@Visje79 Voor jou schiet het ook al op Slim dat je gewoon niet test. Als ik nu test en deze is wit (uiteraard, de kans van niet is vele malen groter dan van wel) dan denk ik dat eigenlijk ook dat dat beter zou zijn. Maar vanavond denk ik daar ineens dan weer anders over. Dan overwint de nieuwsgierigheid. @DCG En hoe is het bij jou? Het is bijna opvallend als je even niets gepost hebt @Denise1 Succes met de nachtdiensten de komende dagen. Hopen dat je gauw raakt prikt op een gevoelige borst
Ik heb ook last van m'n borsten maar ik heb ook het idee dat ik dat altijd wel heb.. Heb me voorgenomen deze ronde symptomen te negeren en niet te googlen Ik heb geen verstand van tempen dus daar kan ik je helaas niet bij helpen!
Alles gelezen, maar echt te veel om te reageren! @Ro1990 gefeliciteerd met je vaste aanstelling! Zo fijn die zekerheid! Ik duik juist in de onzekerheid met een nieuwe baan per 30 september, maar wel heel erg aan toe! Eindelijk en stap verder! We gaan wel zien hoe dat loopt. @Enigma lekker zo'n vooroordelende buurvrouw. Hopelijk mag jij snel pronken met een mooie babybuik. En dan roep je tegen je honden iets in de trant van: kom kindjes, doorlopen, mama voelt zich nu hondsberoerd door jullie broertje of zusje... Dan ben ik wel heel hebberig met 3 honden en 2 kinderen. Ik wil gewoon voor iedere hond een eigen kindje... @Lisa890 je test is prachtig! Ik snap je angst en confrontatie. Je weet niet hoe het gaat lopen, maar nu kun je eraan vast houden dat je zwanger bent en het nu goed zit! Dikke knuffel!!! Hier nu 5dpo met een prachtige temp voor mij van 36,8. Basaal is rond de 36,1/3. Prikt in tiet... Nee echt geen symptomen... Maar dat heb ik ook eigenlijk nooit. Alleen een buik die wat doet en misselijkheid en kokhalzen zijn vroege symptomen. Nergens last van nu... Maandag ff lekker kamperen. Maar of ik dan voor 3 nachten gaat tempen...? Misschien laat ik het wel ff los
Hmm als ik zo een kaartje zou hebben zou ik al in gedachten in een volgende ronde zitten Een lage temp is hier nooit een goed teken. Vind je stijging ook niet echt joho Maarrrrr dat is als ik ........ Wie weet voor jou een hele andere betekenis hope so!
Oe, spannend hoor, dat klinkt richting loslaten, heel gevaarlijk, word je namelijk a la minute zwanger van. Dus ik zou toch gewoon weer gaan googelen.
Nou loslaten niet hoor anders zat ik niet dagelijks op dit forum . Zou wat zijn je als ik nu opeens wel zwanger zou raken. Ik heb vanacht echt tien dromen gehad en allemaal super realistisch, heel raar. Ben ook niet echt uitgerust nu . Achjaa straks bbqen en wijntjes drinken want ik ben nog altijd niet zwanger .
Bij mij is een tempodaling normaal direct dezelfde dag een bloeding. Maar dat denk ik niet nu. Ik vind mijn stijging ook niet super. Nu heb ik wel een paar kortere nachten gehad (ik houd me niet aan de regels), maar normaal gesproken heeft dat geen invloed op mijn temperatuur. Vannacht maar eens goed nachtje slapen en kijken wat de temperatuur morgen doet. Bij de laatste zwangerschap had ik op 7/8 dpo een dipje en op 9/10 dpo in de middag een postitieve test. En daarna steeg de temperatuur goed door. Ik zit sowieso in gedachten al in de volgende ronde Ik wilde al mijn nieuwe NOD op de lijst zetten
Eisprong is op zeker geweest. Ik heb namelijk follikelmetingen gehad. De eerste vraag gaat zijn, houd je je aan de regels? En het antwoord gaat zijn: je houdt je niet aan de regels. Ik ga maar niet posten daar. Word ik ook alleen maar meer onzeker van. Jullie sneuneusjes zijn toch wat vertrouwder
Omowitte kv2v5 test op 10 dpo in de ochtend. Temp 37,1 Haapff ergens wil ik denken dat het nog te vroeg is maar ik vrees game over dinsdag. Grrrrr
Zolang er geen bloed is is er nog hoop Hier ook al bezig met een nieuwe ronde hoor, en dan moet mijn eitje zelfs nog komen
Ah shit nee, witte testen zijn stom! Temp is nog hoog, dus het kan zeker nog Ik hoop wel even voor je verder