Oja, helemaal van slag door de cd 24 onder je berichtje Wel naar hè, maar niet weten waar je aan toe bent
@Visje79 veel succes morgen! En hopelijk een 2e streepje op de test! @Vlindertje95 jeetje wat schrikken zeg!! Hopelijk knapt je vriend snel weer op, zal wel even nog flinke hoofdpijn zijn (en overgeven??) @CupCake88 veel plezier meid! Geniet ervan Wat betreft telegram; ik blijf ook liever gewoon hier, aangezien het hier al moeilijk is om bij te benen.... Zo hey, mijn bloed kookt gewoon! Zitten we lekker buiten, horen we de buren praten met hun visite. Zegt de schoonzus dat ze van de ac af is ivm maagbloedingen. Hun grappen “oh dan komt er nog een nummer 3” waarop de schoonzus zegt “oh nee absoluut niet! Ik ga ook niet testen want als het er zit, zit het er en laat ik het GEWOON weghalen” WTF??!!!! Het liefst had ik over de schutting gesprongen en haar een goeie stomp tussen haar ogen verkocht!! Wat een vies, rot kutwijf!!! Wij moeten jaren wachten en dan nog een vmk erbij en zij laat het “gewoon” weghalen Ze had een goeie maagbloeding moeten krijgen, dat ze nooit meer zulke uitspraken had kunnen doen!!!! Sorry hoor, maar hier wordt ik ZO giftig van!
Misschien toch een ovulatiebloeding? Ik wacht ook nog steeds op mijn ei, inmiddels cd19 en alle “vruchtbaarheid” is weg dus denk dat er geen “natuurlijk” ei in zit voor mij
@Aimra succes met de volgende test meid!! Ik hoop toch zo hard dat er snel een 2e lijn verschijnt! Dat je temp weer gestegen is klinkt al gunstig Oh heerlijk even lekker op vakantie! Waar gaan we naartoe?
@angela22 welkom bij de club Jeetje wat een vriendin zeg!! Alsof je haar steun niet nodig had zeg!! Zulke “vriendinnen” ben je maar beter kwijt dan rijk!!
Hoi dames, Ik heb opeens bruine afscheiding. Wat zou dit zijn aankomende menstruatie of beginnende zwangerschap?! Temp was vanmorgen ook hoog, alleen heb het niet nauwkeurig kunnen bijhouden . Ik zit met onzekerheid en kan niks anders doen dan afwachten....
Hoeveel dpo zit je?? Met een hoge temp klinkt het nog wel positief, maar helaas kan je temp ook pas tijdens de menstruatie zakken....
Ik weet het echt niet.. we hebben niet vaak geklust deze maand, zie mijn tempKaartje. Mijn gevoel zegt dat (als er een ei is gesprongen) dat ik em gemist heb. Bruine afscheiding is bij mij altijd beginnende menstruatie. Ik heb alleen lichte steken geen menstruatie krampen.
Ik zie dat je vorige cyclus ook een lange was... het is voor nu dus idd even afwachten. Het kan dus zowel een innesteling zijn als toch een aankomende menstruatie. Even aankijken of het doorzet of alleen bij bruin blijft.
@Ro1990 wat een idioten op dat feestje. Ook nog eens aan je buik zitten. Ik zou ook niet meer meegaan naar zulke feestjes @Aimra oh ja, het 'je wordt er niet jonger op'. Vreselijk! Ik ben gewoon al volledig afgeschreven geloof ik. Krijg geeneens meer opmerkingen. Al zou dat ook kunnen komen door die ene keer dat ik het zo zat was dat ik a là @Stimpy84 een opmerking heb gemaakt tegen een oudtante. Nou Enigma, en wanneer neem jij eens een vriend mee. Je wordt er tenslotte niet jonger op hè, het is toch wel tijd voor een huwelijk! Aan kinderen hoef je ook al niet meer te beginnen. Goh, tante maar eens kijken of ik dat nog voor uw begrafenis kan plannen, u wordt er tenslotte ook niet jonger op hè! Daarna werd er niet meer tegen me gepraat. Heerlijk rustig! En ik ben normaal wel van het sociaal wenselijk en mijn mond houden voor de lieve vrede, maar was er zo klaar mee! (allemaal van die vage familieleden met iets teveel bessenjenever en bier op, dus de 'in mijn tijd werd je gewoon een ouwe vrijster genoemd' opmerkingen en 'ja die krijgt geen kinderen meer' waren niet van de lucht). Gelukkig hebben we niet zo vaak zulke feestjes en feestjes waarvan ik al vermoed dat het deze kant