NOD groepje 26 augustus t/m 8 september - door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Niell, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aimra

    Aimra Actief lid

    2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Ja ook zooo vermoeiend. Je hebt ook van die mensen die ook standaard bij een vmk roepen dat je ongesteld bent geworden. Daar kan ik ook zoooooooo slecht tegen. Een vmk is geen ongesteldheid, menstruatie of uitgestelde ongesteldheid, opoe, rode duivels of wat dan ook. Het is een vmk. Punt. :mad:

    \Waarschijnlijk kan je moeder er zelf niet mee omgaan en maakt dit het in haar eigen hoofd beter?
     
    LilyB en Denise1 vinden dit leuk.
  2. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Ga maar beter klussen! ;)
     
    Smienaatje vindt dit leuk.
  3. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ik word gek denk ik. Vanochtend omo witte test. Net weer getest (testverslaafd remember) en nu staat er terug een lijn :confused::confused: maar ik heb al zoveel slechte ervaring met kruidvat testen... al dik vals positief mee getest ook.. ik ga ff naar apotheek morgenvroeg met een goede test maar eens. Ik wil duidelijkheid! Sta ff te trillen maar misschien is het weer voor niets :( het lijntje kwam na 1 minuut.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Fitgirl82, Julias, Romy1234 en 11 anderen vinden dit leuk.
  4. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    Ja klopt idd.. kan ze ook niet mee omgaan. Lastig want je wilt juist zo graag haar steun. Maar helaas dat gaat hem nooit niet worden in zulke situaties.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  5. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    Dat ziet er toch wel heel hoopvol uit hoor!
     
    Lisa890 en LilyB vinden dit leuk.
  6. Aimra

    Aimra Actief lid

    2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Het is misschien de progesteron die zit te werken of een griepje onder de leden. Je gaat vast nog niet ongesteld worden.

    Ik heb gisteren ook de verwarming in mijn huis aangezet :eek: Ik had het zo koud en was moe. Mijn vriend was nog aan het werken dus ik dacht maak het gewoon wat warmer hier. Hij was niet echt geamuseerd toen hij in de warmte thuis kwam:D Ook niet toen ik zei dat ik graag nudistje wilde spelen avond's :roflmao::roflmao:
     
    Ishaya, LilyB, Newbee26 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Aimra

    Aimra Actief lid

    2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Dit is een duidelijk streepje :) Na hoeveel minuten is de foto genomen? Hij droogt vast nog wat meer in?

    Waarom rijd je niet naar een Albert Heijn in de buurt en haal je de predictor even? Waarom wachten :p Testverslaafden wachten niet volgens mij ;)
    Ik hoop het zoooooooo erg voor je! Laat je de eerste zijn de onze lijst roze maakt❤️
     
    Lisa890, LilyB en Newbee26 vinden dit leuk.
  8. Aimra

    Aimra Actief lid

    2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    :(
    Ja lastig dit. Maar gelukkig zie je wel in dat het niet aan jou ligt maar aan haar eigen onkunde met moeilijke situaties om te gaan. Net als mijn stiefmoeder die alles gewoon negeert.
     
    LilyB en Denise1 vinden dit leuk.
  9. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    Heb gelukkig wel andere mensen om mij heen die het begrijpen.. jij ook?
     
    LilyB vindt dit leuk.
  10. Aimra

    Aimra Actief lid

    2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Ja die ken ik ook. Ik was er niet mee bezig en ik heb alles los gelaten. Echt allessssss.
    Maar joehoeoe ik heb op 10 dpo een positieve test en maar 1 x sex gehad in de vruchtbare periode:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

    Ik heb hetzelfde gevoel. Ik ben ook erg blij met dit groepje sneuneuzen❤️ Het moest zo zijn dat we hier samen kwamen :D Ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk geen zin had in een nieuwe NOD groepje. Het groepje van de vorige cyclus gaat namelijk ook door tot iedereen op roze is. Maar toen ik de naam sneuneus zag staan, dacht ik wel hier moet ik ook zijn :roflmao::roflmao:
     
