Lekker slapen en vooral ons gauw besmetten met hcg We zijn ongeduldig en laten niet los, mogelijk is een hcg-besmetting een oplossing
Pff ik kom net van een verjaardag, ben er weer helemaal klaar mee. Komt de vader van een vriend van mijn vriend naar me toe legt z'n handen ok m'n buik en zegt "gaat het goed"? Ik dacht echt whut . Vervolgens hebben nog drie mensen gevraagd of ik nog aan kinderen ging beginnen.. Dan denk ik echt, je moest eens weten.. Het blijft een ongelofelijke kut vraag als het niet zo soepel gaat als je wilt. Mensen staan daar echt niet bij stil helaas.
Zullen we even een lijstje maken met wie wil en zo ja wat de voorkeur heeft? Zoiets? @Enigma - WhatsApp of Telegram @wjvm - Telegram (voorkeur), whatApp zou mogen @Newbee26 - voorkeur onbekend @myka27 - voorkeur onbekend @Aimra - WhatsApp of Telegram @Ro1990 - WhatsApp of Telegram
k Ja naar dit. Verjaardagen zijn confrontatiemomenten. Met deze vraag moet je toch iets uitkijken. Ik denk alleen dat mensen in het algemeen er niet bij stil staan dat het soms niet zo gemakkelijk gaat. Zet maar gauw van je af hoor.. als het je lukt. Aan mij wordt niet meer gevraagd of of ik nog aan kinderen ga beginnen, maar ik krijg de volgende ongevraagde mening: als je niet gaat opschieten met kinderen krijgen, dan kan het niet meer he? En dan vervolgens alsof ik dat zelf niet wist: de tijd dringt hoor, vrouwen kunnen niet eeuwig kinderen krijgen. En soms wordt daar nog aan toegevoegd: je kunt natuurlijk ook gewoon een donor nemen net als Janet Jackson (of ... ieder willekeurig ander bekende persoon die nog een kindje heeft mogen krijgen op later leeftijd). Als ik vervolgens vraag of ze met deze excellente fertiliteitskennis misschien ook een oplossing hebben voor herhaalde miskramen is het stil
Zullen we even een lijstje maken met wie wil en zo ja wat de voorkeur heeft? Zoiets? @Enigma - WhatsApp of Telegram @wjvm - Telegram (voorkeur), whatApp zou mogen @Newbee26 - voorkeur onbekend @myka27 - voorkeur onbekend @Aimra - WhatsApp of Telegram @Ro1990 - WhatsApp of Telegram @Spectre - geen voorkeur
Jaa ik weet het maar toch irritant . Mijn vriend is 14 jaar ouder dus ms daarom.. Ik weet ook wel dat het niet vervelend bedoeld is maar ik ga er toch niet goed op .
Ik heb line messenger. Is dat het zelfde als telegram? Hoe onbeleefd en onbeschoft mensen soms kunnen zijn.... Ze met hun neus op de feiten drukken is hopelijk dan een fractie van pijn
Jeetje zeg, dat mensen daar niet beter bij nadenken voor ze zoiets vragen...... Vind het sowieso een stomme vraag. Alsof het een ander iets aangaat, als er een baby komt dan komen ze dat vanzelf wel een keer te weten. Hier ook al vaker, en ja meestal op verjaardagen, de vraag gehad 'en komt er nog een tweede?' Uhhh wat gaat jou dat aan???
Ik geef dan de voorkeur aan telegram als dat zonder telefoonnummer kan. Maar vind het hier ook helemaal prima. En volgens mij is ons nod-groepje niet echt standaard . Ik hoef ,schat ik in, nou niet als het ooit zal lukken ineens over te stappen naar een groepje feestneuzen die niet weten wat een sneuneus is.