Ja klopt. Maar zelfs voor die tijd vond ik het erg zwaar allemaal omdat ik pas laat mijn echo gepland had. Vind elkaar zo steunen bij het zwanger raken veel leuker. kinderkamers uitkiezen etc kan ik wel zonder steun hihi
Welkom! Je hebt al een zwaar parcours achter de rug lees ik Hebben ze destijds onderzocht wat de oorzaak zou kunnen zijn? Hebben ze je progesteron waarde toen ook gecontroleerd? Heel veel succes met je afspraak bij de gynae! Hopelijk krijg je vlug hulp, maar natuurlijk duim ik ook meer dat dat gewoon niet meer nodig zal zijn En wat een tr*t zeg die "vriendin" van jou! Laat haar maar stikken! En je moeder... nou ja je zal hier wel lezen dat er veel van ons gelijkaardige ervaringen hebben met hun moeders, waaronder ikzelf
NOD-lijst 26 augustus t/m 8 september deze sneuneuzen gaan door tot allemaal op roze 23 augustus (1) Lisa890- 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ronde 5 MMM, menopur + ovitrelle + utrogestan + progynova 26 augustus (4) Kiki84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 13 Xavina - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Wjvm Willemijn- 34 jaar - 1e kindje - ronde 9 Ilona0 - 36 jaar - 2e kindje- ronde 20 (waarvan 3 IUI's gecanceld) 27 augustus (1) Eulalia 29 jaar - 4e kindje - ronde 3 28 augustus (4) Visje79 - 40 jaar - 2e kindje - ronde 11 BertxBirgit - 29 jaar - 4e kindje - ronde x (al meer dan 2 jaar bezig dus tel kwijt) Aimra - 42 jaar - 1e kindje - ronde 17 (ronde 7 na mk) Romy - 30 jaar - 2e kindje - ronde 11 (ronde 1 na mk) 29 augustus (4) Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 14 Denise1 - 35 jaar- 2e kindje - ronde 4 Ebrum - 28 jaar - ronde 14 Neelatje - 37 jaar - 2e kindje - ronde te veel (vanaf mei '17) Niel - 28 jaar - 1e kindje - ronde 11 na miskraam 30 augustus (3) Wasabi - 34 jaar - 4e kindje - ronde 2 HB89 -30 jaar- 1e kindje - ronde 1 Ishaya - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 31 augustus (5) Jesje88 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6(4e met letrozol) Stimpy84 -34 jaar -1e kind -ronde 12 Jiba - ? jaar - ? kindje - ronde ? 1 september (3) Ro1990 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Iemand1991 - 27 jaar - 1e kindje Newbee26 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Anoniempie1 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 4 Angela22- 26 jaar - 2e kindje - 6e rondje na mk 2 september (1) Fitgirl82 - 37 jaar - 1e kindje - tel kwijt (mei 2017) MMM, ronde 1 IVF, Gonalf 3 september (1) Julias - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 4 september (2) Spectre - 28 jaar - 2e kindje - ronde 12 CupCake88 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 5 september (1) Pioenroos92 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 6 september (6) Gerdi - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 (ronde 7 totaal) DCG - 32 jaar - 2e kindje - ronde 7 MMM mxm - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Poetie85 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 17 D3rde - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 Smienaatje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 10 7 september (2) Cikaa - 26 jaar- 1e kindje- ronde 5 Nora92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 20 (4e na MA) 8 september (2) PluisM - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Vlindertje95 - 24 jaar - 1e kinde- ronde 16(2e na vmk) 12 september (1) Avuna - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 (NOD is een gokje) NOD onbekend (2) Enigma - 37 jaar - 1e kindje - ronde 2 MMM IUI-D Myka27 - 34 jaar - 3e*kindje - ronde 9 ♡♡♡♡♡ Totaal: (43) Wachtend op eisprong (19) Wachtbankje (24) Zwanger (1) Ongesteld (0) MMM (5) Negatieve Test (0) Twijfel/Tuurtest Zwanger Augustus: Lisa890- 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 (ronde 5 MMM, menopur + ovitrelle + utrogestan + progynova)
Nou bij mijn is het roze helemaal weg... Normaal zou het vaak doorzetten naar menstruatie maar niks.. vandaag niks geen afscheiding.. Voel wel beetje me borsten en onderbuik maar kan ook menstruatie zijn.. pfff raar lijf
Nou, willen jullie dan alsjeblieft wel foto's van testen ook hier blijven plaatsen? Dan kan ik nog gezellig meeturen
Wat een mentaliteit van je buur... Mensen die zoiets durven zeggen verdienen het gewoon niet om moeder te zijn! En geen sorry, van zulke uitspraken gaat mijn bloed ook koken..
Even een ego vraag hoor. Maar nu dus LH piek. Hebben het vanochtend 11 uur gedaan. Op zijn vroegst lukt morgen avond weer. Zou dinsdag avond nog zin hebben?
Joepieee!! Welkom in de afschuwelijke wachtweken! Geniet van het tietenprikken, rondsurfen op google en jezelf voornemen om niet vroeg te testen om dan misschien toch op 8 dpo al een test vast te houden Maar dat was vooral bij mij zo, misschien ben jij iets nuchterder Ik heb er ook een nieuwe hobby bij hier: onderbroek gluren. En vanaf heden draag ik ook alleen nog maar witte onderbroeken, want een druppel bloed kan je niet zien in een zwarte In december had ik zo goed als meteen bloedverlies.. Vooral als ik naar het groot toilet moest, druk zetten betekende bloedverlies voor mij toen. Tot hier toe geen druppel te bekennen op toilet, dat geeft al een goed gevoel! Ook de eerste keer seks gehad sinds ik weet dat ik zwanger ben, die vond ik toch ook best spannend omdat ik destijds ook veel bloedverlies had toen. Maar nee hoor, alles bleef helder, dus we kunnen gaan met die banaan
Dat is moeilijk te voorspellen natuurlijk.. Vandaag en morgenavond lijkt me ideaal. Als jullie er nog de energie voor hebben zou ik dinsdag voor de zekerheid gewoon nog een keertje ervoor gaan, beter teveel dan te weinig
Kan je niet voor je gaat werken morgen nog even klussen, of vanavond laat.. als hij nu op piek is ben je dinsdag te laat.. want je eisprong is binnen 24 a 48u.. vandaag is al super maar als je vannacht morgen ochtend nog iets leuks kan doen
Hij is nog erg moe, hoofdpijn, misselijk, duizelig. Dus ff rustig aan aankomende week. En wat er dat ik dit denk maar goed dat we daarvoor nog geklust hebben had gister een behoorlijk donkere streep en vandaag al wat lichter. Maat twijfel of de test wel positief is. Zal zo een foto uploaden
Hahaha. Ja ik ben net zo hoor! Weet nu al dat ik 8/9 dpo ga testen. Ondanks dat ik liever langer wil wachten whaha! Moet nu dus 7 september ongesteld worden. Die nacht vliegen we naar Spanje... Timing... Not! Ja die eerste dagen van de zwangerschap zijn zo bizar! Je verwacht toch elke keer bloed of zo. Je weet dat je niet ongesteld wordt als je zwanger bent maar toch denk je huh... Ik ben al vier weken niet ongesteld. Hoe dan? Kan ik dan echt de tampons opbergen?? Wat? We gaan er dinsdag avond ook nog maar gewoon voor. Op zijn laatst springt hij dinsdag avond. Voor de zekerheid dan maar.
Ja helaas niet!! Slaap niet bij hem vannacht. maar we hebben het 7 uur geleden nog gedaan... Morgen avond lukt het dus pas weer op het vroegst. Hij werkt van 8-21 uur morgen. Dus daarna dan. gelukkig ligt er een voorraadje. En dan doen we dinsdag avond ook nog maar even.
Wat hebben jullie ook een pech telkens zeg. Gadver! Gelukkig lag er al een voorraad soldaten klaar idd. Maar man, je schrikt je dood op zo'n moment. Dan gaat zijn gezondheid toch voor... Weten ze wat de oorzaak was.
Ik heb in 1 borst het toeschietreflex gevoel..... kriebelig.. ik heb zelf geen borstvoeding gegeven, maar herken het gevoel nu wel. Ben ook niet lekker... Warm gezicht.... mmm... wat kan dat nou zijn..
@Stimpy84 En waarom is dat beter? Je gaat uit van nee en als het ja is kun je het maar weten Daarnaast wil ik zelf weten wanneer het raak is maar ook wanneer het eventueel weer vroeg eindigt Ik ben daar heel makkelijk in. Voel ik dat ik wil testen doe ik het gewoon. Ik ben er meer mee bezig als ik het dan negeer. Voor anderen is dat misschien anders