@Lisa890 @Julias @Avuna Hoe was jullie afscheiding zo rond 10-11 dpo? Gelijk aan wat je gewend bent of meer/anders? Ik heb nu hetzelfde als altijd en vraag me af of dat wel zo’n goed teken is, nagenoeg droog, klein beetje creamy maar niet zoals 3 tot 9 dpo, toen was het echt wat meer. Ik vrees dat ik gewoon ongesteld ga worden morgen of overmorgen
Droog. Dus vreesde ook dat het niet gelukt was. Pas sinds een weekje wat meer, maar eigenlijk nog steeds niet heel opvallend. Je temp ziet er veelbelovend uit hoor! Ik duim mijn duimen eraf dat het raak is!
Ooooh ik heb ineens weer hoop!! Shit hee de tijd gaat te sloom! Als morgen Mn temp nog hoog is dan race ik misschien morgen al naar de winkel! Kan me niet schelen dat Mn 2 peuters alles uit de schappen trekken en de middelste gaat vraag “wat is dat mama?” Ik hoop het zooo
Mijn temp ging omlaag de dag voor de positieve testdag op de dag zelf weer iets omhoog. En ik testte op 10 dpo nog wit. Bij vorige zwangerschap ging de temp ook omlaag op positieve testdag. Alleen bij de oudste was het nog hoog. Gewoon vandaag vast test halen!! Kun je rustig testen nadat je hebt getempt!
Ik werk tot 17.30 en daarna gekkenhuis totdat de kids liggen 19.30/20.00 klaar met alles en dan bekaf
Ik zou idd ook nog even wachten met testen. Je tempkaartje ziet er in elk geval mooi uit, temp blijft netjes omhoog gaan Ik duim dat het bruinverlies wegblijft!
Ik heb niet echt hoop meer. Zit er tussen in eigenlijk. Net menstruatiekrampen die komen en weggaan en heb puistjes. Vorige ronde had ik dit niet, maar voel me helaas niet zwanger
Ik heb gehoord dat je na een hsg 10% meer kans hebt op een zwangerschap. Fijn dat je dit keer toch netjes je ei gevonden hebt, hoop zo hard dat ie mooi bevrucht wordt en lekker innestelt zodat jullie dat intense traject bespaard wordt ❤️
Ik had dat vorige zwangerschap ook niet, maar ik kreeg laatst ook heel veel puistjes en toen had ik 2 dagen later een positieve test in handen! (Helaas vmk) Het hoeft dus echt niet altijd hetzelfde te zijn als bij een eerdere zwangerschap... zolang er geen bruinverlies is mag je echt nog hoop houden meis ❤️