NOD groepje 26 augustus t/m 8 september - door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Niell, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43

Nou ik dacht woensdag, maar ik ga toch op zn vroegst zondag maandag testen omdat ik toch idee heb dat ik menstruatie ga krijgen.. ;(

LilyB vindt dit leuk.
  2. LilyB

LilyB Niet meer actief

Nou laten we er maar vanuit gaan dan dat je gewoon gelijk hebt... idd gewoon lekker doorklussen voor de zekerheid ;) hopelijk snel een positieve test! (En dan bedoel ik geen ovu test ;))

Stimpy84 vindt dit leuk.
  3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Spannend hoor! Hopelijk zondag dan al een streepje op de test!!! Ik duim

Aimra vindt dit leuk.
  4. LilyB

LilyB Niet meer actief

Als je nog maar 1 test hebt dan zou ik idd ook wachten tot maandag (als je dat volhoud)
    Is idd wel een heel leuk idee om je man zo te verassen!! Ik hoop dat je begin van de week een mooi babypakje kan gaan bestellen :)

Eulalia en Aimra vinden dit leuk.
  5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh echt?! Oops :oops: wat gek dat je temp zo laag is dan... hoelang is je LF normaal gesproken?? Want een tempdip op deze termijn kan nog wel eens goed nieuws betekenen!! Hopelijk loopt je temp weer netjes op!

Aimra en wjvm vinden dit leuk.
  6. LilyB

LilyB Niet meer actief

Zou wel fijn zijn als je eisprong dan gewoon netjes op tijd komt! Hoef je in elk geval niet bang te zijn dat de teunisbloem je cyclus overhoop haalt!
    Hoop dat je dan een deze dagen een knaller in handen hebt!

Aimra vindt dit leuk.
  7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hier zojuist ook weer nieuwe ovu test gedaan.... WEER lichter dan die van vanmorgen o_O wtf is mijn lijf nou allemaal aan het doen?! Wordt het nou wel of geen ei :confused:
    6A715B70-3AA1-412B-814B-DBC42863791F.jpeg

8. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43

Mij cyclus is tussen de 32 -35 dagen... dus afwachten... net toch weer roze afscheiding beetje slijm.. maar vaak voor menstruatie ook.. dus ja kan er geen peil aam vastknopen omdst ik vorige week ook roze rode afscheiding had..

Ja temp zou kunnen oplopen.... maar geen idee....

9. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43

Wellicht heb je toch je piek gehad afgelopen dagen???

Ik teste zelf altijd elke dag 1x om 17.30..

Misschien moet je hem s morgens testen en eind van de dag?

Aimra en LilyB vinden dit leuk.
  10. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja verwacht gewoon een knaller morgen of donderdag. :) lichaam lijkt gewoon zijn ding te doen. Nu beide nog even de puf opbrengen voor klussen. Vriend werkt elke dag deze week van 8-21 uur. En ik moet om 5 uur er uit dus het worden korte nachtjes.

Jouw ovutesten zijn bijzonder zeg! Knaller zal nog wel komen of het is een typische pcos lh golf... Super vervelend..

Aimra vindt dit leuk.
  11. LilyB

LilyB Niet meer actief

Heb vanmorgen getest, en alle andere dagen 11:30 en tussen 16:00-16:30
    Snap er geen hol meer van... misschien in de avond dan een piek gehad? Of er gaat juist niks komen. Wordt er wel heel onzeker van vooral omdat ik erg waterige afscheiding heb en ik voel dat mijn doos “zwaar” is zoals ik vaak heb rond eisprong... bmm is ook hoog en zacht dus heb wel alle symptomen.... vanavond laat maar nogmaals testen dan :cool:

wjvm vindt dit leuk.
  12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dan is vorige week wrs toch een ovulatiebloeding geweest... en wie weet is het roze nu juist innestelingsbloeding!!
    Ik hoop het echt zooooooo voor je!!!

wjvm vindt dit leuk.
  13. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oh ja dan zijn de nachten idd erg kort.... zal vast nog wel een momentje tussen zitten dat jullie er even flink tegenaan kunnen gaan :p hier vanavond ook maar aan de bak, er merk zelf dat ik er meer zin in krijg, dus lichamelijk lijkt het er in elk geval wel op dat er iets aankomt...

Eulalia en Nora92 vinden dit leuk.
  14. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Dat lijkt allemaal super positief idd! Of je die knaller nou wel of niet vindt. Eitje wordt sowieso benut als jullie het gezellig blijven maken. ;)

LilyB vindt dit leuk.
  15. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @wjvm
    Spannend hoor! Roze verlies hoeft allemal weinig te zeggen. Ik had bij de zwangerschap ook constant het gevoel ongesteld te moeten worden maar werd het niet. Ben benieuwd naar je testje!

Eulalia, wjvm en LilyB vinden dit leuk.
  16. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja dat benutten doen we sowieso, met of zonder ei :roflmao:
    Wie weet vanavond of morgen dan eindelijk een piek, en anders maar geen!o_O
    Liggen er in elk geval meer dan genoeg aanvallers klaar, mocht er wel iets springen haha

Nora92 vindt dit leuk.
  17. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Precies haha! En zelfs een positieve lh test, hoeft nog niet altijd te betekenen dat iets springt.. Soms komt het alsnog pas later. En word je dus ook pas later ongesteld. Ik vind het zelf altijd wel fijn om dan even op 2-3 dpo mijn temp te meten. Is die hoog, dan weet ik het zeker.

LilyB vindt dit leuk.
  18. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43

Hmmm apart dan he!! In elk geval ook klussen! Rare hormonen he...

LilyB vindt dit leuk.
  19. Fitgirl82

Fitgirl82 Actief lid

3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    Jammer @Lisa890, ik hoop dat volgende ronde wel roze met zich meebrengt!!

LilyB vindt dit leuk.
  20. wjvm

wjvm Actief lid

10 jan 2016
    342
    247
    43

Klopt we wachten maar af....

Nora92 en LilyB vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina