Nou het wachtbankje is een feit. IUI ging prima gelukkig dus nu maar weer wachten en wachten en wachten en wachten... Wel afgesproken met arts dat dit eerst de laatste iui is. Als het nu weer niet lukt dan evalueren en een plan maken hoe nu verder. Ik denk dat een hsg dan wel verstandig is om mee te beginnen. Maar hoop dat het niet nodig is en ik nu gewoon zwanger ben!
Oh zo spannend! Wat is je test datum? Ja hoop dat hierna gewoon niks meer nodig is en dat dit gewoon DE ronde is!!
Mijn officiële testdatum of mijn eigen Officieel mag ik pas over 16 dagen testen... dat zie ik nog niet helemaal gebeuren Dus ik houd het op 15 oktober, wat ik natuurlijk ook niet ga halen, maar hé, een mens mag dromen
Hahaha ja herkenbaar. 15 oktober is een mooi streven! Ik heb mijzelf voorgenomen om donderdag pas te testen. Dat moet ook echt uit mijn tenen komen om vol te houden.
Oh wat spannend!! Ik ga heel hard voor je duimen dat hsg niet nodig zal zijn en deze ronde gewoon raak is!!
Ik heb dus nu zooooveel pijn rond mijn beide eierstokken. Ik heb wel vaker eipijn maar niet zo.. 2 dagen geleden had k t bv ook al(groeipijn) kan wat ik nu voel de eisprong zelf zijn?
Vaak voel je de laatste groeispurt, dat zou dit kunnen zijn. Het kan ook het vullen van het eiblaasje met vocht zijn, dit gaat het gele lichaam vormen. Dat kun je voelen NA je eisprong. Zeker weten kun je het nu helaas niet, daarom is het altijd makkelijk om erbij te tempen maar gooi jezelf maar vast op de wachtbank meid, en heel veel succes gewenst in deze spannende en eeuwigdurende wachtweken
Hier vanmiddag toch weer “buikpijn” gekregen en één borst doet extreem veel pijn, vooral aan de zijkant, het voelt heel “drukkend”. Vraag me echt af of er toch meer van binnen aan de gang is dan ik durf te hopen Morgen voor de zekerheid nog maar eens een keer tempen, kijken of ie omhoog is of juist niet... pffff vermoeiende dagen zo
Spannend hoor dames Ik hoop zo dat jullie beide op roze kunnen deze ronde Mijn duimen draaien overuren voor jullie ❤️
@Ro1990 en??? Heb je goed nieuws? Super spannend, de dames alweer op het wachtbankje! Duimen, duimen, duimen!!
Echt ZOOO lief van jullie meiden ❤️❤️❤️ Ben zo benieuwd naar mijn temp morgen, dan zal ik vast wel meer “weten” Tot nu toe toch soort menstruatiepijn dus het blijft spannend!
Hier weer zwangerschapstesten online besteld.. Normaal gesproken haalde ik ze altijd hier verderop in de trekpleister, maar de vorige keer was er een aardige jonge meid achter de kassa die nadat ze mijn testen zag tegen mijn zoontje in de buggy zei: dus jij wordt misschien grote broer.. Waarop ik ongemakkelijk zei nou dat moeten we nog maar zien. Toen zei ze nou laat de volgende keer maar weten wat de uitslag was. Ik weet nu ongeveer wanneer zij daar werkt en sindsdien vermeed ik de trekpleister omdat ik natuurlijk toen negatief testte. Ik had zo geen zin om daar op terug te komen. Ik wil dit weekend ergens gaan testen als ik nog geen bloed heb gespot. Ene kant begin ik te twijfelen of er wel een eisprong is geweest, maar mijn afscheiding is nog steeds melkachtig en heb echt toen een paar dagen vruchtbaar slijm gehad.. Dus zou je denken dat die wel is geweest. Wie gaan er nog meer deze week testen?
Kan me voorstellen dat je daar dan idd niet graag meer naar de trekpleister gaat... ik zou me er ook ongemakkelijk bij voelen. Het klinkt allemaal wel heel positief bij jou meid, ik blijf voor je duimen!! Als mijn temp morgen iets omhoog is gegaan wil ik denk ik over 2 of 3 dagen testen
Wat was je temp vandaag? Ik blijf schommelen tussen de 36,3 (ochtend voor het opstaan) en voor het naar bed gaan 36,6. Nu zit ik eigenlijk nooit hoger dan 36 graden, mijn basale temperatuur valt tussen de 35,5 en 36 graden. Dus durf hier niks van te vinden.
@Snies jeetje, niet echt professioneel zo. Dat kun je toch niet vragen als verkoopster haha. Ik bestel eigenlijk altijd online. 1x bij de Kruidvat op dorp geweest om testen maar doe ik nooit meer. Was bang om bekenden tegen te komen. Spannend ook weer voor jou, hopelijk een mooie positieve test aankomend weekend
Hier voel ik me echt bagger. Eerste 2 dagen van menstruatie zijn altijd k*t. Ook minder weerstand die dagen, sinds vandaag ineens keelpijn gekregen dus snel aan de ibuprofen gegaan in de hoop de ontsteking voor te zijn.... Was ook geen goed idee om het programma 'niets liever dan een kind' vanavond te kijken want kon wel janken.. Achja komt weer goed na deze dagen *klaagmodus uit*