NOD groepje 26 augustus t/m 8 september - door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Niell, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ibtsmz

    Ibtsmz Actief lid

    19 apr 2019
    427
    413
    63
    Vrouw
    Nu 3 dagen achter elkaar.. Eergisteren begonnen met testen..
     
  2. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    #4922 LilyB, 9 okt 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2019
    ik kan hier toch wel een verschil in zien... de onderste test is toch wel wat duidelijker dan de bovenste! Reuze spannend joh! Hoop echt dat het deze ronde wel gewoon mooi op gaat lopen. Ga je morgen opnieuw testen of ga je er een dag tussen laten? Dat zou misschien wel beter zijn om de oploop te bepalen.. maar snap dat het voor jou moeilijk is om een dag niet te testen...
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  3. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    De sluis is zojuist open gegaan, dus vandaag officieel cd 1 (gister alleen beetje bruin dus dat telt niet) LF dit keer dus 15 dagen i.p.v. 14..
     
  4. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie alvast een nieuw deel aan? Nu kunnen de lijsten makkelijk gekopieerd worden.

    Kan iemand ons (beheer) taggen wanneer deze dicht kan?
     
  5. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Nou ik zie wel verschil. De linker zie ik niet namelijk :oops:

    Maar ik denk dat het gewoon nog errrug vroeg is om überhaupt een streepje te hebben, en dus oploop te kunnen zien. Ik zou vergelijken na nog een paar dagen testen :thumup:
     
  6. Ibtsmz

    Ibtsmz Actief lid

    19 apr 2019
    427
    413
    63
    Vrouw
    @DCG
    Hmm, nee.. Ik vind hem zelf niet duidelijker.. Ze zijn heel moeilijk op de foto te krijgen, misschien dat ik die van vandaag net wat beter erop heb kunnen krijgen.. Maar dat zou eergisteren ook gelukt zijn met hetzelfde licht en in dezelfde hoek etc..
    Ik was de afgelopen dagen zo happy, ondanks dat ik wist dat er een grote kans is dat het niet door ontwikkeld.. Gebeurt blijkbaar heel vaak nog voor je NOD.. Ben een beetje sip vandaag en voorlopig echt geen zin meer om testen te halen en te staren naar een bijna onzichtbaar streepje.. *rent morgen alsnog naar de drogist*

    Jij weer wachten op je ei nu? Hoe gaat het met de pijn? Gebruik je wel maagbeschermers met alle pijnstillers?
     
  7. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Oow balen :oops:

    Maar ja nieuwe ronde, nieuwe kansen :thumup::thumup:
     
    LilyB vindt dit leuk.
  8. Ibtsmz

    Ibtsmz Actief lid

    19 apr 2019
    427
    413
    63
    Vrouw
    #4928 Ibtsmz, 9 okt 2019
    Laatst bewerkt: 9 okt 2019
    Jaa, weet je.. Misschien sta ik er ook TE negatief in.. Komt doordat ik vaker zulke lichte streepjes plas, en het dan toch stopt met ontwikkelen.. De aflopen 2 keer ook gehad. Het is inderdaad nog erg vroeg, maar HCG hoort toch elke 48 uur te verdubbelen.. We merken het wel..
     
  9. Ibtsmz

    Ibtsmz Actief lid

    19 apr 2019
    427
    413
    63
    Vrouw
    Maakt iemand een nieuwe groep aan?
     
  10. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    HCG verdubbelt ongeveer elke 48-72 uur. Niet elke 24 uur. :) Het is nog even spannend! Zolang je niet bloed, de hoop nog niet opgeven!~

    Ik weet eerlijk gezegd niet hoe ik een groep aan moet maken? :p Maar wil het wel proberen!
     
    Wanda68 en LilyB vinden dit leuk.
  11. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ja maar het is een test die ja/nee geeft en niet de hoeveelheid laat zien. En omdat je zo vroeg positief test, word je daar alleen maar onzeker van!

    Is het geen mogelijkheid om bloed te laten prikken?

    En anders idd even een paar dagen afwachten (met of zonder testen) en daarna weer vergelijken?
     
    LilyB vindt dit leuk.
  12. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Idd, we gaan gewoon weer ons best doen ;)
    Was het bij jou trouwens doorgezet?
     
  13. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oké ik denk dat het is gelukt??
    dit is de titel:
    NOD - Door tot alle sneuneuzen op roze staan
     
  14. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Nee niet eens :|
    Had een drupje, nog steeds meer dan in 1,5 jaar tijd, maar weet niet wat ik ervan moet denken :roflmao:
     
  15. Ibtsmz

    Ibtsmz Actief lid

    19 apr 2019
    427
    413
    63
    Vrouw
    Sorry. Ik bedoelde inderdaad 48 uur haha
     
    Nora92 en LilyB vinden dit leuk.
  16. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik snap je gevoel heel goed hoor. En kan me ook wel indenken dat je er nu wat negatief en verdrietig tegenaan kijkt. Maar zoals je zelf al zegt, dat je wrs morgen alsnog nieuwe testen gaat halen... het is natuurlijk ook heel dubbel omdat je dit vorige ronde ook had. Dat een innesteling heeft plaatsgevonden is in elk geval zeker, anders test je deze lijntjes niet.. hcg verdubbelt om de 48-72u en niet om de 24u dus wat dat betreft hoef je je nog geen zorgen te maken. Hopelijk wordt die lijn dan alsnog snel duidelijker!!

    Hier idd aan de maagbeschermers, vooral voor de naproxen, die kan behoorlijk wat aantasten in de maag!
    Ei zal vast en zeker weer even op zich laten wachten, zo rond cd17 dus we hebben nog genoeg tijd om weer een leger aan soldaten klaar te leggen ;)
     
  17. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hmm idd vreemd ja... temp ook nog niet omhoog?
     
  18. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.017
    17.036
    113
    Vrouw
    Balen :( op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen!
     
  19. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Nee nog iets lager dan gisteren en eergisteren zelfs
     

Deel Deze Pagina