Tja het is niet anders... vraag me soms wel echt af waar het nou eigenlijk fout gaat aangezien ik nu netjes een eisprong krijg en manlief “superzaad” heeft volgens de gyn en ook maar liefst 187 miljoen zwemmers!! Dat er dan niet eentje de weg naar het ei overwint Maar goed, nieuwe ronde nieuwe kans denk ik maar... als ik volgende ronde positief zou testen zou het precies 8jr geleden zijn, toen kwam ik er vroeg in november achter Ik ga in elk geval voor jou heel hard duimen op een tweede streepje hoor Idd, zolang er geen bloed gespot is, is er hoop.
Ja dat vraag ik mij ook elke ronde zo sterk af! Niks aan de hand met ons.. Klussen om het leven. En waarom lukt het dan in ronde 1 tm 15 niet en dan opeens in ronde 16 wel? Niks anders gedaan dan anders. En waarom krijg ik dan een miskraam terwijl een vriendin die de hele zwangerschap rookt en stresst en verbouwt in huis geen wolkje aan de lucht is bij haar vierde kindje? Zijn denk ik vragen waar we geen antwoord op krijgen. Zou wel heel toevallig zijn! Misschien brengt die maand geluk!
Hier al 2 dagen zeurende rugpijn. Zou haast denken dat mijn menstruatie er gewoon aan komt. Al heb ik nog geen menstruatie krampen gehad..
Wie weet, maar ik dacht ook dat ons 15jarig jubileum bezegeld zou worden met een baby dat was in maart Toeval bestaat hierbij niet meer denk ik... Het is allemaal echt oneerlijk en zo frustrerend! Ze zeggen weleens “je moet maar net geluk hebben”, nou ik begin daar echt in te geloven. Elke ronde heb je eigenlijk maar een laag percentage aan kansen, dus eigenlijk wel logisch dat het een kwestie van geluk is. Al hoor je soms ook dat vrouwen bij wijze van maar hoeft te denken aan seks dat ze al zwanger zijn! En doorroken,drinken, doorsjouwen en noem maar op! Hoe vaak zie je niet van die “junkies” met een klein beebje rondlopen... ze denken alleen aan scoren en toch zo’n klein hummeltje bij zich hebben. Niet dat ik iemand iets misgun, maar je snapt vast wat ik bedoel... Heb gister serieus met mijn moeder erover gehad dat ik er zo geen zin meer in heb, begin het steeds vaker “warm” te krijgen en zo extreem dat het water echt van me af gutst! Hoe weinig bijwerkingen ik in het begin had, hoe vervelender het nu wordt. Ben ook echt een heks naar manlief verdient ie echt niet! Maar de hormonen zijn helemaal door het dolle heen volgens mij Ik zal echt ZOOO ontzettend blij zijn als ik niks meer hoef te slikken!
Oh die zeurende rugpijn had ik heel erg tijdens zwangerschap! Straalde uit achterkant benen en naar mijn liezen. Dus wie weet! Hoeveel dpo ben je denk je?
Jaaa snap helemaal wat je bedoeld. Ik zie zo vaak gezinnen op straat en dan denk ik: hoe kan het dat zij er 4 hebben en wij geen? Waar zou dat toch aan liggen? Mijn zussen hebben er 3, kom zelf uit een gezin van 5.. Mijn zus raakte zwanger terwijl ze zeiden dat het niet kon... En wij maar proberen tot we er bij neer vallen. Ja die hormonen bende is echt geen pretje. Wij zien die mmm ook echt niet zitten. Weet niet wat we hadden gedaan als we te horen hadden gekregen dat het niet anders kon. Maar alle fertiliteitsartsen en gynaecologen zien het zo rooskleurig in... Nu nog hopen dat ze gelijk krijgen.
Oké het kan niks zijn maar ben sinds gisteren opeens snotverkouden en duizelig. Dus kan zomaar zijn dat ik iets onder de leden heb. Ben echt nooit verkouden namelijk. Misschien eens in de paar jaar.
Ja dat hoop ik ook voor je, maar dat zal vast wel goedkomen met jullie Hadden ze bij je zus een oorzaak gevonden waardoor ze niet zwanger kon raken? Wat een wonder dan dat ze alsnog 3 kinderen heeft gekregen! Wel gek eigenlijk he, om dan te bedenken dat jullie zo lang moeten proberen.. ik dacht eerst ook heel zwaar over de mmm, maar in het verleden was mij dit allemaal zo meegevallen dat ik het er nog wel een keer voor over had. Helaas ging het dit keer met meer tegenslag, door die allergische reactie op de clomid... bij mijn zoontje ging het toen allemaal veel sneller en “onverwachter”, maarja we zijn nu dus ook alweer 8jr verder en weet nu inmiddels zoveel meer dan toen! En helaas dus ook 8jr ouder dus tja dat kan natuurlijk ook meespelen..
Duizelig klinkt mij in de oren als een symptoom meid En verkouden kan er ook bij horen, aangezien bij een prille zwangerschap de vrucht beschermd moet worden, waardoor jouw weerstand omlaag gaat. Ik had ook heel veel last van duizeligheid (zowel bij zoontje als bij de vmk) Het gaat er bij jou steeds hoopvoller uitzien
Als ik even in mag breken haha.. ik was nu dus ook opeens verkouden.. kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst zo verkouden ben geweest.
Ik ben vanmorgen opgestaan en voel echt helemaal niks meer.. geen zere borsten.. geen zeurende pijn in onderbuik.. pfff word hier weer zo onzeker en gestresst van. Zo bang dat het weer mis zal gaan
Jullie maken het spannend meiden!! Ik hoop zo dat het jullie deze ronde gegund is om blijvend zwanger te raken!!! Over die verkoudheid kan ik meepraten... Ik heb het nooit zo extreem als nu! En dan met net een nieuwe baan en een verbouwing erbij werkt ook niet mee natuurlijk... Mijn duimen draaien voor positieve testen!!!
@DCG Ik weet niet zo veel van tempen af, maar is het deze ronde zeker niet raak voor jou? Of zou het gewoon nog kunnen? @Nora92 beide keren dat ik zwanger bleek te zijn was ik ervoor ook heel ziek geworden. Spannend hoor
Weet ik niet precies! Mijn cyclus met eisprong en clomid is wel tussen de 30 en 32 dagen. 35 dagen is toch wel de max anders moest ik weer aan de bel trekken. Zit nu cyclus dag 28. De vorige ronde met eisprong was mijn eisprong op dag 19. Ik weet natuurlijk dat het per ronde kan verschillen.. Maar hou dat even aan als richtlijn. Dus mocht ik woensdag geen menstruatie hebben en een negatieve test dan bel ik naar de gyn om te overleggen. Heb deze ronde dezelfde dosis als de vorige ronde moeten nemen. Toen had ik 2 grote follikels, dus je zou zeggen dat mijn lichaam er weer goed op zou reageren. Maar kan niet binnenin kijken en toen had ik natuurlijk echo's waardoor ik een beetje wist zonder ovulatietesten hoe of wat. Maar ja we doen het er maar mee
Gisteravond nog steeds een hoge lh piek. En vanochtend was het streepje zo goed als weg.. hoop dat Mn eitje vandaag al springt. Had gisteren ongelofelijk veel pijn.. echt steken aan 1 stuk door. Ik plaats mezelf ook op het wachtbankje, eindelijk.. nu gaan we weer lekker gek worden en testen kopen.. Nee even serieus. Ik moet dat niet meer doen. Helpen jullie me volhouden tot 9dpo? Dan mag ik dagelijks een test doen als ik wil. Maar niet dat ik al bij 5 dpo begin met testen want dat slaat helemaal nergens op. Wachten tot 12 dpo is een iets te grote doel die ik nooit ga behalen. Ik ken mezelf, ben een ware test junk.
Ooh meis toch snap je onzekerheid heel goed hoor. Het hoeft uiteraard nog helemaal niks te betekenen dat je vandaag even geen pijnlijke borsten ofzo hebt... kan zomaar weer omslaan naar juist nog ergere kwaaltjes... toch even een dikke knuffel voor jou ❤️
Naar mijn mening is het gewoon over.. zal morgen nog 1 keertje tempen maar als die dan hetzelfde is dan is het wel klaar en kan ik me bij elkaar rapen voor een nieuwe ronde. Bij de vmk had ik wel 2 dagen een “nesteldip” maar qua lichamelijke symptomen lijkt het bij lange na niet op een evt zwangerschap. Jij ook op de slopende wachtbank spannend!!! Ik zal voor je duimen En wat betreft testdrang; denk dat tegenwoordig de meeste vrouwen wel een testjunkie zijn haha, dat leren we hier allemaal van elkaar op zp komt dat er ook zovaak al vroeg positieve testen voorbij komen en tja dan willen wij uiteraard ook zo snel al 2 strepen zien