NOD groepje 26 augustus t/m 8 september - door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Niell, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hihi goeiemorgen :D
    Hopelijk idd vandaag een positieve ovutest :thumup:

Lisa890 en Nora92 vinden dit leuk.
  2. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Ohja de tietenprik, ook heel bekend mee. Ik liep hele dagen in mijn tieten te knijpen en als het dan even geen pijn meer deed dikke paniek :roflmao:
    12 dpo is volgens mij ook de ideale testdag, ik hoop en duim mee met jou! :thumup:

Aimra, Visje79, Denise1 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Spannend hoor!! Dat dat embryotje zicht maar lekker diep in je bm mag nestelen :)

Fitgirl82 en Lisa890 vinden dit leuk.
  4. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Yep, ook bekend mee. Toen we na IUI echt nog een keer wilde klussen maar onze zoon niet in bed te krijgen was hebben we pieter konijn opgezet op de tv en boven een vluggertje gedaan :D

Aimra, Stimpy84, Visje79 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Het is moeilijk te zien op de foto’s, maar volgens mij zie ik op de tweede foto een licht schaduwtje op de onderste test...
    Spannend! Hopelijk loopt ie mooi op

Aimra vindt dit leuk.
  6. LilyB

LilyB Niet meer actief

:roflmao::roflmao::roflmao: Hop bunny hop :roflmao::roflmao::roflmao:

Julias, Smienaatje, Visje79 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Vicky1989

Vicky1989 Lid

18 jul 2019
    23
    16
    3
    Vrouw
    In het echt lijkt het duidelijker dan op foto maar zoals ik zei kan ik het me inbeelden ook hoor, dus voorlopig beschouw ik hem als negatief :o:

8. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Welkom! Ik lijk héél vaag wel iets te zien denk ik... morgen opnieuw testen? Je maakt het spannend!! :)

9. Lisa890

Lisa890 Fanatiek lid

28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Hahaha oh jee ja ik dacht ook zoiets terwijl ik het aan het typen was :roflmao::roflmao:

Julias vindt dit leuk.
  10. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hier nog steeds geen ei te bekennen...
    Temp 36,6
    Op mijn kaartje is een flinke dip te zien en er staat nu een mooie “V” dus laat die tempverhoging maar komen :)
    Heb echt een vervelende buikpijn, al is het nog steeds niet de eipijn die ik herken... tis meer een soort menstruatiepijn ofzo. Gisteravond trok het ook door naar mijn lies en bovenbeen. Tussen de lakens werd het ook al een beetje pijnlijk (voor mij een teken dat mijn ei dichtbij is ;) )
    Hoop zo dat ik vanmiddag of hooguit morgen krom zit van de pijn!!! (Niet omdat ik het lekker vind hoor hahaha)

Aimra, Julias, wjvm en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. LilyB

LilyB Niet meer actief

En dan helpt het natuurlijk ook niet mee dat door het uploaden hier de kwaliteit flink achteruit gaat o_O
    Ik ga voor je duimen hoor :thumup:

Aimra en Vicky1989 vinden dit leuk.
  12. LilyB

LilyB Niet meer actief

Hahahaha gelukkig maar dan dat ik niet de enige ben die daar gelijk aan moest denken :p

Lisa890 vindt dit leuk.
  13. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Dank je wel lieverd❤️

Gisteren heb ik even wat afleiding gezocht en ben ik lekker gaan lunchen met mijn vriend. Heerlijk een paar uur in het zonnetje gezeten. S'avonds heb ik mezelf maar afgebeuld in de sportschool als een soort verwerkingstherapie :p Soms denk ik wel eens zou het niet makkelijker zijn als ik gewoon ga accepteren dat het niet zo is, ik simpelweg te laat ben en gewoon verder ga leven. Het is niet dat ik echt anti-conceptie nodig heb ofzo :roflmao: Ik bedoel dan de die-hard loslaatvariant... Nul hoop, nergens mee bezig, klaar, finito en next met wat dan ook. Dan mag ik mezelf verplaatsen naar een sneuneusrouwpaginaclubje ;) Zodra mijn eisprong echter in aantocht is merk ik dat ik snel van deze gedachte af stap en toch weer een zaadjesvoorraad wil :p Herkenbaar voor iemand?

neelatje, Stimpy84 en Ro1990 vinden dit leuk.
  14. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Oh jeetje wat naar en vooral ook stom :(
    Zet je jezelf weer op de lijst met je volgende NOD?

15. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Wat een stomme assistent zeg! Je bent met aantoonbaar hcg in bloed boven 5 of 10 hcg (ligt een beetje aan het ziekenhuis geloof ik) sowieso zwanger. Ik hoop dat je het van je af hebt kunnen zetten gisteren. Hoe voel je je nu?

Wat lief dat je man zo reageerde. Lekker met elkaar genieten nu :)

Ik kan me bijna niet voorstellen dat je pas zaterdag gaat testen als testverslaafde ;););) Het zou overigens wel goed zijn als je dat pas zaterdag zou doen.
    Verblijd je ons met een nieuw mooi roze oplooptestje zodra deze er is?

Lisa890 en LilyB vinden dit leuk.
  16. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Hoe laat moet je naar de gynaecoloog? Deze zal ongetwijfeld een echo maken en dan zien ze of er een dominant eitje is en hoeveel mm deze is. Heel veel succes vandaag :) En laat je weten hoe het ging?

Smienaatje, Stimpy84 en LilyB vinden dit leuk.
  17. LilyB

LilyB Niet meer actief

Wat fijn dat je even lekker afleiding hebt gezocht! En daarna even jezelf afgebeuld hebt, is idd een goede vorm van verwerking :p even alles er uitzweten en koppie leeg maken..
    Snap je gevoel hoor, wij vrouwen zijn nou eenmaal wispelturig haha. Nee even serieuze, snap wel dat je zo denkt, na steeds die tegenslagen en teleurstelling, ik denk dan ook vaak “het hoeft niet meer want het gaat toch nooit lukken”.
    En idd, zodra het ei eraan komt verdwijnen die gedachten als sneeuw voor de zon en ga je weer vol gas ervoor.
    Houd moed lieverd, het gaat goedkomen ❤️

Stimpy84 en Aimra vinden dit leuk.
  18. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Het kan nog deze ronde. Ik blijf nog even duimen voor :)

LilyB vindt dit leuk.
  19. LilyB

LilyB Niet meer actief

Veel succes bij de gyn vandaag @Spectre

Spectre vindt dit leuk.
  20. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    De tante van de buurvrouw van @Nora92 heeft drie zussen, je vergeet mijn stiefmoeder :roflmao::roflmao::roflmao:

Nora92, Stimpy84 en Visje79 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina