NOD groepje 26 augustus t/m 8 september - door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Niell, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Snap dit gevoel helemaal! Misschien idd beter om toch uit de groep te gaan.. het is echt zo oneerlijk, nu bij hun de wens is uitgekomen lijkt jouw wens niet belangrijk meer. Ik zou idd ook juist iemand alleen maar meer proberen te steunen en moed in te brengen. Je bent tenslotte allemaal hetzelfde begonnen! Beetje jammer dat ze het dan zo met he spelen :(
    Ik denk dat je in dit nod groepje aan het juiste adres bent, hier zitten we zo goed als allemaal in hetzelfde schuitje, dus wat dat betreft zit het met begrip wel goed hier ❤️ Kop op meid, jij komt er ook ❤️

Ro1990, Vlindertje95 en Aimra vinden dit leuk.
  2. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Dit is zo'n dooddoener..:evil: Nog even en ik ga mensen slaan als ze met het GEDULD woord komen. En ook nog van je moeder :(
    Mensen kunnen echt bijzonder gedrag laten zien. Mijn stiefmoeder vraagt er gewoon helemaal nooit meer naar. Ook niet naar ziekenhuisbezoeken of dat soort dingen. Ze negeert het onderwerp volkomen. Zij heeft namelijk ook de geduld-strategie verkondigt en zij vindt dat ik niet luister. Dus dan maar het onderwerp doodzwijgen :eek:

Knuffel voor jou❤️

Vlindertje95 en Nora92 vinden dit leuk.
  3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Oooo spannend hoor!! Het is elke keer weer één grote mindfuck, dat wachtbankje!

Aimra vindt dit leuk.
  4. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    ❤️
    Gaat het bij jou ook zo in het groepje? Jeetje :( Wat een gebrek aan inlevingsvermogen zeg. Ik dacht nog bijna dat ik gewoon een zeikmuts was. Ik hoop heel erg dat we ook snel aan de beurt zijn.

5. neelatje

neelatje Bekend lid

24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Blijkbaar zijn de action testen niet voor jou bestemd ;)

6. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Dat gevoel ken ik ook hier. Ik stond als eerste op de lijst en als eerste negatief.. Ok ik sta nog niet op rood maar dat is een kwestie van een paar dagen, 12dpo en omowit, game over voor mij. Het zal voor mij ook confronterend zijn om roze testen te zien voorbij komen. Ook al gun ik het oprecht aan iedereen hier, en ik hoop echt dat de lijst mooi roze mag kleuren.
    Die eigen wens doet niet bijna pijn, die doet gewoon écht vreselijk veel pijn.
    We gaan er ook echt wel komen Aimra, ik geloof er in. Als het niet deze maand is is het voor de toekomst, maar ooit gaan we huilend en springend in de badkamer staan met een dikke vette streep in onze handen. Maar voorlopig hoop ik voor jou dat je dat déze ronde al mag doen ;)

Xavina, Fitgirl82, Ro1990 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Ik heb dit soms na de eisprong en vanaf 5/6 dpo. Dan heeft mijn normaal toch wel platte buik ineens een opgezette walrusvorm gekregen :o: Verbergen lukt dan echt niet :oops:

Newbee26 en LilyB vinden dit leuk.
  8. LilyB

LilyB Niet meer actief

Haha nee idd :p lang leve de thermometer hahaha

Aimra vindt dit leuk.
  9. LilyB

LilyB Niet meer actief

#1109 LilyB, 21 aug 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 aug 2019
    Och meis toch :( snap dat het een confrontatie is als er positieve testen voorbij gaan komen. Uiteraard gun je het iedereen, maar jezelf nog het meest! Dat is gewoon waar en dat gevoel mag er gewoon zijn. Voel je niet schuldig over hoe je je voelt, ik en vast meerdere meiden herkennen het, bij deze een hele dikke knuffel jouw kant op en hopelijk sta jij heel snel te huilen en springen in de badkamer!
    Houd hoop meid, de progynova doet zijn werk, dus je bent al een stapje dichterbij ❤️❤️

Aimra vindt dit leuk.
  10. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Ik hoop het zooooooooooo voor jou❤️
    En anders gauw aan de medicatie toch? Wat is jouw lf normaal?

