Vanochtend getempt. Die is nog laag. Dus eitje zal wel ergens gisteren gesprongen zijn en temp gaat dan komende dagen wel omhoog. Doe straks voor de zekerheid nog even ovu testje maar ben er van overtuigd dat ik gewoon mijn piek zaterdag vroeg had. We hebben zaterdag ochtend voor het laatst geklust. Heb echt zo geen zin om nog meer te klussen. maar zou vanavond nog zin hebben dan...
Hm temp was dus nog laag en had vanochtend opeens eiwit slijm... Dus dacht oké nog één ovulatie testje voor de zekerheid! Hartstikke positief! Gelukkig ben ik een test lab haha. Dan vanavond nog maar één keer de schouders er onder.
Jaa dan zou ik toch echt vanavond nog een poging doen!! @Eulalia en @Ebrum spannend!! Ik duim voor jullie! Er mag wel snel wat roze bijkomen!
Dat word toch nog even zin maken haha! Maar heel herkenbaar wat je zegt over je echt even geen zin meer hebt om te klussen.. hopelijk levert het over 2 weken een roze streepje op.. er moet meer roze bij hier
Alles voor het goede doel zet m op vanaaf! @Ebrum en @Eulalia spannend al die symptomen.. lage rugpijn klinkt wel veelbelovend als je het normaal niet hebt. Maar je weet het pas achteraf hè..
Hier inmiddels alweer 6 a 7dpo.. met vlagen gevoelige borsten.. maar dat zegt dus niks bleek vorige maand.. verder merk ik nog helemaal niks..had vandaag precies 3 jaar geleden een positieve test in mijn handen van mijn zoontje..zou toch geweldig zijn nu 3 jaar later om.... #droomtevenverder
Hahaha! Ja ik zal nog even de schouders er onder zetten. Rondje 11 in de afgelopen 10 dagen. Mijn eisprongen worden steeds later. Gek hoor... Normaal cycli van 25-26 dagen. Nu telkens 28-30 dagen. Ach als ik over twee weken maar die twee roze streepjes zie idd!
Hier ook. Als ik nu zwanger ben, dan ben ik uitgerekend in die week wanneer mijn dochter jarig is! Zou wel super leuk zijn!
Zou zeker leuk zijn! Jij hebt ookal vanaf dag 9/10 bruinverlies las ik.. ik ook.. dan hebben we best een korte LF toch? Jij wel eena tarwekiemolie ofzo geprobeerd?
Ja, ik ben er nooit bij stil gestaan. Vorige ronde had ik het gemerkt. Bruinverlies heb ik altijd, maar nooit opgelet welke dag. Nee ik heb niks geprobeerd.. als het niet lukt wil ik in november naar het buitenland gaan en daar met het traject beginnen.
Ik vind het ook lastig want je weet natuurlijk nooit wanneer je ei precies springt. (Ik temp niet) Oké wat voor traject is dat als ik vragen mag? Ben je van je eerste kindje wel makkelijk zwanger geraakt?
Bij mijn dochter was ik binnen 3/4 maanden zwanger. Ik dacht tweede gaat ook wel snel maar helaas! Als ik dit had geweten was ik eerder begonnen. Ik heb vorig jaar bbz gehad en moest 3 maanden wachten totdat hcg uit mijn lichaam was. Daarna gingen we verder maar mijn menstruatie kwam niet op gang. Dus geen eisprong. In April heb ik begrepen dat ik pcos heb. 3 maanden met clomid maar we kwamen niet uit met de dosering. De ene keer geen ei en de andere keer te veel. In zomer op vakantie geweest, in turkije heb ik mezelf laten testen. Er bleek 1 verstopte eileider. Hsg gehad. Ik had afgesproken met de dokter dat ik terug kom op de eerste dag van me menstruatie. 26 juli had ik mijn menstruatie en mijn volgende menstruatie was 29 augustus. Dit zag ik niet aankomen. Dus vorige maand groeide er wel een ei. Deze maand heb ik mijn ei gevonden op dag 19. Ze hebben mijn man ook getest, hij had een beetje zwakke zaad. Hier ben ik wel bang voor. In Turkije zouden we met spuiten beginnen, en dan de beste zaadcelen van mijn mans zaad kiezen en die bij mij plaatsen. Ik hoop dat het normaal lukt! Hier heb ik heeel lang moeten wachten. Ze hebben geen testen gedaan omdat ik eerder zwanger was. Mijn man ziet het tegenop met het traject. Ik wil heel graag een broertje of zusje voor mijn dochter. Als het lukt wil ik 3e er achteraan. Ik ben zo bang dat ze alleen blijft poeh vgm heb ik veel geschreven. Schrijven doet me goed!
Wat een verhaal.. kan me dat verlangen voor een broertje of zusje heel goed voorstellen.. ik ben dan ook pas 5 rondes bezig maar ben soms ook zo bang dat het ons niet meer gegund is..ben net 36 geworden en dat speelt ook mee.. van mijn zoontje was ik ronde 1 zwanger. Wel een geruststelling voor jou dat je nu een piek gevonden hebt met ovulatietesten.. hopelijk mag het snel op de natuurlijke manier lukken en hoeven jullie niet dat traject in!
Oooh hij stijgt weer prachtig! Wordt echt spannend nu! Ik duim voor je, maar aan de hand van je kaartje heb ik goede hoop