NOD groepje 26 augustus t/m 8 september - door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Niell, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Hier zojuist met plassen weer een hele lange sliert vruchtbaar slijm!! Gelijk maar ovu test erbij gepakt, maar streep is nu weer heel licht.... dus zou toch echt gaan geloven dat ik mijn piek gewoon gemist heb o_O
     
    Julias en Aimra vinden dit leuk.
  2. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Klinkt idd als een innesteling... zo had ik het vanaf 5dpo ook en sinds 4dpo had ik van die gekke melkachtige afscheiding... spannend hoor! Ik duim op goed nieuws!
     
    Aimra vindt dit leuk.
  3. Hb89

    Hb89 Lid

    23 apr 2017
    83
    85
    18
    Vrouw
    Afscheiding heb ik ook ineens redelijk veel. Idd melkachtig. Normaal heb ik dat pas een paar dagen voor mijn menstruatie

    Vruchtbaar slijm is een goed teken toch :) en misschien heb je een korte piek gehad en het daarom gemist. Ik duim ook voor jou!!
     
    Aimra en LilyB vinden dit leuk.
  4. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Bizar! Test is nog niet opgedroogd maar volgens mij heb ik mijn piek gevonden op CD15 :eek:. In één keer raak deze ronde hahaha. Uiterlijk vrijdag mijn eisprong. Lekker een korte cyclus deze maand :thumup:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jesje88, mxm, myka27 en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Lief, dankjewel.
    Oooooh heel spannend dus!!! Het klinkt in elk geval allemaal heel positief :)

    Ja heb nu voor de 3e keer dit slijm (alleen gister niet, daarvoor dus wel)
    En een zeurende pijn, als menstruatiepijn... ik voel normaal gesproken mijn eisprong heel duidelijk want die is behoorlijk pijnlijk bij mij. We zullen dus nog even de temp moeten afwachten, maar hoop dat ie over enkele dagen toch omhoog schiet!! Zou heel bijzonder zijn als het vanzelf gebeurt!
     
    Julias en Aimra vinden dit leuk.
  6. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Yes!!!!! Mooi optijd :thumup: klussen maar :p
     
    Newbee26, Aimra en Smienaatje vinden dit leuk.
  7. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Andersom toch juist? Tot aan je zeker weet dat je ei geweest is daarna stoppen. Dat is “vitex agnus castus toch? Heb dat gebruikt om mijn LF te verlengen in het verleden van 10 naar 12 dagen.
     
    myka27 vindt dit leuk.
  8. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    https://m.orthokennis.nl/nutrienten/monnikspepr

    De gehele cyclus door :)
     
    myka27 vindt dit leuk.
  9. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    En op een andere pagina vond ik nog dat je het zelfs in het begin van de zwangerschap mag gebruiken, zal even de link zoeken....
     
  10. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    myka27 en Eulalia vinden dit leuk.
  11. Fitgirl82

    Fitgirl82 Actief lid

    3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    jeetje, moest me weer door 10 pagina's worstelen om weer bij te zijn zeg... teveel om overal op te reageren helaas.

    Ik heb vanmorgen niet zo goed nieuws gehad. Ze kunnen niet met zekerheid zeggen dat mijn terugplaatsing morgen doorgaat. De embryo(s?) ontwikkelen zich nog niet zoals ze zouden moeten... Ik moet morgen weer bellen, dan hoor ik of het doorgaat of niet :cry::cry::cry::cry:
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  12. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Aaaah nee toch?! :(
    Wat ontzettend klote!!! Hoop toch dat ze vanavond en vannacht toch nog een spurtje gaan maken zodat je morgen alsnog gewoon een terugplaatsing kan ondergaan! Dikke knuffel
     
    Fitgirl82 vindt dit leuk.
  13. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    :cry::cry:
     
    Fitgirl82 vindt dit leuk.
  14. Aimra

    Aimra Actief lid

    2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Oh nee :cry::cry::cry: Ik ga hard duimen voor je dat het nog goed komt!
    Is een terugplaatsing eventueel op dag 5 ook mogelijk?
    Sterkte met wachten :( Dikke knuffel❤️
     
    Fitgirl82 en LilyB vinden dit leuk.
  15. Stimpy84

    Stimpy84 Actief lid

    22 jul 2019
    152
    314
    63
    Vrouw
    Je zegt het goed, nog niet.
    Ik ga voor je embryo(s) duimen!
     
    Fitgirl82, Aimra en LilyB vinden dit leuk.
  16. Aimra

    Aimra Actief lid

    2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Dat zou fantastisch zijn! Deze pijn zou ook nog groeipijn kunnen zijn toch? Misschien heb je morgen ineens een ovutestknaller :D:D
     
  17. Aimra

    Aimra Actief lid

    2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Werkte dit voor jou? En binnen welke tijd?
    Mijn lf is gemiddeld 12 dagen. Maar ook wel eens 11 of 13 dagen denk ik. Ik ga dan uit van het feit dat je niet precies weet wanneer je eisprong was. Ik durf het niet zo goed te gebruiken. Ik ben bang dat alles overhoop ligt dan.
     
  18. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Ik gebruik ook monnikspeper, al ruim half jaar, gewoon de hele cyclus door. Ik weet het niet of het echt effect heeft op mijn cyclus omdat tot nu toe ook teunisbloemolie en tarwekiemolie gebruikt. In principe mijn cyclus was wel de afgelopen maanden best netjes. Deze maand teunisbloemolie opgemaakt, ik had maar paar tabletjes over en de eisprong toch 3 lagen later :rolleyes: En monnikspeper schijnt goed te zijn voor vruchtbaarheid :D
     
    LilyB vindt dit leuk.
  19. Fitgirl82

    Fitgirl82 Actief lid

    3 sep 2018
    275
    249
    43
    Vrouw
    dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ligt er denk ik ook aan of er uberhaupt nog ontwikkeling is denk ik...
     
  20. Aimra

    Aimra Actief lid

    2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat je een keer een korte cyclus hebt! :) Nu zorgen voor een leger zaadjes die smachtend op jouw eitje wachten ;):p
     
    Smienaatje en LilyB vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina