Oohhh wat klote zeg... Hopelijk komt jouw positieve test ook snel!!! Sterkte... Hallo ei!!! Kom maar door met die test!!!
Neee haha we waren even naar het centrum gegaan samen. Twijfel zo of ik het al ga zeggen.. beter is wachten tot een 1e echo.. maar het brand op onze lippen..
Ahh bedankt allemaal..besef het nog helemaal niet.. moet echt even landen nog... en heel hard hopen dat alles nu goed mag blijven gaan.. Ga heel hard voor jullie duimen.. en blijf hier graag mee schrijven
Haha jaaaa snap ik Ben benieuwd of het je lukt om voor je te houden, want ik ben er haast wel zeker van dat jullie beiden een lach van oor tot oor hebben
Ja zeker weten. Gaan echt proberen het voor ons te houden. Hadden ons na vorige keer echt voorgenomen het pas te vertellen na de 1e echo.
Is ook wel beter ja. En toch ook leuk om samen zo’n geweldig “geheimpje” te hebben Geniet ervan meid ❤️
Jaaaaaaa gefeliciteerd!! Zat je gevoel toch goed. Nu idd met een glimlach van oor tot oor jullie geheimpje proberen een geheimpje te houden haha!