Ohhhh, ik had echt hetzelfde gedaan, gelukkig ben je nu gerustgesteld. Wanneer heb je je eerste echo?
Fijn dat je vandaag dan eindelijk die knaller had!! Heb je de vk al gebeld om een afspraak in te plannen?? Nu je dan echt overtijd bent; van harte gefeliciteerd meid ❤️ Het is je zo gegund! Op naar een mooie echo
@Ibtsmz @DCG Dankjewel meiden! Ja super blij. Ik kan om 11:30 uur de vk bellen. Hoop ergens in de week van 28 oktober de eerste echo te hebben. Klinkt een beetje depri maar ga gewoon weer uit van een miskraam. Maar we zien wel! Ik kan nu niks anders doen dan goed voor mijzelf zorgen en afwachten.
Dat moet je juist niet doen... positief blijven en denken; dit is mijn plakkertje! Idd goed voor jezelf en kleine frummel zorgen en heerlijk genieten van het zwanger zijn Nog een half uurtje wachten dus... ben zo benieuwd wanneer je eerste echo gaat zijn!
Laatst was je zoooo positief! Je gaf aan dat je van het zwanger zijn wilde genieten, elke sec... probeer dat vast te houden!! Niet van een miskraam uitgaan.. De kans dat het goed gaat is altijd veel groter
@DCG @Ibtsmz Jaa ik geniet ook hoor! Elke dag dat ik zwanger ben is er weer één. Maar nee ik geloof niet dat het allemaal goed zal gaan. Maar zolang het nog goed gaat, geniet ik er gewoon van.
Ik snap het wel hoor, na wat je al hebt meegemaakt... blijf positief en geloof erin ❤️ Komt vast goed lieverd
Ja het is gewoon afwachten! Zekerheid heb je niet. Hopen dat het ons gegund is en het deze keer beter afloopt dan de vorige keren. En tot die tijd genieten en fantaseren.
Ik snap je. Juist omdat je ervan uitgaat, probeer je jezelf voor te bereiden op pijn die misschien niet komen gaat. Zo heb ik de hele zwangerschap van de eerste angst gehad. Maar bij de 2e kon ik veel meer genieten van het moment. Wetende dat het mis kon gaan, was elke dag dat ik zwanger was een mooi wonder
Nou dat idd. Elke dag voelt als een zegen. Het zullen er misschien niet +-280 worden en geen gezond levend kind opleveren. Maar voor nu geniet ik van wat ik wél heb. Heb gebeld met vk 1-11 de eerste echo om 15:45 uur. Laten we hopen dat ik dan nog zwanger ben en iets moois mag zien!!
Ik ga heel hard duimen op een prachtbeeld ❤️ Lijkt nog zo ver weg, maar voor je het weet zijn de dagen omgevlogen!
Hier vandaag toch gezwicht om nogmaals te testen.. nog steeds omo wit. Had een klein beetje hoop gekregen door het lichte rozeverlies op 12dpo. Nu maar morgen de menstruatie afwachten en dan is hopelijk de volgende ronde weer een succesronde!
@DCG Dankjewel! Hoop ook echt om iets te zien! Een klein vruchtje met knipperlichtje. @Ibtsmz Jazeker! Ben niet van plan om in een bevallijst groepje aan te sluiten. Blijf graag bij de sneuneuzen hier. Dat het nu maar snel 1 november mag zijn.
Hoop het ook zo... nog maar voor 3 rondes medicatie. De druk wordt hierdoor steeds groter, maar ik merk ook dat ik er steeds meer tegenop zie om weer aan de slag te gaan. Maarja, we moeten wel want met geduld alleen wordt het natuurlijk ook niks. Loslaten dus haha
1-11! Das te overzien, drie weken overleven... (ik doelde op jou, maar nu ik het zo lees kun je dat dubbel interpreteren.... dan doel ik ook op het vruchtje..... haha. Al moet die nog even 36 weken overleven graag!) heb je nog een foto van de knaller @Nora92 kan ik mijn ogen vast laten wennen aan hoe dat eruit ziet, aangezien ik nu aan het loslaten ben, ronde 13 is gewoon raak!
Jaa herken het helemaal. Zag de laatste rondes er ook zo tegenop. Vooral doordat die eisprong steeds later leek te komen. Helemaal bekaf na 10-12 dagen constant klussen. Tussen werk, drukte etc door. En dan weer de teleurstelling om vervolgens het hele circus weer opnieuw te laten beginnen. Maar ja zo moet je denken! Stoppen is ook geen optie, daar word je sowieso niet zwanger van.