NOD groepje 26 augustus t/m 8 september - door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Niell, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja dat herken ik wel, misselijk door progesteron, maar dan meestal rond de middag. Het zou maar zo kunnen hoor dat het zover is bij jou ;)
    Worden 2 spannende dagen!! Ik blijf duimen draaien hier!
    Ik heb mijn hoop op jou gezet deze ronde hoor, mijn temp was maar 36,9 vanmorgen :(
    Dat betekent bij mij alweer genoeg, alle rondes met op 8dpo lagere temp betekent voor mij einde oefening....

Nora92 vindt dit leuk.
  2. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh oke! Ik temp zelf niet elke dag. Alleen rond eisprong. Maar rond 8-9 dpo is vaak de innesteling en dat kan een dip geven toch?
    Ja ik hoop het! Maar we maken beide nog even veel kans hoor! Nog niet bij de pakken neer gaan zitten. :) We wachten gewoon rustig af. En pas bloed op 6 oktober betekent game over.

3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik temp ook niet elke dag hoor, meestal alleen als ik denk mijn ei gehad te hebben. Maar soms wil ik in de tussentijd even kijken wat mijn temp doet.
    Het kan idd een dip zijn, maar dan zou mijn temp wel weer flink omhoog moeten, 2mnd terug had ik een 2 daagse dip, van 37,3 naar 37 en daarna terug naar 37,2.
    We zien het idd wel waar het schip strandt, maar blijft moeilijk om hoop te houden...
    Bereid me maar vast voor op het ergste haha

Nora92 vindt dit leuk.
  4. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja dat doe ik ook altijd hoor. Zelfs als het raak zou zijn, ga ik maar weer uit van een missed abortion en curretage met het hele circus. Kan het altijd meevallen... :p Soort limbo tussen zelfbescherming en hoop.

LilyB vindt dit leuk.
  5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja idd, het valt soms echt niet mee om “vrouw” te zijn o_O

Nora92 vindt dit leuk.
  6. LilyB

LilyB Niet meer actief

@Ro1990 hoe is het bij jou?? Ben reuze benieuwd of je menstruatie uit is gebleven...

7. Ibtsmz

Ibtsmz Actief lid

19 apr 2019
    440
    420
    63
    Vrouw
    Ik hoop echt dat er daar binnen van alles aan het gebeuren is.. pff ik snap je helemaal. Je wil positief denken en hoop hebben, maar ook weer niet omdat daar tegenover teleurstelling staat..

8. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja pfff het is allemaal zo’n wirwar aan emoties :confused:
    Hoe gaat ie nu bij jou?

9. Ibtsmz

Ibtsmz Actief lid

19 apr 2019
    440
    420
    63
    Vrouw
    Wij vrouwen zijn sterk!!!

Hmm ik heb toch maar een ovulatie test gekocht. Denk dat ie positief is.. gisteren ook vrij donker

Bijgevoegde bestanden:

Jesje88, Spectre, Eulalia en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Oooh maar dit ziet er best positief uit ;)

11. LilyB

LilyB Niet meer actief

Die ziet er heel goed uit! Welke cd zit je nu?
    En idd, wij vrouwen zijn wat dat betreft echt sterk! Dit doen mannen ons niet na :|

12. Ibtsmz

Ibtsmz Actief lid

19 apr 2019
    440
    420
    63
    Vrouw
    Vandaag 22... nee, idd.. dit proces al niet en laatstaan het zwanger zijn en bevallen

13. LilyB

LilyB Niet meer actief

Is je test nog duidelijker opgedroogd?(zag dat je test nog nat was)
    Hooguit overmorgen je eitje dan. Wordt druk aan de bak dan ;)
    Spannend weer die wachtweken!!!

Nee idd een zwangerschap en bevalling zou voor de man zijn dood betekenen :roflmao::roflmao:

14. Ibtsmz

Ibtsmz Actief lid

19 apr 2019
    440
    420
    63
    Vrouw
    Ja he.. jammer dat ik niet temp. Soms ben ik echt benieuwd naar wanneer mijn eitje springt. Nu is het gissen. Vandaag.. morgen.. overmorgen

15. Ibtsmz

Ibtsmz Actief lid

19 apr 2019
    440
    420
    63
    Vrouw
    Heb hem eigenlijk meteen weggegooid.. gisteravond was hij ook al zo donker. Overmorgen pas?? Dat is echt zo laat weer.. ik hoopte vandaag of morgen

LilyB vindt dit leuk.
  16. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh dan heb ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je test van gister wel donker was, maar nog niet positief. Mijn fout :)
    Dan zou je uit kunnen gaan van morgenavond hooguit je ei :thumup:

17. Ibtsmz

Ibtsmz Actief lid

19 apr 2019
    440
    420
    63
    Vrouw
    Ik had gistermiddag getest.. toen was ie wat lichtjes.. in de avond was ie donker en vandaag in de ochtend iets donkerder dan die van gisteravond.. oeeeee ik ga mijn man vanavond verkrachten *grapje*

CupCake88, myka27, Nora92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. LilyB

LilyB Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    *zit echt hardop te lachen hier*
    Geweldig hahaha ik denk dat je man zal schreeuwen om genade :p

19. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ik was vanmorgen bij de gyn! Die zag wel een kleine niche, dus die heeft me doorgestuurd naar de nychepoli, ik dacht dat ik daar al was Maarja huisarts toch weer mij verkeerd begrepen. Dus nog een ritje ziekenhuis binnenkort. Hij zei al wel, kleine niche, lijkt me sterk dat dit zwanger worden in de weg staat. Maar dit veroorzaakt wel mijn spotting tussendoor. Het zal de vraag worden of het persee verholpen moet en of het wel/niet zwangerschap in de weg staat. Hij denkt iig van niet. Hij zag rechts al een eitje groeien die over een dag of 8-10 springt.
    Wordt vervolgd!
    Succes iedereen!!!

Nora92 en LilyB vinden dit leuk.
  20. LilyB

LilyB Niet meer actief

Wat fijn dat er al een eitje mooi aan het groeien is :)
    Goed dat je het even goed laat bekijken of die kleine niche het zwanger worden in de weg staat of niet. Ben heel benieuwd wat ze op de nichepoli ervan vinden. Hopelijk hoeft er (nog) geen actie ondernomen te worden. Heel veel succes op de poli meid. Heb je al een afspraak staan of krijg je een oproep?

Deel Deze Pagina