Ik zie wel een streepje Ik heb de foto’s even anders gemaakt. Na hoeveel minuten is deze foto gemaakt? Op hoeveel dpo zit je nu? Heb je nog een ander merk testen? Is dit een 10 MIU of 25 MIU?
Ik lijk wel iets op de foto te zien, alleen deze foto is niet super duidelijk om er iets zeker van te maken
Dat doe ik dus ook Testlab gaat al vroeg open. Nog sterker zelfs ik zou het het liefst open houden. Ik test zelfs graag voor mijn ei Nu is het een beetje vervelend op 3 dpo. Er valt niets te testen, dit heeft echt nog geen zin Woensdag gaat het kriebelen op 6 dpo. Stel namelijk dat ik nu 4 dpo ben, dan ben ik woensdag 7 dpo Welke merken gebruik je? En waar koop jij zo groot in?
Oh ik was even helemaal verkeerd, ik dacht dat dit een ovulatietest was omdat je nod op 8 september staat, is dit een zwangerschapstest? er staat echt wel een 2de lijn hoor
@Aimra @Nora92 @Lisa890 ja ik dacht heel licht een lijntje te zien.. de test is na 3 minuten gemaakt. Het is zo'n action test dus 25 denk ik? Ik denk dat dit nooit goed kan zijn hoor. Ik had 9 dagen geleden al ongesteld moeten worden. Na 2 dagen over tijd en een lichte streep op de predictor early toch gaan bloeden 3 dagen.. en nu dit. Prik mij maar lek als ik zwanger zou zijn zou de test nu toch echt overduidelijk moeten zijn lijkt mij?! Stom lijf!
Oh jee dat is wel wat ingewikkeld op deze manier inderdaad.. was je echt zeker van je eisprong? Sorry als ik dat gemist heb, waarschijnlijk heb je dat al ergens gezegd maar het vliegt hier zo vooruit kan amper volgen. Ik hoop voor jou dat je eisprong gewoon een pak later was dan normaal! Test je morgen opnieuw?
Ik zou zeker even blijven testen! De predictor early gaf bij mij al echt een hele duidelijke streep voor NOD. Dus denk dat je toen echt 7 dpo zat of zo? Dat je eitje gewoon stuk later ingenesteld is. Deze van de action zijn idd minder gevoelig. Je kan nog eens een Predictor early nemen over twee dagen? Dan kan je echt goed vergelijken. Hcg hoeft niet elke 48 uur te verdubbelen. Soms is het zelfs 3 dagen. Dus stel het was toen 10 dat het nu pas op 40 zit. Dan klopt dit lichte lijntje wel.
Niet 100%. Dacht deze ronde eens zonder ovulatietesten te soen om het wat meer los te laten. Wel de gebruikelijke eipijn op cd 16. Ja morgen naar weer testen dan. Misschien toch nog een restje hcg van wat er heeft gezeten? Of kan dat niet?
Hoe zeker ben je van je vorige eisprong? Want dit is zeker wel een echte tweede streep op je zwangerschaps test!!
@Vlindertje95 ik lijk ook wat te zien op je test... Ben je nu 9 dagen overtijd? Misschien een laat ei? Ik weet wel dat predictor heel erg gevoelig is en een veel duidelijker resultaat geeft dan de action.... je maakt het wel spannend!
Ik ga het zien de aankomende dagen. Uit zelf bescherming neem ik me zelf voor dat het niks is. En zo wel ben ik natuurlijk zielsgelukkig hahah
Nou ik dacht dus dat ik na 2 dagen over tijd te zijn gewoon een menstruatie had. 3 dagen gebloed met 1 stolseltje en wel heel licht. Dus ging er vanuit dat ik vandaag alweer op cd 7 zou zitten. Maar vond het nogal vreemd in combinatie met een hoge temp nog steeds.
Natuurlijk! Ja ik zou of met de action testen blijven testen voor oploop of toch even een Predictor early halen om te vergelijken. kijk dit was mijn early voor NOD en twee dagen later was het verdwenen. Ging die nacht bloeden. Dus dat er überhaupt nog een streepje staat, betekent wel dat er nog wat zit!