11. Ishaya

Ishaya Actief lid

23 aug 2018
    102
    133
    43
    Vrouw
    Wauw wat heerlijk al die berichten en fijn dat er zo veel met elkaar gedeeld kan worden!

Zou iemand voor mij de lijst willen aanpassen. Ik zit ook ongeduldig op het "wachtbankje".

Ik duim voor jullie allemaal meiden! Knuffel!

Julias en Aimra vinden dit leuk.
  12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Normaal gesproken 14 dagen (dus op 15dpo ongesteld)
    Zolang er geen tempverhoging is kan er er zeker van zijn dat ik geen eisprong heb..
    Nog even tot maandag afwachten en dan ben ik 15 dagen “schoon” dus mag ik bellen voor provera en dan eindelijk weer letrozol!! Zit echt te popelen, want kan niet zo goed tegen “stilstaan”.... :oops:

Aimra vindt dit leuk.
  13. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Ik hoop voor jou ook net als de andere wachtenden dat jullie eitje heel snel komt ❤️

Wat is dat toch deze maand. Ik heb nog nooit zoveel ei-zoekenden gezien in een NOD clubje. Als straks al jullie eitjes rond dezelfde dag komen, krijgen we wel een golf roze testjes ineens :p:p:p

Fitgirl82, Ro1990, Julias en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao: en jouw man gelooft dat dan?
    Het klinkt veelbelovend voor jou. Ik hoop dat je lekker eerder gaat testen en we onze eerste roze test mogen hebben in de sneuneuzenclub :p:p:p

Newbee26, Eulalia en LilyB vinden dit leuk.
  15. Denise1

Denise1 Actief lid

21 sep 2016
    377
    388
    63
    Hier ook heel herkenbaar.. mijn moeder zei zelfs.. toen ik voor de controle echo was geweest om te kijken of alles schoon was "kon ze nog zien of je wel echt zwanger bent geweest" Ruim anderhalve week dik positieve testen gehad pff
    Dat heeft mij zo gekwetst.. en ook zij zegt altijd.. ben je er niet teveel mee bezig blablabla:evil::evil:

Nora92 vindt dit leuk.
  16. LilyB

LilyB Niet meer actief

Triest toch eigenlijk he, hoe lomp en onbegrijpelijk je naasten soms kunnen reageren :(
    Alsof die positieve testen niet genoeg bevestiging waren.
    Dikke knuffel voor jou ❤️

Aimra en Denise1 vinden dit leuk.
  17. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Jaaaa hij gelooft dat! Hij wil graag een 4e maar verder doet ie zn kunstje en is hij niet ook mee zenuwachtig enzo als ik zeg ik moet de 27e ongesteld worden dus Kun je pas de 28e testen zegt ie “oké” maargoed benieuwd of ik het ook volhoud met Mn testdrang. Extra testjes bij de kruidvat zijn zo gehaald natuurlijk!

Aimra en LilyB vinden dit leuk.
  18. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Oooh ladies die al zo lang wachten op een zwangerschap. Ik heb zó met jullie te doen!! Zelfs als jullie moeders al die vragen stellen en opmerkingen hebben pff.

Om zwanger te worden moet je er juist mee bezig zijn. Er zijn maar 1-2 dagen dat je echt vruchtbaar bent, je “moet” toch dat in kaart brengen en belegeren!
    Ik kan ook echt moeilijk snappen dat stellen denken we zien wel! Je wil toch zwanger worden of nie dan!

Vlindertje95, Aimra, Denise1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hahahaha leuk dat je man daar zo makkelijk intrapt :p
    Ben benieuwd hoelang je de testdrang kan onderdrukken! Maar hopelijk in elk geval met goed resultaat :thumup:

Aimra vindt dit leuk.
  20. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dit dus! :rolleyes:

Aimra vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina