Ik doe niet aan verjaardagen en familiedagjes en dat soort meuk. Mensen die mij kennen stellen dit soort vragen niet en maken niet dit soort opmerkingen. Voor dat soort shit heb ik mijn moeder (die volgens mij stiekem.heeft.gegoogled want die zegt ineens een stuk minder rare dingen) In mijn familie doen ze aardig in je gezicht en steken een mes in je rug (goed gemerkt na het onaangekondigd trouwen) en vinden dat hun kijk op de wereld, de weg en de waarheid is. En als we hier toch met de billen bloot gaan; ik ben vaak niet van klakkeloos sociaal wenselijk gedrag vertonen; als voorbeeld een conversatie met een lid van de schoonfamilie van mijn tante, de zus van mijn moeder. T; gaan jullie nog aan kinderen beginnen? Ik; masturbeer jij nog? T; nou, wat is dat nou voor vraag? Ik; nou, net zo onpast als die van jou! Ennnn, hoe was jullie vakantie? Lekker weer gehad? Als je dat laaste op 1 adem doet, komen ze er niet meer op terug en ze lopen niet weg en blijven dus in dat wat nare gevoel want je stelt een sociale vraag waar de verplichting gevoeld wordt om braaf te antwoorden. Kan het iedereen aanraden.
@myka27 Je kunt een username invullen en die geeft je nummer niet weer. Even zoeken waar het staat. Zie de foto van @Ro1990
Hier voorkeur voor app maar hier blijven vind ik ook prima. Ik gok namelijk dat beide niet zo werkt, bij eerder groepje in 2012 iig niet. Hebben overigens nog wel de appgroep! Update: temp gestegen van 37,0 naar 37,2 op 11 dpo. Morgen weer testen aangezien hcg verdubbeld per 24 uur en ik vandaag geen mogelijkheid heb tot stiekem testen.
Het downloaden is inderdaad met telefoon nummer van telegram. Maar daarna ga je naar instellingen en kun je een gebruikersnaam invullen. En daar kun je mensen op zoeken en een berichtje sturen. Zie foto. Ik ben vroeg wakker, heb getemd en die is flink gekelderd 35,6.. dus menstruatie zal nu toch wel snel komen... Ik heb gauw de was aangezet, en ga nu nog effe proberen te slapen.
Watttt?? Z’n hand ook op je buik, jezus, das toch ontzettend intiem? Alleen mijn man zit aan mijn buik. Ik snap niet dat het nog steeds niet doorgedrongen is tot mensen dat je dit niet kunt vragen. ‘Aan kinderen beginnen’ alsof je een potje kaarten begint. En het enige wat je kan doen is vaag zijn en zeggen dat alles op zn tijd komt..... Terwijl je eigenlijk in huilen uit wil barsten omdat je al meer dan een jaar ‘begonnen’ bent. Maar dat aanraken is echt wel een stap te ver. Was ie dronken?
Hahaha deze ga ik oprecht onthouden. Ik ben ook niet zo van de verjaardagen. Dit was van een vriend van mijn vriend en ik was vorige keer ook al niet meegegaan. Die mensen zijn allemaal twee keer zo oud als ik en heb er totaal geen klik mee. Maarja ik zei al tegen m'n vriend nu hoef ik een jaar niet meer mee .
Ja iedereen is daar altijd dronken . Ik was gisteren al zo blij dat mijn vriend op een gegeven moment nee zei tegen nieuwe biertjes. Meestal is hij daar niet zo'n held in.
Dat is een mooie tempstijging Hcg verdubbelt gemiddeld in 48-72 uur Kan eerder en kan ook langer. Als je al hcg zou hebben en dit kwam gisteren op een test van 25 miu (KV2) naar voren, dan zal dit helemaal zichtbaar zijn op een gevoeligere,10 miu sensitest Dat kun je in principe dezelfde dag, een dag later etc wanneer je wilt testen Ben super benieuwd Had die kv2 test binnen de afleestijd geen streep? Echt helemaal niets? Pas daarna?
Pfff bizar wat mensen zich denken te kunnen permitteren. Vriendin van mij heeft kindje met syndroom van Down, hoort nog regelmatig van mensen ongevraagd: ‘daar zijn tegenwoordig toch testen voor?’ Echt ook weer bizar bizar
Nou dames wat een heftige nacht dit. Mijn vriend viel met zijn hoofd tegen een stenen tafeltje, bewustzijn verloren en daarna helemaal verward. Afgevoerd door de ambulance om een bloeding uit te sluiten. Scans waren gelukkig goed dus alleen een zware hersenschudding. Hij ligt nu ter observatie. En ik wandel nu net het ziekenhuis uit, want ja de metro's rijden op zondag pas vanaf 8 uur en in alle haast had ik mijn pinpas thuis laten liggen pff. Wat ben ik geschrokken zeg.
Echt buiten afleestijd dus ik durf niet ik wil nog 1 dag in twijfelmodus, dat kan ik beter hebben dan vandaag een witte test. Op 12 dpo heb ik bij alle 3 een positieve test gehad dus dat voelt prettiger en hee maandag was plan A he, gister was een oopsietest had ik eigenlijk nie moeten doen en had m gewoon weg moeten gooien!
Oh neee waf heftig!!! Wat zal je geschrokken zijn!’ Hopelijk knapt ie snel op! Al zal ie vast nog ff hoofdpijn hebben!
Lieve sneuneusjtes, dit is het lijstje nu tot zo ver. Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben. Wie wilt nog meer erbij gevoegd worden? Aangezien sommigen alleen de voorkeur nog geven aan Telegram (en dit nog wat anoniemer kan), zullen we dan eerst op Telegram beginnen? We kunnen altijd nog over naar de WhatsApp Bijvoorbeeld zodra we ooit een sneuneusbijeenkomst of een sneuneusledendag hebben gehouden ofzo @Enigma - WhatsApp of Telegram @wjvm - Telegram (voorkeur), whatApp zou mogen @Newbee26 - voorkeur onbekend @myka27 - voorkeur onbekend @Aimra - WhatsApp of Telegram @Ro1990 - WhatsApp of Telegram @Spectre - WhatsApp of Telegram @Julias - voorkeur onbekend @Stimpy84 - Telegram @Xavina - WhatsApp of Telegram @Vlindertje95 - WhatsApp of Telegram @Visje79 - WhatsApp of Telegram
Ik heb ook telegram. Na sneuvelen telefoon niet opnieuw geïnstalleerd. Even kijken hoe het ook alweer werkt.....