NOD groepje 26 augustus t/m 8 september - door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Niell, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja zou gewoon lekker blijven doorklussen samen. :) maandag moet je bellen toch? Ik ben nu in mijn doosje action testen beland. Dat zijn er nog vijf en dan hopelijk nooit meer ovu testen nodig. ;)
     
    Aimra vindt dit leuk.
  2. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Idd goed voor de vruchtbaarheid, ook schijnt het bij pcos een hele goede invloed te hebben EN het kan PMS verminderen...
    Lijkt mij een goed teken dat je cyclus afgelopen maanden netjes waren!
     
    neelatje vindt dit leuk.
  3. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Nee nee niet feliciteren aub, hoe goed bedoeld dat ook is. Ik durf echt nog niet hopen. Ik heb vorig jaar een echte valse positieve gehad, binnen de afleestijd, het was vreselijk de witte test erna..
    Morgenvroeg doe ik een predictor, hopelijk mag het dan wel echt zijn..
    Vind het wel heel raar vanochtend omo wit en nu een duidelijke lijn.. klinkt mij niet helemaal juist, we zullen het wel zien morgen. :oops::oops:
     
  4. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    En hij is ontzettend duidelijk!!!
    Oooh meis toch, ik snap dat je staat te shaken maar ik denk dat je mag gaan staan gillen en huilen hoor!!!(na een negatieve test is dit sowieso je eigen hcg) Sneuneus nummer 1 met een positieve test!!!
    Joehoeeee!!!!
    Ik duim op een mooie oploop en voor nu alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!
    ❤️❤️ is je zo gegund meid❤️❤️
     
    Aimra, Newbee26, Lisa890 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Mijn duimen draaien nu al hoor voor een mooie predictor morgenochtend!
    (Sorry voor de voorzichtige felicitatie, wist niet van je verleden met een valse test)
    Maar ik heb hele goede hoop bij je
     
    Vlindertje95, Newbee26 en Lisa890 vinden dit leuk.
  6. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Snap heel goed dat je voorzichtig bent. Zeker na zo'n eerdere vals positieve test. Duim voor je dat je morgen een mooie predictor hebt. :) ik weet uit ervaring wel dat hcg soms echt plotseling kan verdwijnen. Weet niet hoe lang er vorig jaar tussen de tweede test zat?
     
    Aimra, Newbee26, Lisa890 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. neelatje

    neelatje Bekend lid

    24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Duimen, duimen, duimen!!!
     
    Aimra en LilyB vinden dit leuk.
  8. Eulalia

    Eulalia Fanatiek lid

    17 okt 2012
    1.058
    949
    113
  9. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Wat een rare testen! Gebruik je deze normaal altijd? Ik heb voor de MMM enkel die met de smiley's gekocht omdat ik ook gek werd van die onzekerheid.. Je lichaam doet wel duidelijk iets.. Vingers kruisen dat je snel meer duidelijkheid hebt, dit is niet fijn!
     
    LilyB vindt dit leuk.
  10. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Oh mijn god, en dit van je eigen moeder? Vind het knap dat jij kan zwijgen na zulke opmerkingen.. Jij hebt duidelijk meer respect dan haar! Ik vertel bewust niet veel aan mijn moeder, want ik krijg ook regelmatig naar mijn oren dat het niet natuurlijk is heel die MMM, als de natuur je niet zwanger kan maken moet je er niet mee knoeien want dan loopt het fout enz enz... Ze beweert dat zij het nooit zou doen maarja, makkelijk gezegd ze kreeg mij en mijn broer zonder enige moeite. Ouders hé! o_O Dikke knuffel, en geen sorry, hier kunnen we luchten zoveel we willen ;)
     
  11. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Ik heb ze ooit 1x gebruikt, maar gebruikte al een hele tijd geen ovu testen meer, dit was alleen maar een “noodoplossing” om te kijken of mijn lichaam zelf iets zou doen na de vmk, ik krijg namelijk van mezelf geen eisprong en moest deze maand verplicht pauze van de gyn :(
    Wordt er zo dus ook niet veel wijzer door...
    Wil ook geen nieuwe meer halen, nu maar mijn temp afwachten..
     