opgaat sla ik nu met alle liefde over. Bij telegram heb je om je aan te melden inderdaad wel je telefoonnummer nodig, maar daarna kun je wel alleen op gebruikersnaam toegevoegd worden aan een groep en hoef je dus je nummer niet te geven. Werkt best makkelijk. En waarschijnlijk ben je jong als je het niet kent... aangezien mijn moeder ook telegram gebruikt Al zijn er inmiddels al 30 pagina's of zo bijgekomen die ik nog moet lezen, dus waarschijnlijk iets met mosterd en maaltijd nu Ik zal even mijn gebruikersnaam opzoeken en pb'en. Een collega van me was zwanger en had al een kindje met Down. Daar waren de opmerkingen ook niet van de lucht. Mensen zijn echt onbeschoft! Allemaal in de trant van als het nog 'zo één' was dat ze die dan toch wel weg liet halen, of hoe ze het in haar hoofd kreeg nogmaals zwanger te raken terwijl ze al een mongool had en de topper... oh je wilt nog graag een gewone zeker. Echt ongelooflijk wat mensen roepen. Jeetje wat een schrik! Mag hij vandaag weer naar huis of houden ze hem nog een nachtje? @angela22 welkom! En leuk zo'n vriendin. Die ben je ook liever kwijt dan rijk. Pff spannend morgen! Doe maar gewoon een mooie positieve test, dan hoeven er ook geen ingewikkelde keuzes te komen. Aarrgh die zenuwslopende wachtweken! Ik zou (lekker makkelijk zeggen vanaf de zijlijn) nog niet testen. Liever ongesteld dan omowit testen nu. Volgens mij ben ik weer redelijk bij met reageren. Hoe ik straks weer moet gaan werken is me nog een raadsel, daar heb ik helemaal geen tijd voor! Ook nog ondertussen de zoektocht naar ei. Sinds gisteravond ineens al vruchtbaar slijm. Test vanochtend ook al iets donkerder, dus ik weet het niet zo goed. Kan wel eens wat eerder worden dan gedacht, maar hoop eigenlijk wel dat het nog een paar dagen duurt! Heb donderdag een afspraak bij de tandarts waardoor ik al later naar mijn werk moet. Die ga ik nu toch maar afzeggen. Sowieso twee keer in een week vrijnemen kan ik niet maken (ook nog eens eerste werkweek na vakantie), maar kan nu ook nog wel eens donderdag worden dat ik naar de kliniek moet. Die gok ga ik maar niet wagen om twee afspraken tegelijk te hebben of zelfs twee keer op een dag een paar uur weg moeten van het werk.
Je kan je altijd nog bedenken Zelf vind ik telegram wel handig en sneller wua reageren, nu hoef i niet eerst naar het forum hihi
Een groepje op facebook klinkt superleuk! Hallo iedereen trouwens Het was een erg druk weekend hier, ik ga nu eventjes 12 pagina's bijlezen
Jeetje dat is echt niet fijn zo'n harde migraine Hopelijk voel je je beter intussen! Misschien heb je dat al in een volgend bericht getypt maar oh jee het is bijna onmogelijk om alles hier bij te houden Ik lees dat je toch nog aan provera zal moeten, bah! Ik had echt gehoopt dat je eigen lichaam het ging doen, het zag er zo positief uit! Een dikke knuffel!
Yep, hier hetzelfde. Ik ga geen uitgerekend groepje in. In december had ik dat wel gedaan en ik vond het heel zwaar om nog gezellig te blijven kletsen terwijl ik op een miskraam aan het afstevenen was. "Vandaag net een sterk hartje mogen horen!" kwam gewoon te hard binnen terwijl ik aan de cytotec zat.. Ik weet zelf ook nog niet hoe lang ik op het forum ga blijven, in elk geval blijf ik nog een tijd in dit groepje! Ik ben gewoon veel te benieuwd en wil helpen meeduimen met jullie!
Als jullie het niet erg vinden houd ik het bij het forum hier.. Ik zit met mijn collega's van het werk al op whatsapp en krijg daar alleen al 30 keer per dag een "ping" van op mijn telefoon. Ik denk dat ik een beetje gek word als er daar nog een groot groepje bij komt
Daar is mijn eitje al! Later dan normaal maar nog zeker welkom. Daardoor verschuift mijn NOD wel naar 7 september. We hebben vanochtend nog geklust. Zal morgen wel nog even een keer moeten denk ik.