Nou ik heb een 2e streep gezien.... in m'n droom als die ook eens werkelijkheid mag worden zou fijn zijn
Nou ben vanochtend wakker geworden met een soort spierpijn gevoel in m'n onderrug en met een nat gevoel. Soort zwaar gevoel in de buik en super misselijk. Dus ik naar de wc en dacht ben natuurlijk ongesteld geworden.. Maar nee, heb gewoon echt dikke witte afscheiding. Moet zeggen nu ik weer meer symptomen krijg, begint het wel te kriebelen om eerder te testen alleen durf ik gewoon niet meer eerder te testen. Durf ook niet te zeggen hoeveel dpo ik zou kunnen zijn op dit moment.
@Denise1 en @Snies jeetje meiden wat is het spannend bij jullie!! Ik duim zo hard voor jullie! Ik ben reuze benieuwd naar je test @Denise1
@Ebrum je kaartje ziet er heel hoopvol uit! Morgen is je nod toch??? En je temp is zelfs nog hoog! Ik ga zo hard duimen voor jou
@Nora92 klinkt als een heerlijke verwennerij, sauna en massage, neem mij de volgende keer mee Fijn te horen dat je goede afleiding hebt gevonden, hoe istie vandaag met je? Hier is er weinig hoop meer eerlijk gezegd, aangezien de afscheiding minder is geworden en dikker. Wel last van puistjes maar verder eigenlijk niets bijzonders dan de standaard progesteron klachten.
Kruidvat gaat vandaag om 12 uur open. Ik ga straks daarheen en een testje halen. Temp doet wel zijn werk maar of mijn lichaam dat doet vertrouw ik niet. Het zit me niet fijn iig.
Ga je dan ook vandaag al testen? Of wachten tot morgen?? Ik vind het sowieso al knap dat je zolang kan wachten! Dat je temp hoog blijft is in elk geval een goed teken, betekent dat je progesteron nog goed hoog is Ik ben echt zo reuze benieuwd!!
Ik ga ervan uit dat morgen mijn nod is. Mijn LF is 14 dagen. LF kan toch niet opeens langer worden of wel?
Ik heb sinds gisteravond soort lichte menstruatie kramp gevoel. Afscheiding is ook wat minder geworden maar nog steeds zere borsten. Nooit last van.. Ook niet tijdens zwangerschap. Dus geen bh voor mij vandaag haha.
Het ziet er erg spannend uit voor sommigen hier! @Ebrum @Denise1 @Snies Het klinkt erg hoopvol!! Ik kijk mee uit naar jullie testen Voor degenen op het wachtbankje: veel succes met het spannend afwachten! Klinkt alsof jullie leuke afleiding kunnen vinden, super!
Ooooh menstruatiekramp klinkt toch positief in mijn oren Gek dat je nu zo’n last van je borsten hebt, laten we hopen dat het dit keer iets goeds betekent ik heb goede hoop voor je! Hihi vandaag lekker losse flodders, heerlijk! (Ikzelf kan niet zo goed zonder bh sinds de borstvergroting vorig jaar, dan gaat het op den duur toch wat trekken, maar goed )
Nee klopt, die blijft vaak wel hetzelfde, kan soms 1 of 2 dagen verschillen maar vaak blijft ie wel hetzelfde. Ben echt zooooo benieuwd!