hun laatste adem. Hopelijk wordt dan de volgende oorlog gewonnen door nieuwe soldaten Hmm, cd3 is idd erg vroeg om te gaan testen, maar ik wordt ook altijd vrolijk om 2 streepjes te zien hahaha ookal is het op een ovutest
Aah jammer dat je de piek gemist hebt. Wel goed benut toch?? Worden weer spannende dagen!!! Mijn duimen draaien alvast
Gister zo gezellig gehad!!! De film was ook echt gaaf! Heb em vol spanning gevolgd. Hele mooie verhaallijn ook dit keer, IT deel 1 vond ik toentertijd zwaar tegenvallen, maar deel 2 is echt zo spannend! Daarna nog even lekker naar een terrasje geweest, heb me echt even goed vermaakt
@Nora92 morgen een keertje tempen, dan zou je wel kunnen zien dat het eitje gesprongen is. @DCG Haha lekker de bloemetjes buiten gezet dus Ik heb regelmatig nachtmerries gehad na het zien van deel 1 vroeger.. Gisteravond op een bankje in de tuin een cadeautje gegeven aan mijn man: voor je verjaardag alvast. Hij keek me heel gek aan, huh verjaardag? Toen hij de test zag viel het op zn plek. De uitgerekende datum valt namelijk exact op zijn verjaardag Hij was wel heel verrast en verwonderd, meteen allemaal dromen om te bespreken over het gezin en verbouwen van het huis en de auto. Lekker praktisch hè, mannen!
Hoi dames, ik wilde me niet al teveel bezig houden met zwanger worden en de forum.. maar dacht toch even een kijk je nemen. Ik lees dat sommige hun ei hebben gehad en op het wachtbankje zitten, spannend! Hoop zo erg dat het voor jullie raak zal zijn! Ik moet nog een weekje wachten op mijn ei, met een cyclus van 35 dagen duurt t voor mijn gevoel altijd wat langer. Ik ga dit keer ook niet op zoek naar mijn ei met testen. Ik laat het gewoon gebeuren, af en toe gezellig maken en we zien wel! Ik heb wel een algehele bloedtest gehad en daar uit is gekomen dat ik een vitamine D tekort heb. Heb daarnaast ook een verwijzing gehad naar de gyneacoloog. Maar dat heeft voor mij geen haast. Wilde wel graag een echo laten maken want alles is zoooo gevoelig de laatste weken. Nou zet hem op allemaal! Ik hou jullie in de gaten
Aaah wat heb je hem zo op een geweldige en originele manier verrast!! Grappig ook dat je uitgerekend bent op zijn verjaardag, geweldig Haha en gelijk de praktische dingen even doornemen, echt mannen he Neem aan dat hij wel superblij is met zijn “verjaardagcadeau” Haha ja we hebben lekker de bloemetjes buiten gezet ik vond IT in principe niet echt eng, maar sowieso wel heel spannend. Deel 2 is wat dat betreft een echte aanrader
Wat goed dat je een beetje kan loslaten! Vitamine D tekort is makkelijk aan te vullen dus gelukkig geen gekke dingen uit het bloed gekomen Dat alles zo gevoelig is heb ik al van meerdere dames gehoord die te maken hebben gehad met een vmk... geen idee hoe het kan, ikzelf ervaar ook steeds een zeurende pijn op een plek, maar het is niet te overheersend. Ik zou toch wel gebruik maken van je verwijzing, even een echo is nooit verkeerd
Vandaag weer tempstijging!! Ben benieuwd! Heb 9 dpo toch getest met laatste test dus nu moet ik maar afwachten. Als ik 25e niet ongesteld wordt dan race ik naar de winkel. Maar ik vrees dat ik gewoon menstruatie ga krijgen. Afscheidingspatroon is precies hetzelfde als normaal ook. Mijn temp was vorige maand ook zo hoog, morgen gaat ie dan al iets kelderen en overmorgen 36,2 en dan wordt ik ongesteld.
Wat spannend! Voor zover ik wat ken van temperaturen lijk ik anders wel duidelijk een innestelingsdip te zien op je kaartje.. of zie ik dat mis? Ik duim superhard mee dat je temp lekker hoog blijft en je hier vlug een mooie test kan showen
Hoi dames, Ik ben vandaag 7 dpo en heb erg last van lage onderrug! Vanaf 9/10 dag begint bij mijn bruinverlies en heb meestal licht menstruatie pijn op de dag van mijn ongesteldheid. Ik zit een beetje met onzekerheid en durf niet te testen..