  12. Smienaatje

    Smienaatje Bekend lid

    21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Komt voor mekaar!! :thumup:;)
     
    LilyB vindt dit leuk.
  13. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    #1213 Visje79, 21 aug 2019
    Laatst bewerkt: 21 aug 2019
    Oh wat is er weer veel gekletst. Mijn baas wilde me geen vrij geven toen ik vanochtend belde met het verzoek om alle sneue berichten te kunnen lezen nu mijn telefoon definitief overleden is, ziekmelden mocht ook niet, was geen geldige reden. Nou ja zeg.
    Dus niet alles helemaal kunnen lezen.....
    Maar @Lisa890 ik zie m hoor! Oploop please!
    @Stimpy84 strak plan. Gewoon zeggen dat ze niks kunnen doen, beiden infertiel (en sneuneuzen) en dan ineens een positieve test onder haar neus wrijven! Of nog beter, een baby!
    @Fitgirl82 ik ga duimen dat er alsnog een goede embryo teruggeplaatst kan worden. Wat is er nu aan de hand? Te weinig doorgedeeld nog?
    @DCG jeetje, jouw moeder kan er ook wat van. Het was nog niks??? Tja dat is wel een beetje die generatie. Toen kwamen ze erachter als ze weken overtijd waren. Wel super irritant dat ze nu deze zwangerschap een soort van ontkent, er was wel degelijk iets.
     
    Fitgirl82, Newbee26, Lisa890 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Temp je volgens de regels? Niet fijn als je hem niet kan vinden... Was dit vorige rondes ook zo? Je zit in ronde 4 zie ik, moest ik jou zijn ik zou niet te lang wachten om hier een keer mee naar de gynae te gaan. Beter vroeg geholpen dan maanden jezelf uit de nood proberen helpen.. veel succes!
     
  15. LilyB

    LilyB Niet meer actief

    Tja, ik ben nou eenmaal met manieren opgevoed haha en zou mijn moeder nooit een grote mond geven. Tuurlijk antwoordt ik wel met een onbegripvolle “jaja tis goed” en “hou maar op ik weet het” maar verder slik ik alles maar in. Ik denk dan maar dat ze gewoon niet weet waar ze het over heeft en niet doorheeft hoeveel impact alles eigenlijk op mij heeft....
    jouwe heeft dus ook niet veel empathie als ik het zo lees... is maar goed dat het forum er is waar we elkaar goed begrijpen, steunen en supporten❤️
     
    Aimra en Visje79 vinden dit leuk.
  16. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Mijn moeder is overleden, maar die had ook dit soort opmerkingen kunnen maken hoor. Maar mijn schoonmoeder neemt de honneurs waar. I quote: 'als het nu niet meer lukt is dat niet erg want jullie hebben -naam zoon-'
    OK, zij bepaalt even dat het niet erg is. Snap dat het lief bedoeld is, maar het is gvdmm hartstikke erg...... :cry:
    Zo, zeuren weer uit
     
    Vlindertje95 vindt dit leuk.
  17. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Oh shit
    Wat ga ik ontzettend hard duimen dat het morgen gewoon door kan gaan ❤️
     
  18. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
  19. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    17.974
    17.012
    113
    Vrouw
    Ohh wat erg die opmerkingen van je ouders.... hier weten m'n schoonvader en z'n vrouw het en mijn moeder, ongetwijfeld weet m'n vader het ook wel. Gelukkig nog geen vervelende opmerkingen gehad, ben wel blij dat m'n moeder het ook weet nu. Toch fijn om met iemand te kunnen bespreken hoe het gaat met onderzoeken etc, ff m'n ei kwijt te kunnen..
    M'n beste vriendinnetje weet het ook trouwens.
     
    LilyB vindt dit leuk.
  20. myka27

    myka27 Fanatiek lid

    6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Ohwwwww ik zie hem zeker
    Morgen de predictor halen en hopelijk daarop een duidelijker streepje
    Oehhh wat spannend
     
    Lisa890 en LilyB vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina