Dankjewel! Ja we gaan er gewoon voor. Schouders er onder. Over drie weekjes op vakantie naar Spanje. Daar kijk ik echt naar uit. Daarna heb ik nog tien dagen vrij. Dan ga ik ook echt even helemaal niks doen. Is wel belangrijk om jezelf niet te verliezen in dit alles. Onze tijd komt.
Idd, even lekker genieten en even bijkomen op vakantie kan een mens heel erg goed doen! Is idd belangrijk dat je jezelf op zijn tijd even verwent en van de dingen gaat genieten. En idd, jouw tijd gaat er ook zeker komen, wie weet wel tijdens of vlak na je vakantie, dat hoor je ook zo vaak he... even totaal stressvrij en ontspanning kan absoluut meespelen
2dpo toch? Ik vind die eerste dpo heel vervelend; je weet dat er nog geen hcg aangemaakt kan worden, maar toch voel je vanalles! Succes de komende dagen!!!!
Ik lees ook wel dagelijks mee maar tis veel om alles te reageren haha! Ik was ook de afgelopen 2 weken wat minder actief vanwege vakantie en menstruatie, dus ook weinig nieuws te vertellen. Ik ben 2 dagen geleden met ovutesten begonnen en vandaag lijkt hij een stuk donkerder, nog niet positief. Ook heb ik al 3 dagen rekbaar slijm dus met een beetje geluk heb ik morgen op mijn verjaardag een positieve ovutest! Zou fijn zijn om dan weer een kortere ronde te hebben.. Keep you posted, en ik blijf meelezen en duimen natuurlijk voor iedereen op het wachtbankje met dubbelzinnige kwaaltjes!
Vandaag dagje werk en nu thuis nog van alles Zal vanavond alles proberen bij te lezen en te reageren. Maar ben er nog hoor
De onderste is van vanavond.. Dus vanochtend echt mijn piek gehad. We hebben gisteren gevreeën... Zeggen jullie vanavond weer en morgenochtend? Of is dat onnodig veel. Haha sorry maar ik begin nu gewoon zo aan ons te twijfelen Edit: kan ik er vanuit gaan dat morgen mijn eisprong is?
Ik doe altijd sowieso dag van de piek (en/of dag erna) maar avond en dan ochtend weer is niet nodig. Ik zou vanavond doen, en evt morgenavond en anders zaterdagochtend! Ei komt uiterlijk zaterdagochtend en is nog 12 uur te bevruchten na springen. Succes! NB. En was vanochtend de eerste positieve test? Of gisteren al? Want ei komt uiterlijk na 48 na de eerste positieve test. Dus morgen of zaterdag. Als je piek gisteren al begon uiterlijk morgen (of vandaag) Dus vandaag sowieso seks hebben!
Bah, mijn borsten doen weer pijn, alle rondes waar het mis zat is het hetzelfde liedje vanaf 6/7dpo.. Dat geeft al niet veel moed
Pfff ik ben er echt even helemaal klaar mee... erg emotioneel en ben het gewoon beu steeds teleurgesteld te worden. Zie het nu al niet meer positief in en mijn man weet niet wat ie met me aanmoet... maandag gesprek met maatschappelijk werk van fertiliteit om te kijken of ze iets kunnen doen voor me Sorry maar moest het even kwijt
Pfff me lijf houdt me denk enorm voor de gek... vanochtend was weer roze afscheiding. Net ga ik naar de wc, zie ik dat het donkerder roze richting bloed is... me testen waren pas afgelopen zondag en maandag positief.. (dag 21-22) en vanaf dag 17 getest.. heb idee dat ik gewoon menstruatie krijg....
Sterkte meis! Snap dat je even je ei kwijt moest! Hoelang zijn jullie bezig?? Probeer even te ontspannen en niet te veel mee bezig te zijn..snap dst t makkelijker gezegd is als gedaan.. probeer samen met je partner er over te praten. En ik hoop dat het gauw lukt! Sterkte!
Maar dit is niet de bedoeling! Heb je al eerder zo'n korte lf gehad, als we uitgaan van menstruatie? Iets anders gedaan dan anders?
Zijn pas 6 maanden bezig, maar ik heb van mezelf geen menstruatie dus Ja Dat ik een jaar geleden met de pil ben gestopt amper ongesteld geweest. Vandaar al eerder in de mmm. Loslaten is erg lastig door de bijwerking van de letrozol., vandaar ook het gesprek met maatschappelijk werk. Mijn man praat niet makkelijk over gevoelens dus af en toe wat pushen maar wordt niet altijd gewaardeerd
Gewoon even een hele dikke knuffel voor wie hem kan gebruiken *mist de knuffelsmiley hier* @Lisa890 vergeet niet dat de utro dat ook kan doen hè! Het kan prima nog gewoon goed gaan