NOD groepje 26 augustus t/m 8 september - door tot alle sneuneuzen op roze staan

Discussie in 'NOD forum' gestart door Niell, 30 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ro1990

Ro1990 Actief lid

15 mrt 2019
    337
    365
    63
    Vrouw
    Jeetje wat schrikken!! Beterschap met je vriend meis ❤️❤️

Vlindertje95 vindt dit leuk.
  2. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Zie nu het laatste bericht.....

Aimra vindt dit leuk.
  3. Vlindertje95

Vlindertje95 Bekend lid

13 jul 2018
    635
    938
    93
    Vrouw
    Dat zeker, duik gelijk mijn bed in nu!

4. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Oh jeetje. Wat is dat schrikken zeg. Gelukkig zijn de scans goed. Hopen dat hij snel weer een beetje opknapt. Moet je ver lopen? Gauw je bedje in en wat bijslapen

5. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Had maar 1093 nieuwe meldingen op telegram...... zit in een paar groepen voor mijn werk, maar op stil gezet.... ook whatsap, dus. Maar je kunt me vinden onder Maaike17
    (Dat is een schuilnaam, Visje is mijn echte naam ;) )

Enigma, wjvm en Aimra vinden dit leuk.
  6. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Ik heb je er nog tussen gezet :) Voorkeur Telegram?
    Als er veel berichten tegelijk binnen komen dan de zwpagina het blijkbaar niet handelen

7. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

8. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Nee maakt niet zoveel uit. Neem aan dat er geen crazy bitches tussen zitten die niet om kunnen gaan met het kennen van telefoonnummers van andere mensen....

Aimra vindt dit leuk.
  9. neelatje

neelatje Bekend lid

24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Jeetje.. wat heftig! :eek: Sterkte! En pas ook goed voor jezelf!

10. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Hoi dames,

Zou ik hier ook mogen meeschrijven? Wij hebben inmiddels 3 miskramen gehad... de laatste in maart met 9 weken en opgewekt met medicatie.. wij hadden stille hoop dat ik snel zwanger zou zijn maar helaas... maandag 16 sept eerste afspraak bij gynaecoloog!

Mijn nod is 1 of 2 september... Misschien is het ziekenhuis toch niet nodig? Vingers crossed!

Hier ook de idiote opmerkingen om me heen.. 1 vriendin van me wou geen vriendinnen meer zijn na 18 jaar omdat zij zwanger was en ik had een miskraam ... we hadden geen overeenkomsten meer volgens haar..

Mijn moeder belde zo'n 2 week geleden toen we op vakantie waren in Spanje hoe t was.. dus ik zei ja geweldig al heel de week ongesteld.. bij thuis komt. Ja je bent vast zwanger zo'n raar verhaal.. euhm are you kidding me? Heel de week met een bloed poes gelopen!!

Succes allemaal x

11. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw
    Mijn temperatuur was vanochtend weer gestegen naar 37.1 :)

Einde van de middag maar weer eens een testje doen. Niet dat ik denk dat daar een roze streep staat ofzo, maar meer om het uit te sluiten :o:
    In principe kan het nog op 9/10 dpo. Je lf doet er niets meer aan toe als je zwanger bent :D Op een of andere manier denk ik dan altijd game over.

We gaan morgen tickets voor onze vakantie boeken. Met een beetje geluk is mijn volgende ovulatie in die week :p

Lisa890, myka27 en Spectre vinden dit leuk.
  12. Ro1990

Ro1990 Actief lid

15 mrt 2019
    337
    365
    63
    Vrouw
    Hmm ik ben wel een crazy bitch hoor dus zou nog even nadenken als ik jou was :roflmao:

Mijn naam is Row1990 op Telegram!

Newbee26 en Aimra vinden dit leuk.
  13. Ro1990

Ro1990 Actief lid

15 mrt 2019
    337
    365
    63
    Vrouw
    Wat een vriendin zeg :mad: wat naar van haar! Je bent dan al zo verdrietig.. Welkom in de nieuwe groep! We zijn nu ook bezig een Telegram groepje te maken :). Hoop dat je snel zwanger bent ❤️

14. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Het is voor mij dan wel duidelijk hihi... dan ben je dus geen vriendin.. daaag en hooo dat je verder erg gelukkig wordt met je leven! Ja ik lees hier nu een weekje mee.. maar jeetje er wordt hier zoveel geschreven... soms echt even tijd nodig om alles bij te lezen... wat is telegram precies?

Jou nod is ook 1 sept zag ik! Spannend:)

15. Aimra

Aimra Actief lid

2 jun 2019
    327
    434
    63
    Vrouw

Welkom in ons sneuneusgroepje! Je moet zelf even de lijst opzoeken als je jezelf daarop wilt plaatsen. Ik weet namelijk niet waar deze is en nog maar 1 sneuneus is op roze :p dus de lijst is al lang niet voorbij gekomen.

Wat verdrietig dat je 3 miskramen heb gehad :( Daar heb ik zelf helaas ook enige ervaring mee. Goed dat je een afspraak bij de gynaecoloog hebt. Bij 2 of 3 miskramen val onder de categorie "herhaalde miskramen" (in sommige ziekenhuizen hebben ze een aparte afdeling hiervoor) en kunnen ze wel wat onderzoeken doen om te kijken of er een oorzaak is. In NL zijn die onderzoeken al niet al te uitgebreid. Maar het is een goede start. Welke leefttijd ben je?

Naar dat jouw vriendschap op deze wijze is geëindigd :eek:Klinkt als iemand die jouw vriendschap ook niet waard is met deze aparte gedachtengang. Maar dan nog is het niet leuk.

Heel veel succes voor deze ronde!

16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.057
    18.853
    113
    Vrouw
    Balen :(
    K ga zo nog eens kijken naar dat Telegram dan haha

17. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    WoW wat heftig, gelukkig gaat het goed met hem. Nu even lekker slapen.

18. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    20.057
    18.853
    113
    Vrouw
    Ohh jeetje zeg, snap dat je geschrokken bent! Gelukkig met een sisser afgelopen.... sterkte en beterschap voor je vriend

19. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Haha ik zal hem straks eventjes gaan opzoeken en mezelf erbij zetten! Hoop dat deze lijst heel snel compleet op roze mag! Wanneer verwacht jij je nod?

Klopt hoor.. wij hebben al een genetisch onderzoek gehad .. was allemaal goed en ik heb stollingsonderzoek gehad en ook dit was prima. Gynaecoloog heeft toen verteld dat ze er wel vanuit ging dat ik snel weer zwanger zou zijn " of het bleef zitten was een tweede " .... als dit niet het geval was moest ik weer bellen... en nu dus de afspraak voor 16 september en dan maar verder kijken.. ik ben 26 jaartjes jong!

Ze had niets om met mij over te praten
    . Ze zag het voor zich om gezellig te gaan babyshoppen we zouden 6 week verschillen ik was anders 21 oktober uitgerekend geweest.. maargoed je doet er niets aan, vind het heel jammer maar als ze niet voor mij klaar kan staan.. en zoveel meer dingen met haar... het is goed zo:)

Spectre en Aimra vinden dit leuk.
  20. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Lieve sneuneusjtes, dit is het lijstje nu tot zo ver. Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben.
    Wie wilt nog meer erbij gevoegd worden?

Aangezien sommigen alleen de voorkeur nog geven aan Telegram (en dit nog wat anoniemer kan), zullen we dan eerst op Telegram beginnen?

We kunnen altijd nog over naar de WhatsApp :) Bijvoorbeeld zodra we ooit een sneuneusbijeenkomst of een sneuneusledendag hebben gehouden ofzo :roflmao::roflmao::roflmao:

@Enigma - WhatsApp of Telegram
    @wjvm - Telegram (voorkeur), whatApp zou mogen
    @Newbee26 - voorkeur onbekend
    @myka27 - whatsapp of telegram
    @Aimra - WhatsApp of Telegram
    @Ro1990 - WhatsApp of Telegram
    @Spectre - WhatsApp of Telegram
    @Julias - voorkeur onbekend
    @Stimpy84 - Telegram
    @Xavina - WhatsApp of Telegram
    @Vlindertje95 - WhatsApp of Telegram
    @Visje79 - WhatsApp of Telegram

Telegram staat nu op tel, dus ik kan erbij hoor :)

Deel Deze Pagina