    Stimpy84, Newbee26 en Denise1 vinden dit leuk.
  11. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.026
    17.040
    113
    Vrouw
    Ohh no :( ik ga heel hard mee duimen dat het alsnog door kan gaan
     
    LilyB vindt dit leuk.
  12. Aimra

    Aimra Actief lid

    2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Niet al te veel mensen moet ik zeggen. Mijn mama wil ik niet te veel belasten, omdat zij het zo verdrietig voor mij vindt dat het nog niet lukt. Mijn vriend is mega lief en begripvol en nog 2 vriendinnetjes waarvan er 1 zwanger is en de andere kinderen echt vreselijk vindt. Die laatste is merkwaardig, maar ze is bewonderenswaardig empathisch, waarschijnlijk omdat ze me het gunt. En jij?
     
    LilyB vindt dit leuk.
  13. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.026
    17.040
    113
    Vrouw
    Dat de lijn binnen de afleestijd er stond vind ik wel positief. Ik heb ook wel vals positief getest met de kv test maar dan kwam de lijn er na afleestijd.....
    Ik ga voor je duimen.. spannend!
     
    Lisa890 en LilyB vinden dit leuk.
  14. Denise1

    Denise1 Actief lid

    21 sep 2016
    377
    388
    63
    Fijn dat je vriend zo begripvol is..Mijn vriend is geen prater.. die is onzettend nuchter..
    Ik kan heel goed praten met mijn stiefmoeder en een paar vriendinnen..
     
    LilyB en Aimra vinden dit leuk.
  15. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ik had toen gelezen dat het een soort stabilisator is en het dus doet wat nodig is. Als er een disbalans is heft hij die op. Werkte na een maand of 3. Ik gebruikte het in de borstvoedingsperiode met het oog op “straks willen we graag weer zwanger worden en mijn LF vind ik nu tekort dus eens zien wat ik kan doen”
     
    LilyB en Aimra vinden dit leuk.
  16. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Nou jeetje die is toch hartstikke positief? In 1 minuut is toch binnen de tijd? Gefeliciteerd!!
     
    Lisa890 vindt dit leuk.
  17. Aimra

    Aimra Actief lid

    2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Een opsomming van mijn symptomen op 6 dpo:
    - Humeurig
    - Onredelijk
    - Emotioneel
    - Enorm veel afscheiding, maar dan echt absurd veel :eek:
    - Gevoelige borsten, maar dit is afnemend
    - Tepels minder gevoelig, je kunt er weer naar kijken :p
    - Moe
    - Vanochtend nog wat lichte krampjes die nu verdwenen lijken te zijn
    - En last but not least zoals ik gisteren al voorspelde het-gaat-niets-meer-worden-deze-ronde-gevoel
    - Temp nog niet hoger, 37 graden vanochtend (wel hoger dan basaal gelukkig)

    Dus dat :)
     
    Lisa890, myka27, Spectre en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. Newbee26

    Newbee26 Actief lid

    5 apr 2019
    103
    154
    43
    Vrouw
    Hahaha, girl you made my day
     
    LilyB, Nora92 en Aimra vinden dit leuk.
  19. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Lisa890
    Ik heb nog nooit valse roze lijntjes binnen aflees tijd gehad bij de 2v5 in de afgelopen twee jaar... Ziet er toch echt uit dat je zwanger bent hoor! Gefeliciteerd. :D en ja ik heb ook gehad 's ochtends negatief en einde van de middag positief. Als je kijkt op countdown to pregnancy zie je ook dat het grootste percentage van de vrouwen voor NOD op einde van de dag positief test en niet in de ochtend.
     
    Vlindertje95, Lisa890 en LilyB vinden dit leuk.
  20. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Zou idd groeipijn kunnen zijn...
    Heb vanmiddag mijn laatste ovu test gebruikt (ik weet het, heb wel 3 testen op een dag gedaan en vandaag 2 :oops:)
    Wil nu geen nieuwe meer halen, ik ga nu maar wachten of er een tempverhoging komt aankomende dagen...
     

Deel Deze Pagina